Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköiset virtaukset takaraivossa

Vierailija
12.07.2024 |

Näitä on nyt tullut muutaman kerran, ihan out of the blue. Viimeksi tänään töissä, kun seisoin koneen ääressä, yhtäkkiä sellainen sähköisen ja ikäänkuin räjähtävän tuntuinen virtaus meni takaraivon läpi. Pelkäsin, että taju lähtee, mutta ei onneksi sitten lähtenyt eikä ole aiemminkaan lähtenyt. Tuo virtaus kestää vain muutaman sekunnin. On ollut myös huimausta viime aikoina, mutta luulen että kyse on ollut hyvänlaatuisesta asentohuimauksesta. Enhän minä silti voi tietää, onko se ollut sitä.

Onko kellään ollut tämmösiä sähköisiä virtauksia takaraivossa? Jos, niin onko selvinnyt, mitä ne oli?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät niska- ja hartialihakset?

Vierailija
2/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jumissa lihakset tai niskat. Ergonomia? Istu taaksepäin tai suoraan, älä nuoki eteen. Entä tyyny. Onko vitamiineja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne kyllä. Voiko siitä tulla? Kipuja minulla ei erityisemmin ole.

Ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä "helpottavaa" jos ois näin vaarattomasta asiasta kyse.

Minulla on sähköpöytä, olen nyt ruvennut enimmäkseen päivän aikana seisomaan kun istuessa tulee kieltämättä oltua aika huonossa asennossa. Teen vallan kotietätyötä, niin tuota istumisergonomiaa ei oo kyllä kukaan ammattilainen ikinä kattonu, ja tiedän että se on huono. Ravitsemus on kunnossa ja lisäksi otan D-vitamiinia 50 mikrogrammaa päivässä ja kalaöljyä. 

Pitää varata aika työterveyslääkärille, jos pääsis fysioterapiaan.

Kiitos.

Ap

Vierailija
5/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkevalmiste tai alkoholi joka voisi lisätä tuota. Joskus vitamiinit ja magnesium voi auttaa. Ehtiikö makkarissa yöllä kun peitto valuu pois osaksi tai töissä tulla viileä välillä yläkroppaan tai kaulaan, jolloin lihakset jäykistyvät helpommin. Entä rasittaako työ lihaksia. Miten suola-neste-sokeri tasapaino jne.

Vierailija
6/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkevalmiste tai alkoholi joka voisi lisätä tuota. Joskus vitamiinit ja magnesium voi auttaa. Ehtiikö makkarissa yöllä kun peitto valuu pois osaksi tai töissä tulla viileä välillä yläkroppaan tai kaulaan, jolloin lihakset jäykistyvät helpommin. Entä rasittaako työ lihaksia. Miten suola-neste-sokeri tasapaino jne.

En käytä ollenkaan alkoholia. Tosiaan ravitsemus on kunnossa, ei oo pitkää aikaa kun otettiin verenkuva. Pari lääkettä on kyllä, toinen niistä pitkävaikutteinen beetasalpaaja pienellä annoksella, se tietty voi vaikuttaa verenkiertoa heikentävästi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi