Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsettomat rääkkää itseään käymällä VAUVAN sivuilla?

Vierailija
02.02.2007 |

Eikö se ole kuin veistä haavassa kääntelisi??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vielä raivoavat täällä erinäisistä aiheista. Monia keskenmenoja kokeneena, ymmärrän kyllä lapsettomuuden tuskan... mutta en sitä, että sitä käydään purkamassa täällä.

Vierailija
2/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tulee täällä av:llakin pyörittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lapsettomana koen tosi vaikeaksi normi-imetän-vaihdan-vaippoja-ihmisen kanssa puhumisen, kun ei tiedä mikä heitä kiinnostaa.

Matkustelu, teatteri, konsertit ja muoti ei keskiverto mammaa kiinnosta, jotka taas on useiden lapsettomien tapa käyttää aikaansa.

Vierailija
4/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ollaan huutelemassa, että olisit onnellinen, kun voit saada lapsia. Olen toki, mut kyllä tässä " ylihedelmällisyydessäkin" on varjopuolensa esim. oikean ja sopivan ehkäisyn löytäminen...

Vierailija
5/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee mitä se IHQ äitiys naisille tekee...

Vierailija
6/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten toisaalta ajattelen, että avoin paikkahan tämä on. Vertaan siihen, kun monesti pariskunnat viettävät aikaa pariskuntien kanssa ja sinkut keskenään. Minusta nämä kysymykset kuuluvat vähän samaan kategoriaan: Miksi pariskunnat eivät kutsu sinkkuja illanviettoihin kanssaan? Miksi lapsettomat eivät saisi keskustella perheellisten kanssa täällä av:llä?

Vierailija
7/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole vielä opettanut

Vierailija
8/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keksin ystävieni kanssa paljonkin puhumista, vaikka meillä kaikilla onkin lapsia. Lapsista puhutaan itse asiassa aika vähän.

Vierailija:

Kyllä minä lapsettomana koen tosi vaikeaksi normi-imetän-vaihdan-vaippoja-ihmisen kanssa puhumisen, kun ei tiedä mikä heitä kiinnostaa.

Matkustelu, teatteri, konsertit ja muoti ei keskiverto mammaa kiinnosta, jotka taas on useiden lapsettomien tapa käyttää aikaansa.

Vierailija
9/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana et tietenkään kykene ymmärtämään, ettei kenenkään elämä ja vanhat kiinnostuksen aiheet lasten tuloon lopu. Minulla ainakin on paljon muuta elämässäni, kuin jotkut helkutin vaippamerkit tai vekaran tuotosten väri. Ja lapsettomat ystävänikin ovat (nyt sen tajusin!!!) onneksi niin aivollisia, että ymmärtävät, että olen ihan se sama ystävä kuin ennenkin, vaikka tississäni roikkuukin kiinni eräänlainen jatke nykyään.

Vierailija:

Vierailija
10/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä muiden ystäviesi kanssa sitten juttelet? Miksi sinulla ei ole lapsettomia ystäviä?

Vierailija:

Onpas sulla ikävä kuva lapsellisista :/

Itse keksin ystävieni kanssa paljonkin puhumista, vaikka [B] meillä kaikilla onkin lapsia. [/B] Lapsista puhutaan itse asiassa aika vähän.

Vierailija:

Vierailija
11/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuota kuinka usein tällä palstalla keskustellaan kulttuurista tai matkustelusta?

Koska huom! tämähän on " aihe vapaa" -palsta. Olen ottanut osaa useaankin matkailuaiheiseen keskusteluun ja kaikenlaiseen muuhunkin, maan ja taivaan väliltä. En lainkaan käsitä teidän lapsettomien itkua nyt siitä, että täällä keskusteltaisiin vain lapsi-aiheista.

Perus totuus kuitenkin on se, että tämä on Vauva-lehden keskustelufoorumi. Eli se todennäköisesti johtaa siihen, ettei täällä sentään pelkästä teatteristakaan ole tarkoitus keskustella...? Puhtaasti kulttuuripalstat ovat sitten erikseen.

Ja minä olin se, jolla on se tissinjatke, numeroani en muista.

Vierailija
12/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä palsta on Aihe vapaa -palsta, joten täällä saa jutella, mistä huvittaa. En suinkaan käy Odotus-, Synnytys- tai Vauva-palstoilla.

t. lapseton

Vierailija
13/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua muista asioista lapsettomien ystävien kanssa ja täällä sitten vapaasti lapsista. Kaikki lapselliset ystävät kun asuvat muualla.

Vierailija
14/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on onneksi jo lapsia

Vierailija
15/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulisisn että syy miksei täällä paljoa keskustella matkustelusta yms. on se täältä haetaan nimenomaan niitä keskusteluja lapsista.

Voin puhua muista asioista lapsettomien ystävien kanssa ja täällä sitten vapaasti lapsista. Kaikki lapselliset ystävät kun asuvat muualla.

Tuolta löytyy:

Odotus (92673)

Synnytysasiaa (9017)

Nimet (11136)

Vauvat (76980)

Keskosuus (1218)

Taaperoista ja leikki-ikäisistä (34176)

Koululaisista (1706)

Sairaudet ja allergiat (9805)

Vaatteet ja tarvikkeet (28548)

Eiköhän siinä ole tarpeeksi palstaa lapsista puhumiseen?

Vierailija
16/16 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n jujuhan on juuri siinä, että kuka tahansa voi laukoa mitä tahansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan