Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko laihtunut ilman karppausta tai lihavuusleikkausta?

Vierailija
11.07.2024 |

Niin, ettet välittömästi lihonut takaisin. Jos, niin kerrotko miten sen teit? Itsellä mietinnässä joku tämmöinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta pysyvästi ruokailutottumuksia tai mene hyvin fyysiseen työhön, niin tottakai se paino tulee takaisin. Ei kai se nyt millään kuurilla pysy pois.

Vierailija
2/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ilman karppausta olen joko lihava tai lihon jos lopetan karppauksen. Minulle ei vain sovi jos syön normaalin protokollan mukaan :( lihavuusleikkaukseen en ole mennyt eikä ole ollut toistaiseksi tarvettakaan. Vhh/keto on vain paras itselleni painonhallintaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, terveellinen ruokavalio ja liikunta. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
4/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Muutin ruokavalioni ja aloin treenaamisen vuosien jälkeen. Dieetille en alkanut.

Vierailija
5/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta urakka vielä kesken. Annoskoot kuntoon, lisää kasviksia, herkut vähiin ja lisää liikuntaa. Ihan elämäntaparemontti eikä mitään typeriä kikkailuja.

Vierailija
6/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi minäkään liioitella kuinka tehokas tuo Fat Secret on ja HELPPO laskea kaloreita!!!!

Lataa se nyt!

Ja vieläpä

Ilmainen ohjelma!!!

Vierailija
7/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lisäsin liikuntaa ja pienensin annoskokoa sekä jätin karkit ja herkut pois. Paino pysyy normaalilukemissa kun harrastan edelleen liikuntaa ja syön kohtuullisia ruoka-annoksia enkä syö karkkeja enkä herkkuja.

Vierailija
8/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ainakaan mitään yhteyttä Fatsecret yritykseen

Laihdutin sillä pysyvästi 30 kg

Mikä on

No ihme!!!

Vierailija
9/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Korjasin annoskoot ja otin lautasmallin käyttöön. Aloin myös liikkumaan säännöllisesti. Normaalipainossa tämän jälkeen 10 vuotta. 

Vierailija
10/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah 🌽

Vierailija
11/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 16 kiloa lisäämällä liikuntaa ja lopettamalla roskaruuan syömisen. Ei varmaan ole yllätys kenellekään, että näin laihtuu ja jatkamalla sitä ei liho enää uudestaan. Vai eikö joku tiedä mikä on liikunnan ja terveellisen ravinnon merkitys? Ei todellakaan tarvita mitään karppauksia eikä etenkään leikkauksia. Hiukan itsekuria ja -hillintää mihin aikuisen ihmisen pitää kyllä pystyä. Eikä ole helppoa alkuun, turha kuvitellakaan että olisi joku helppo tapa. Vaikeitakin asioita pitää elämässä tehdä ja kyllä se siitä muutamassa viikossa myös helpottaa. Ei ole kovin pitkä aika.

Vierailija
12/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jokapäiväisen herkkujen syömisen ja lisäsin kasviksia. Vaihdoin sokeriset juomat veteen. Söin tavallista kotiruokaa. Aluksi kävin vain kävelyllä, mutta kun kunto kasvoi aloin lenkkeillä ja tehdä lihaskuntoa. Näin laihduin 35 kiloa ja olen pitänyt ne poissa 3 vuotta.

Vierailija
13/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lisätty sokeri, vehnä ja alkoholi pois. Heti alkoi paino laskea, kun jätti herkut pois. 

Vierailija
14/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräiset herkut pois ja syö vaan tavallista kotiruokaa. Ei tarvitse mitään erityiskuureja. 

Vierailija
15/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 22 vuotta sitten 20 raskauskiloa karppauksella. Makroja en ole laskenut kuin kerran, silloin sain pääosan energiastani rasvasta. Eli kunhan pitää sokerin, pastan, riisin ja leivän pois ruokalistasta, niin paino pysyy hallinnassa. Syön joskus palan täysjyväruisleipää tai hapankorppua, mutta en päivittäin, viikoittain kuitenkin. Juhlissa syön mitä tarjotaan, en tee siitä numeroa.

En siis mittaile juurikaan ruokani, laitan pannulle lihaa tai kalaa ja viereen vihanneksia. paistamiseen käytän voita ja oliiviöljyä. Salaatinkastikkeen teen itse oliiviöljystä, samoin majoneesin. Annos on noin ruokalusikallinen, eli vaikka sitä käytän, en läträä rasvalla, kuten joskus kuvitellaan. Varhaiskaalisalaatti on lempparini näin kesällä.

Käyn lähes joka päivä kävelyllä, tai joogaan, liikuntakin on tärkeä osa painonhallintaa. Korostan, että se ei laihduta ainakaan minua , mutta on tärkeä osa painonhallinnassa. 

Vierailija
16/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut helposti.Pelkällä kalorien laskemisella ei onnistu,pitää treenata lihaksia ja sopivalla proteiinipitoisella dieetillä.

Vierailija
17/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin karkit ja sipsit pois, pienensin annoskokoja, aloin syödä lautasmallin mukaan ja lisäsin liikuntaa. Puolessa vuodessa -20kg eivätkä ole tulleet takaisin.

Vierailija
18/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset ja herkut pois, lisää ihan rehellisiä jalostamattomia kasviksia niin laihtuu. Ja ne kilot pysyy pois kun ei palaa vanhoihin tapoihin. Eikä tarkoiteta mitään ikuista totaalikieltäytymistä ja porkkananjyrsintää, herkkujen määrälle tiukka raja per joku aika, oli ne grammoja, euroja tai kaloreita niin sitä rajaa ei ylitetä ikinä.

Vierailija
19/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva syöminen ja herkut jäivät edelliseen elämääni. Erosin kuluttavasta parisuhteesta ja syömiset järkevöityivät kuin itsestään. 20kg olen hoikistunut normaalipainoon. Näköjään söin ahdistavan olotilaan.

Vierailija
20/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin alkoholin pois kokonaan ja lisäsin viikkoon 12h liikuntaa ja olen normaalipainoinen.

Lähti kilo viikossa vauhdilla.