Lapset 2v8kk, 7kk ja nyt: menkat myöhässä;(
Mä en tiedä, mitä tekisin...mä en kestä. Mä en kestä, jos olen raskaana!:(
Ehkäisystä ollaan huolehdittu (kortsu), mutta kuukautiset ei vaan ala! Ei ole yhtään ees sellanen olo että alkais.
Voiko mun hormoonit olla vielä sekaisin? Yhdetn makta vasta tulleet, lopetin imetyksen vauva olleessa 5,5kk.
Kolmas lapsi olisi suoraan sanottuna katastrofi meidän perheelle.
Kommentit (7)
Tein raskaustestejäkin ainakin kolme. Kierto meni pari viikkoa yli. Kolmannet kuukautiset tulivat vasta ajallaan.
ja sori kirjoitusvirheet...olen ihan sekaisin kun ajattelinkin...
en kyllä varmaan pitäisi lasta. mä olen nyt jo niin hermoheikko noiden kahden kanssa, korvakierteet ja 7kk yövalvomiset takana...ja vauva on muutenkin todella vaikea tapaus.
olen aina vastustanut aborttia, mutta kun tällänen tulee eteen, niin sitä alkaa ajatella ihan eri tavalla...
ap
Jos sinulla on vasta yhdet menkat tulleet niin en olisi huolissani.
jos olette käyttäneet kortsua oikeaoppisesti ja se on pysynyt ehjänä, ei pitäisi olla raskauden mahdollisuutta...
miksi muuten käytätte kortsua ehkäisynä, jos kerran lapsi ei todellakaan ole nyt suunnitelmissa?
että meillä tk:ssa laittavat (siis niiden aikaan)...viimeksi menkat alkoi niin yhtäkkiä, etten saanut aikaa kun ehkäisyneuvolassa oli tungosta...
ap
Alusta alkaen ne ovat tulleet sillä tavalla säännöllisenä että joka kuukausi ovat tulleet jossain vaiheessa, mutta eivät tarkasti ja jatkuvasti myöhässä. Ennen raskautta kiertoni oli n. 27pv, synnytyksen jälkeen kierto on ollut lähes poikkeuksetta ainakin 37pv ja nyt viimeeksi meni jo 47 päivään. Kaksi testiä minäkin olen jo ehtinyt tekemään.
Mutta siis imetän kyllä edelleen, millä voi olla jonkinasteista vaikutusta.
Itsellä tuli ekat menkat 6kk kupuksen syntymän jälkeen ja seuraaviin meni melkein puoli vuotta taas.