Miehen viesti yhteiselle naispuoliselle kaverillemme häiritsee. Ylireagoinko
Olemme miehen kans oltu 6v yhdessä ja olemme alusta asti olleet kovasti rakastuneita ja hyvin on uhteiselo sujunutlukuunottamatta ehkäpä ihan normaaleja pieniä yhteentörmäyksiä jne. Joskus ollaan jouduttu keskustelemaan suhteen sisäisitä rajoista, mikä tuntuu itsestä väärälle jne kun joskus olen kokemut miehen olevan illanistujaisissa liian heinen yhteisten naispuolisten kavereiden/ tuttujen kanssa, kuten hauskapidon aikana kaulailu ja naisen kainaloon vetäminen, ne olleet ohimeneviä nopeita juttuja eikä mitään lääppimistä mutta jokaus joku nainen on ymmärtänyt miehen mukavuuden/ ystävällisyyden väärin
Huumorimme on aika räiskyvää mieheni ja erään naispuolisen kaverimme kesken. Itse vietäm enemän aikaa tämän kaverin kanssa luin mieheni. Kun ollaan porukall, On ihan ok jos minun kuullen heittää jotain kaksimielistäjoka ei liiian härskiä ja joka on itsestänikin hauskaa, joskus tänäisen miestä että siistipäs suuta, saa hävetä
Nyt minulla vaivaa kun olen nähnyt miehen viestit joita on tämän kaverimme kanssa lähetellyt. Siellä on normaaleja juttuja ja keskuteluja, ihan asiallisia, muutamia vitsejä. Itse en tykännyt kun yhdessä viestissä mies laittoi netistä jonkun kuvan jossa naisella tiukka verkkopaita päälä ja kirjoitti että olen haaveillut että sulle ja Jonnalle ( minä) olisi tällainen paita. Näyttäisi tosi hyvältä teillä molemmilla.
mielestäni tämö meni liikaa flirtin puolelle. Kyseessä on kuitenkin yhteinen, enemmänkin minun kaveri.
Ja pari vuotta sitt kriiseiltiin kun mies oli jäänyt kiinni siitä ett humalassa oli naispuoliselle kaverille laittanut liian lämpiluä viestejä, katui niitä heti. Paljon on puhuttu ja käsitelty asiaa, jotta pääsen yli. Mies ei ollut jatkanut tämän naisen kanssa mitää viestejä enää, ei ollut kiinnostunut. Nainen lirkutteli ja kerjäsi huomiota, mieheni oli vietävissä ja liian mukava ja viestit meni yli. Itseä vaivaa tää edellinen joka tapahtui nyt 2 vkoa sitten. Olen kaikki viestit nähnyt. Ei mitään pehempaa. Haluaisin kuulla ajatuksia, neuvoja? Mitä mieltä? Olisiko ok? Itselle ei. On keskustelun paikka taas, juuriki näistä rajoista.
Kommentit (12)
Ai saakeli, itse niin kilahtaisin :D
Eikö sulla OIKEASTI ole elämässä yhtään mitään muuta kuin tämä loputon mielikuvitustarinointi? Onko sinulla mt-diagnoosia ja saatko apua?
Usko nyt jo että sä et ole hyvä näissä. Uskomattoman huonoja, epäuskottavia ja tönkösti kirjoitettuja satuja. 0/5
Onko miehellä joku hottis kaverina? Kysy mitä olisi mieltä jos käyttäytyisit hänen kanssaan samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt jo että sä et ole hyvä näissä. Uskomattoman huonoja, epäuskottavia ja tönkösti kirjoitettuja satuja. 0/5
Miksi tulet joka ketjuun väittämään tätä samaa. Eikö täällä saa muut kirjoittaa kuin sinä!?
Vaikuttaa, että sinä hakemalla haet miehesi mokia ja lopulta eroatte. Jo tuo toisen viestien lukeminen on todella outoa. Ei kuulu normaaliin parisuhteeseen
Hän on kiinnostunut siis tuosta toisesta naisesta. Vaikkei ehkä edes itse sitä myönnä.
Jos on tuollaisia fantasioita siis. Olet ihan syystäkin huolissasi ja ymmärrän huolesi.
Tarkkaile tilannetta, se aukeaa kyllä. Suuntaan tai toiseen. Joku kerta se raja ylittyy.
Mies haluaa kimppakivaa kanssanne.
Ooks lihonnu? Jos teiä frendil on paljo parempi kroppa nii kyl tää haiskahtaa siltä et sun mies käy sitä nusasees tilaisuuden tullen
Miksi olet vielä tuollaisen kanssa? Etkö arvosta itseäsi? Jätä hänet, ansaitset parempaa.
Mielestäni kertoo siitä että mies on ajatellut naisesta seksuaalisia asioita.