Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satunnaistarkastus.

Vierailija
12.07.2024 |

Olen tavallisen näköinen keski- ikäinen nainen. Pukeudun siististi, en ole edes kovin köyhä. Kun maksan itsepalvelukassalla ( Citymarket), joka kerta tulee näkyville satunnaistarkastus. Ostan vähän tuotteita, koska elän yksin. Tänään viimeksi ostokseni tarkastettiin. En enää uskalla käyttää itsepalvelukassoja, kun tunnen itseni varkaaksi. Eläissäni en ole mitään varastanut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tjaa, mulla piippas yhdessä vaiheess monta kertaa peräkkäin.. Tosin myyjä vain näytti lätkää ja se oli se siinä. 

Vierailija
2/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä välittää tarkastuksista jos ei ole mitään varastanut. Tarkastajat tekee vain työtänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sellainen hidas haahuilija ja ympärillesi pälyilijä, niin vartijat saattavat seurata sinua monitorilta ja miettiä, että mitä sä oikein touhuat. Silloin ne voi etänä tehdä susta hälyn, että pitää tehdä "satunnaistarkastus".

Vierailija
4/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piippas kun MENIN  sisälle (rautakauppa), vartija tuli ja tarkasti, jouduin poistaman osan vaatteistakin, syytä hälytykselle ei koskaan saatu tietää.

Vierailija
5/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa siinä lukee satunnaistarkastus? Maksun jälkeen vai?

Vierailija
6/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin viisi kertaa Prisman käsiskannereita. Neljä kertaa satunnaistarkastettiin ja kaikki oli kunnossa. En käytä enää.

M57

Vierailija
7/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle osui eilen ensimmäistä kertaa satunnaistarkastus ruokakaupassa.

Olisiko johtunut siitä, että käytin myymälässä käsiskanneria ja ostin vain kolme tuotetta. Ne piti siis skannata kassalla uudelleen, joten nopeammin olisin päässyt ilman käsiskanneria varsinkin, kun olin skannauksen jälkeen pakannut ostokset suoraan reppuuni.

Vierailija
8/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiliotteesi selvästi näkyvissä.  Kannattaa ehkö laminoida, rikkaus ei välttämättä näy päällepäin.

Vierailija
9/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla piippas kun MENIN  sisälle (rautakauppa), vartija tuli ja tarkasti, jouduin poistaman osan vaatteistakin, syytä hälytykselle ei koskaan saatu tietää.

Kirjaston kirjat, vanhat uudelleen aktivoituneet hälyt vaatteissa, joita ei ole poistettu, jotkut kosmetiikkapakkaukset ym voi aiheuttaa hälyjä. Minä ostin lompakkooni sellaisen kortin, joka estää pankkikortin etäkäytön, ja jouduin luopumaan siitä, koska se aiheutti aina hälyn porteilla, kun menin tai tulin kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi