Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu kun sellainen ihminen petetään jolla on sellainen perusluonne että hän ei koskaan petä, pettäisi?

Vierailija
12.07.2024 |

Mitä tapahtuu kun sellainen ihminen petetään jolla on sellainen perusluonne että hän ei koskaan petä, pettäisi... Sellaiselle ihmiselle ei voi sanoa että hanki itsellesi toinen ja mene eteenpäin...

Tuleeko näistä sitten niitä jotka eivät pääse eroon henkilöstä joka on pettänyt vaikka tämä on tehnyt mitä paskamaisimman tempun?

Oletko tämmöinen ihminen? Mies vai nainen? Ovatko tämmöiset sitten niitä yhden suhteen ihmisiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuleeko näistä sitten niitä jotka eivät pääse eroon henkilöstä joka on pettänyt vaikka tämä on tehnyt mitä paskamaisimman tempun?"

Miksi ihmeessä tulisi?

Vierailija
2/5 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. He lähtevät heti, koska tietävät että toinen ei ole heidän arvoisensa. Luottamuksen voi menettää vain kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä mitään sen ihmeempää tapahdu kuin parisuhde päättyy ja siitä sitten elämä jatkuu jollain tavalla eteenpäin. Kyllähän uuden suhteen voi hankkia sitten kun siihen on valmis, vaikka olisi tullut petetyksi. Ei ole pettämistä aloittaa sinkkuna parisuhde. 

Vierailija
4/5 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap hourailee? Ei se, ettet petä, ole este uuden suhteen aloittamiselle. Ero vanhasta ja uutta tulille. 

Vierailija
5/5 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vaimoni on otsikon kaltainen ihminen. Minä tein väärin, ystävystyin erään naisen kanssa, enkä kertonut asiasta vaimolleni. Fyysistä kontaktia meillä ei ollut, mutta vaihdoimme paljon ajatuksia ja muutaman kerran kävimme kahvilla ja kävelyllä.

Sitten vaimo kerran huomasi keskustelumme auki jääneestä sähköpostistani ja siitä seurasi raivoa, itkua, lautasten paiskomista ym. Pyysin anteeksi ja myönsin tehneeni väärin. Asiasta seurasi kuitenkin yli vuoden kestänyt jääkausi parisuhteessa ja sellainen mustasukkaisuus, ettei edes Ikeassa saanut puhua naispuolisen myyjän kanssa. Työpäivän jälkeen oli aina kuulustelu siitä, olenko päivän aikana ollut jossain tekemisissä naisten kanssa?

Ilmeisesti jotain kostonhimoa tms, mutta vaimo itse alkoi viettää tuntikausia puhelimessä lukittujen ovien takana tai ulkona kävellessä. Sitten alkoi olla iltoja ja öitä "kaverilla", joka paljastui ensin miespuoliseksi kaveriksi ja sitten enemmän kuin kaveriksi ja lopulta vaimo kertoi haluavansa erota ja muuttaa tämän miehen luo. Ja kuitenkin vielä pitkän suhteemme viimeisinä kuukausinakin jatkoi minun tenttaamistani, penkoi matkalaukkuni työmatkojen jälkeen ja muuta vastaavaa. Erohan siitä sitten lopulta tuli.

Mutta otsikkoon palatakseni minä siis tein alkuun väärin, mutta vaimo vei sitten homman omalta osaltaan ihan nextille levelille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi