Juuri 4 vuotta täyttänyt on 107 cm pitkä, onko isokokoinen?
Kommentit (20)
Teillä siis varmaan suht normaalipituinen tai vähän normaalia pidempi poika :).
4 vuotiaana 116,5cm ja pituuskontrollissa 4,5 vuotiaana 118,5cm. täyttää huhtikuussa 5v joten innolla ootan uusia lukemia.
en kyllä tiedä niistä käyristä mitään ku jokainen kasvaa ihan omaan tahtiin. =)
=) itellä pituutta 155cm joten eiköhän se kohta kasva mun ohi! heh..
Mutta on tosi siro. Että, kyllä hän pitkä on
tyttö kasvanu ihan tasasesti
1v 81cm
2v 104cm
3v 108 cm
4v 116,5cm
4,5 118,5cm
keskimmäine lapsi on saanu mun pituusgeenit, oli 3 vuotiaana 93,5cm.
Luirahtiko vahingossa väärä pituus tohon 2-vuotismittoihin? Ettei ollut 94 cm? Aattelin vaan, kun mitat on muuten aika liki meidän esikoisen mittoja, mutta 2-vuotiaana hän oli 95 cm. Nyt juuri 9 v. täyttäneenä pituus on 147 cm.
Vierailija:
Luirahtiko vahingossa väärä pituus tohon 2-vuotismittoihin? Ettei ollut 94 cm? Aattelin vaan, kun mitat on muuten aika liki meidän esikoisen mittoja, mutta 2-vuotiaana hän oli 95 cm. Nyt juuri 9 v. täyttäneenä pituus on 147 cm.
Heh..piti kaivaa esille uudestaan neuvolakorttia..joo..siis oli 94 cm ja 3 vuotiaana oli 104cm, vuodet menny sekasin (omassa päässä) kun ollaan käyty aikasen monta kertaa pituuskontrollissa ja siks niin monta merkintöjä. 3,5 vuotiaana 108cm. Kiitos, hyvä että huomasit!!!! =)
Kysynpä vielä uteliaisuuttani, paljonko teidän tyttö painaa. Meillä kyseessä poika, joka ollut ikänsä alipainoinen ja sen takia juostu painokontrolleissa aika tiuhaan ensimmäiset vuodet.
11
aina ollu iso muutenkin. pienenä oli tosi pullukka mutta nyt on hoikistunu. silti roteva. ei laiha muttei lihava.
ja on 103 cm pitkä ja painaa 16 kg
No onpa teillä tosiaan isokokoinen tyttö. Meidän pitkä luikkupoika painoi 6-vuotisneuvolassa 24,5 kg, pituutta oli tuolloin 128,5 cm.
Se, joka tuossa aiemmin kirjoitteli teidän tytön pituuksien olevan jokseenkin samaa kaliiperia kuin meidän pojan
jos painaakin 24 kiloa ja pituutta on kuin kuusivuotiaalla.
..ei se mun nimimerkki noin hurja oo... =)
mutta juu..on mun tyttö pitkä..minkäköhän ikäsenä se kasvaa mun ohi??
se pitkän pojan äiti, joka ei koskaan muista katsoa, millä numerolla kirjoitti edellisen viestinsä.
Vierailija:
se pitkän pojan äiti, joka ei koskaan muista katsoa, millä numerolla kirjoitti edellisen viestinsä.
=D
Meillä tyttö oli 4-vuotiaana 104 cm.