Naisten omistushalukkuus
Olen noin 50-vuotias akateeminen mies ja olen eronnut pitkästä parisuhteesta muutama kuukausi sitten. Olen ihan tavallisen näköinen, keskimittainen ja tienaan hiukan yli mediaanipalkan. Munani on taatusti keskivertoa isompi, en ole mitannut.
Liityin Tinderiin heti eroni jälkeen ja kuvani ovat aika huonoja. Mutta: voi sitä matchien määrää
Nyt päästään itse asiaan, olen pannut viimeisen 4 kuukauden aikana noin 40 naista ikähaarukalla 19-56 ja sama ongelma toistuu: miksi minusta halutaan muutakin kuin panoa?
En lupaa kenekään mitään ja sitten alkaa pommitus, että "voitaisiinko mennä katsomaan nönnöö-bändiä?"
Ei minua kiinnosta kuin n usssiminen ja olen siitä jo kertonut etukäteen.
Haluan myös käydä maksullisissa ja varsinkin transnaisten kanssa.
Ei toista ihmistä voi omistaa.
Naiset, älkää roikkuko!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kiva fantasia. Toivottavasti kukaan raukka paapa ei erehdy ottamaan todesta
Ei välttämättä fantasia. Mitään ei saa, jossei yritä. Se ei pane, joka valkkaa. Tietty röyhkeys puree useisiin naisiin. Ja jos on vähän panomiesmainetta takana, moni haluaa olla se, joka kesyttää villin seikkailijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tinder ole nimenomaan parisuhteen etsimistä varten? Pelkkää seksiseuraa etsiville on omat sivustonsa. Mene sellaisille.
p.s. Ole kiitollinen että noin vanha mies ylipäätään kelpaa jollekin.
Vanha? Toi on kuule mies erittäin hyvässä iässä. Jos ln itsestään huolta pitänyt, niin viisikymppiset on just hyviä. Se eletty hyvä elämä alkaa näkyä.
Vanha on vanha. Miksi kukaan nainen kelpuuttaisi noin vanhaa miestä? Ja lisäksi huonokäytöksinen vielä.
No, etpä ainakaan ole mikään munaton mies🕵🏼😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tinder ole nimenomaan parisuhteen etsimistä varten? Pelkkää seksiseuraa etsiville on omat sivustonsa. Mene sellaisille.
p.s. Ole kiitollinen että noin vanha mies ylipäätään kelpaa jollekin.
Vanha? Toi on kuule mies erittäin hyvässä iässä. Jos ln itsestään huolta pitänyt, niin viisikymppiset on just hyviä. Se eletty hyvä elämä alkaa näkyä.
Tiedostan oman ikäni ja olen hämilläni tästä tilanteesta.
Haluaisin vaan, että naiset eivät olisi niin omistushaluisia.
Pano on pano ja that's it.
Vanha vitjapalli taas haaveilee jostain transuista. Tää on niin väsynyttä 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä fantasia. Mitään ei saa, jossei yritä. Se ei pane, joka valkkaa. Tietty röyhkeys puree useisiin naisiin. Ja jos on vähän panomiesmainetta takana, moni haluaa olla se, joka kesyttää villin seikkailijan.
En ole röyhkeä. Olen kohtelias herrasmies. Ehkä tämän vuoksi minusta halutaan jotain enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä fantasia. Mitään ei saa, jossei yritä. Se ei pane, joka valkkaa. Tietty röyhkeys puree useisiin naisiin. Ja jos on vähän panomiesmainetta takana, moni haluaa olla se, joka kesyttää villin seikkailijan.En ole röyhkeä. Olen kohtelias herrasmies. Ehkä tämän vuoksi minusta halutaan jotain enemmänkin?
Harhainen vanha pappa sinä olet.
"noin 50-vuotias akateeminen mies"
"ihan tavallisen näköinen, keskimittainen ja tienaan hiukan yli mediaanipalkan"
"olen pannut viimeisen 4 kuukauden aikana noin 40 naista ikähaarukalla 19-56"
Miksi täällä miehet jatkuvasti uikuttavat että Tinder on miehelle mahdoton paikka eikä matcheja tule ikinä? Jos kerran noilla spekseillä on löytynyt keskimäärin 10 uutta naista joka kuukausi pantavaksi, ja jopa aloittajaa 30 vuotta nuorempia, niin selvästihän Tinderistä kuka hyvänsä mies saa loputtomasti naisia?
Hmmmm- et kuulosta tämän ketjun aloittajalta.