Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on muutaman kerran pitänyt hauskaa miehen kanssa ilman mitään vakavaa ja sitten..

Vierailija
10.07.2024 |

Olen pitänyt muutaman ehkä Max 10 kertaa hauskaa miehen kanssa. Ei siis mitään vakavaa. Sitten mies kirjoittaa, että " tykkään susta paljon" kun kysyn haluaako jatkaa.

Mitä toi tarkoittaa tykkää paljon? Mihin liittyen. Hauskanpitoon liittyen tykkää minusta vai onko hänelle jotain tunteita jo sittenkin kehittynyt.

En hölmönä ymmärtänyt kysyä, mitä hän meinaa, joten pitää ottaa asian hänen kanssaan puheeksi kun seuraavan kerran nähdään.

Mutta auttakaa näin alkuun mua ja kertokaa, mitä meinaa tää kommentti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kieroja - ovatko - vai ihan sekoja kun on tunteista kyse...

Mulle on mahdollisesti sanottu että en tule koskaan sinusta tykkäämään... siis tämä sisältö mutta en ole varma käyttikö sanaa tykätä.

Jälkeen päin olen sitten joutunut miettimään että oliko tämä jotain peliä eli ei halunnut paljastaa ehkä alullaan olevia tunteitaan ja niinpä sanoikin vastakohdan josta sitten syntyikin hirvittävä soppa jos huomasikin meinaavansa päinvastaista...

Kommunikaatio-ongelmaa... Sama mies tuli kosimaan noin 5 kk kuluttua... sanoin kosintaan EI vaikka tarkoitin KYLLÄ... tilanne oli vaan jo mennyt niin täysin umpisolmuun alkaen tosta että en koskaan tule tykkäämään susta...

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI SELKOSUOMENKIELENKURSSIA ETTÄ EI ELÄMÄ MENE HUKKAAN... HUH, HUH, HEH, HEH....

Kuulostaa hate bombingilta, jota psykopaatit harrastaa - vrt. narsistien love bombing. Itselle tehty kumpaakin.

Vierailija
22/23 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hauskaa=nylpyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hauskanpito