Mistä bikinit isorintaiselle
Ollaan lähdössä vaimon kanssa rantalomalle etelään parin viikon päästä ja ongelma on kun ei sopivia bikinejä löydy perusliikkeistä. Rintaliivikoko on 65I-J. Löytyyköhän pääkaupunkiseudulta jotain liikettä, jossa olisi riittävästi valikoimaa ja mahdollisesti sopivia kokojakin? Tai missä nettikaupassa olisi hyvä valikoima?
Kommentit (6)
Sokokselta löytyy. Myöskin myyjä, joka osaa ne bikinit hänelle myydä.
Varmaan sen isoryntäisen vaimosi kannattaa käydä itse kokeilemassa sopivaa mallia. Onhan noita isoja kokoja saatavilla, mutta se on sitten eri asia haluaako jotkut esittelykäyttöön tarkoitetut peitinnarut biitsille vai tukevammat uimiseenkin soveltuvat bikinit.
Tuo 65 ympärys on ehkä isompi ongelma, jos haluaa napakat, kapealla ympäryksellä on enemmän solmittavia narumalleja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Evas underkläder Ruotsista.
Tää vaikuttaa lupaavalta!
ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen isoryntäisen vaimosi kannattaa käydä itse kokeilemassa sopivaa mallia. Onhan noita isoja kokoja saatavilla, mutta se on sitten eri asia haluaako jotkut esittelykäyttöön tarkoitetut peitinnarut biitsille vai tukevammat uimiseenkin soveltuvat bikinit.
Tuo 65 ympärys on ehkä isompi ongelma, jos haluaa napakat, kapealla ympäryksellä on enemmän solmittavia narumalleja tarjolla.
Saa aika monta kauppaa juosta läpi ennen kuin edes löytyy mitään sovitettavaa. SIksi hyvä vähän haarukoida minne kannattaa edes yrittää. Pitäis kyllä olla tukevammat, sillä ei nuo kyllä itsekseen pysy pystyssä. Mitään kovaa uintia ei ole tiedossa, enemmän hengailua, auringonotto ja kastautumista.
ap
Cubukselta minun 75F