Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole todellisuussa kiinni

Vierailija
11.07.2024 |

Kaikki alkaa olla vaan sellaista että onko mikään enää totta. Olen miettinyt että tapahtuuko oikeasti mitään jos tekisi itselleen jotain vaan siitä seuraisi joku resetti ja kaikki alkaa uudestaan jostain vääntyneestä pisteestä ja sama kaava uudestaan elämässä joka onko edes totta.

Minä en oikein tunne edes paljoa mitään tai vihaa ja muita negatiivisia tunteita kyllä mutta mitään iloista en juurikaan vaan nekin vähäiset tuntuu keinotekoisilta eikä oikeilta. Surua en osaa enää tuntea mistään oikein, se on hävinnyt jonnekin.

Olen kylläkin masentunut pahasti ym. mutta ei masennus nyt näin sekaisin pitäisi saada ihmistä. Olen kyllä varmaan aika rikki mikä on totta en ole enää missään kunnossa juurikaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä masennus voi aiheuttaa esimerkiksi psykoottisia tuntemuksia. Sehän ei ole pelkästään tunnetila.

Vierailija
2/5 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä masennus voi aiheuttaa esimerkiksi psykoottisia tuntemuksia. Sehän ei ole pelkästään tunnetila.

Masennus on ollut päällä lähes 20 vuotta mutta tällaiset olotilat yleistyneet vasta viime aikoina. Minulla ei ole masennukseen mitään lääkitystä koska useiden kokeilujen jälkeen niiden todettiin olevan pelkästään haitallisia ilman positiivisia vaikutuksia. pa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodet ovat olleet rankkoja monelle. Ja tämä hetki. 

Vierailija
4/5 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on psykoottinen!

Vierailija
5/5 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedemiehet tutkivat teoriaa jonka mukaan todellisuus ei ole totta. Tämä ei ole vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi