Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koko kesäloman reissussa?

Vierailija
12.07.2024 |

Työkaveri tuumasi, että hän ei ainakaan ole kotona kesälomalla. Toinen kaveri lähtee 4 viikoksi lomalle mökille. Olen itse lähdössä ulkomaille pariksi viikoksi, mutta toiset pari viikkoa haluan palautua reissusta ja olla kotona tehden omia juttuja. Onko oikeasti muut koko kesäloman jossain mökillä, tai reissussa? Viihdyn myös kotona ja tykkään tehdä omia juttuja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suunnittele lomiani sen kummemmin, teen mitä milloinkin tekee mieli. En ala suorittamaan lomaa ja aikatauluttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän reissussa. Talvet kotona ja töissä, kesäisin on muuta.

Vierailija
4/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa

Vierailija
5/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa matkalla ja lomailua samassa paikassa. Ei vaadi minkäänlaista suurempaa aikatauluttamista. Viimeisellä viikolla läheisen häät joten silloin Suomessa ja ehtii kotonakin pyöriä. Yksi viikko jäi syyskuulle ja se menee kokonaisuudessaan matkaan.

Vierailija
6/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mökillä olo ole reissaamista?

Vierailija
7/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kesälomaa, aloitin uudessa työpaikassa kuukausi sitten.

Vierailija
8/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen valtaosan työajasta reissussa, olen valtaosan lomasta "kotona", no ei välttämättä kirjaimellisesti 4 seinän sisällä - siksi lainausmerkit, mutta ainakin kotikaupungissa.

Vierailija
9/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikon reissussa ja muuten kotona. Reissaan töitteni vuoksi muutenkin. Joten kiva myös kotona joskus myös rauhoittua, valvoa myöhään ja olla vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi