Oletko koko kesäloman reissussa?
Työkaveri tuumasi, että hän ei ainakaan ole kotona kesälomalla. Toinen kaveri lähtee 4 viikoksi lomalle mökille. Olen itse lähdössä ulkomaille pariksi viikoksi, mutta toiset pari viikkoa haluan palautua reissusta ja olla kotona tehden omia juttuja. Onko oikeasti muut koko kesäloman jossain mökillä, tai reissussa? Viihdyn myös kotona ja tykkään tehdä omia juttuja.
Kommentit (9)
En suunnittele lomiani sen kummemmin, teen mitä milloinkin tekee mieli. En ala suorittamaan lomaa ja aikatauluttamaan.
Koko kesän reissussa. Talvet kotona ja töissä, kesäisin on muuta.
Kaksi viikkoa matkalla ja lomailua samassa paikassa. Ei vaadi minkäänlaista suurempaa aikatauluttamista. Viimeisellä viikolla läheisen häät joten silloin Suomessa ja ehtii kotonakin pyöriä. Yksi viikko jäi syyskuulle ja se menee kokonaisuudessaan matkaan.
Ei kai mökillä olo ole reissaamista?
Ei ole kesälomaa, aloitin uudessa työpaikassa kuukausi sitten.
Koska olen valtaosan työajasta reissussa, olen valtaosan lomasta "kotona", no ei välttämättä kirjaimellisesti 4 seinän sisällä - siksi lainausmerkit, mutta ainakin kotikaupungissa.
Olen viikon reissussa ja muuten kotona. Reissaan töitteni vuoksi muutenkin. Joten kiva myös kotona joskus myös rauhoittua, valvoa myöhään ja olla vain.
en