Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun miehen ex ärsyttää tarkoituksella?

Vierailija
12.07.2024 |

Heidän erostaan aikaa vuosia. Olen ollut miehen kanssa muutaman vuoden. Meillä uusperhe. Miehen ex on yhteydessä edelleen turhista asioista vaikka heidän lapsensa sitä eivät enää vaadi, sillä ovat jo aikuisia. Silti on "lasten asioilla" liikenteessä. Asiat voisi hyvin hoitaa lasten itsensä kautta. Ilmeisesti kaipaa myös juttukaveria. Jännä homma, että sen menettää kun eroaa ja käyttäytyy monta vuotta kuin mikäkin idiootti. Jopa hakkuen minua vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Muutaman kerran tavannut lyhyesti ja puhunut hänelle täysin normaalisti ja kuten aikuinen ihminen. Tervehdin ym.. Hän sen sijaan on ollut hieman vaikeana, tietenkin, koska tietää, että olen varmaankin kuullut hänen haukkumisensa.. Miehen ex on katkera ja vääntää riidan edelleen menneistä asioista, jotka tapahtuneet heidän parisuhteessaan. Mies ei edes pttänyt vaan ex itse ja se oli viimeinen niitti huonoon parisuhteeseen, jolloin sitten erosivat.

Olen jo pohtinut, että seuraavan mun haukkumisen jälkeen laitan itse viestin tälle exälle, että nyt se pää pois omasta p*rseestä. Jatka nyt jo vihdoin OMAA elämääsi ja anna muiden elää omaansa, mutta sitten ajattelen, etten anna hänelle sitä tyydytystä, jota varmaan odottaa, että minäkin tähän henkilökohtaisesti puuttuisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies laita exäänsä ruotuun? Sinua se muija kiusaa kun tietää että sinä reagoit siihen.

Vierailija
2/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa ärsyttää, on olla provosoitumatta.

Jos mitään viestiä laitat, niin siitä se show syntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näe miehen exää, älä kommunikoi. Mies hoitakoon exänsä tai lopettakoot yhteydet sinne. Estä omasta somesta ja puhelimesta. Se siitä.

Vierailija
4/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies laita exäänsä ruotuun? Sinua se muija kiusaa kun tietää että sinä reagoit siihen.

On huomauttanut useamman kerran asiallisesti. Nykyään ei juuri vastaile. Jos vastaa, niin ex jatkaa keskustelua aidan seipäästä. Kuitenkin mies haluaisi asiallisesti ja kohteliaasti vastata lapsia koskeviin juttuihin, mutta exänsä kertoilee oman elämänsäkin tapahtumat vaikka mies on monesti vastannut, että ne eivät kuulu enää hänelle.

ap

Vierailija
5/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa sille exälle, että hakee huomiota muualta, vaikkapa tinderistä tai kauppajonosta. Halukkaita miehiä riittää tässä maassa, niin  kantista kuin tänne muuttanutta. Moni etsii naista. 

Vierailija
6/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa ärsyttää, on olla provosoitumatta.

Jos mitään viestiä laitat, niin siitä se show syntyy.

Juuri siksi en ole koskaan laittanut mitään viestiä.