Bloombergin uutisissa Alex Stubb: "Minulla ei ole pienintäkään epäilystä, etteikö Joe Biden voisi hoitaa virkaa 100% kapasiteetilla"
Miksi Stubb valehtelelee?
Demokraattimielinen CNN kertoi jo aiemmin, että Joe Bidenin kunto on herättänyt laajaa huolta yleisesti Euroopan johtavissa poliitikoissa jo syksyllä 2023.
Minusta tyhmä komnentti Stubbilta kansainväliseen mediaan. Vaikea arvostaa kyllä tällaista. Kyaymykseen olisi voinut vastata diplomaattisesti mutta samalla ei olisi tarvinnut varsinaisesti ottaa kantaa Bidenin kuntoon lainkaan.
Kommentit (34)
No Biden hoitaa "100% kapasiteetilla" eli täydellä pystyynkuolleen dementikon tarmokkuudella. Ei se vale ole, vaan ihan sitä tavallista poliitikon "huulet liiikkuu, mutten oikeastaan sano mitään"-pyörittelyä. Eipä se Stubb voi paljon muutakaan sanoa jos ei suorastaan valehdellakaan halua.
Stubb vastasi kysymykseen: Oletteko huolissanne Bidenin kyvystä johtaa maataan?
Vastaus oli (lyhennettynä ja vapaasti suomennettuna): Kuten olen monesti sanonut, kuva joka ihmisestä välittyy uutisten kautta ei ole koskaan koko totuus emmekä koskaan ole ihmisinä niin hyviä tai niin huonoja kuin mediasta saattaa antaa ymmärtää. Minulla on ollut viimeisen 48h aikana ollut tilaisuus keskustella useaan kertaan Bidenin kanssa yhdessä muiden nato maiden johtajien kanssa, ja en ole huolissani (I have no concerns) hänen kyvystään johtaa maataan.
Omaata mielestäni Stubbin vastaus oli erittäin hyvä ja diplomaattinen, ja oikeastaan ainoa mahdollinen mitä tuollaiseen hyvin ladattuun kysymykseen voi vastata. Samassa ja myös muissa USA vierailun haastatteluissa Stubb myös toistuvasti sanoi, että ei halua ottaa kantaa maan vaalikamppanjaan tai sisäpolitiikkaan.
Mitäs olisi pitänyt sanoa? "Biden on seniili enkä usko että edes pysyy elossa seuraavat 4 vuotta". Miettikää nyt edes vähän mitä tuosta olisi seurannut... Omien ajatusten laukominen päin ihmisten naamaa on tapana vaan suomessa, muualla ollaan kohteliaita
Stubb myös tosissaan uskoo Ukrainan voittavan sodan. Pelottavaa ettei presidentillämme ole todellisuudentajua. Suomelle tuli kallis mies presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Stubb myös tosissaan uskoo Ukrainan voittavan sodan. Pelottavaa ettei presidentillämme ole todellisuudentajua. Suomelle tuli kallis mies presidentiksi.
Tähänkin pitäisi vastata "luulen että Ukraina häviää sodan, meidän vaan on rakennettava suhde Venäjään uudelleen"
Tuollaisia nuo amerikkalaistyyppiset perseennuolija teeskentelijät ovat. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että tuon suusta koskaan tulisi mitää aitoa. Pelkkä lipevä näyttelijä koko äijä! Omituista, että niin suuri osa suomalaisista pitää teeskentelijästä, kun suomalaiset ovat perinteisesti olleet rehellistä ja aitoa kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olisi pitänyt sanoa? "Biden on seniili enkä usko että edes pysyy elossa seuraavat 4 vuotta". Miettikää nyt edes vähän mitä tuosta olisi seurannut... Omien ajatusten laukominen päin ihmisten naamaa on tapana vaan suomessa, muualla ollaan kohteliaita
Tuo kuulostaisi suomalaisen sanomalta! Nykypäivänä totuus on loukkaavaa, nyky maailma on täysin seonnut! Olisi voinut sanoa, vaikka "jokainen meistä ikääntyy, Joe Biden tekee varmasti parhaansa maansa puolesta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin pitäisi vastata "luulen että Ukraina häviää sodan, meidän vaan on rakennettava suhde Venäjään uudelleen"
Ei vaan " Meidän on edistettävä rauhaa Ukrainan ja venäjän välille ja tuettava Ukrainaa myös sodasta johtuvien seurausten jälkeen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hän se Kremlin infosoturi Bätmän ja kumppanit toivoisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän pitää miehittää Suomi, jotta VKK pääsee takaisin eduskuntaan.
T. A. Turtiainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan " Meidän on edistettävä rauhaa Ukrainan ja venäjän välille ja tuettava Ukrainaa myös sodasta johtuvien seurausten jälkeen"
Meillä ei ole mitään velvollisuuksia Ukrainaa kohtaan. Se maksakoon joka tuhosi.
Stubb muistetaan prosenteista haastatteluissa.
Niin, eihän se ukko muuta kuin unohtele toistuvasti että missä edes ollaan. 100% tehot, joo.
Eihän Stubb valehdellut, Bidenin kapasiteetti on vain hyvin pieni tuossa kunnossa.