Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö muita suututtanut, NYT-liitteestä

Vierailija
02.02.2007 |

Viime viikon perjantain kaunein nais- ja miesvartalo -juttu?

Mukana oli vain hyväkroppaisia, joskin eri muotoisia. Ei yhtään pullukkaa miehissä tai naisisissa, vaikka joidenkin mielestä pullukat on kauneimpia! Älkääkä alkako saarnata, että olen kateellinen, ei en ole, sillä olen itse laiha.

Kaikilla naisilla yhtä lukuunottamatta myös isohkot rinnat.

Mihinköhän tästä voisi jättää palautetta? Koitin katsella hesarin nettisivuilta, mutten löytänyt.

Joku oli onneksi tän päivän liitteessä kirjoittanut asiasta mp-osastolle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat, alastomat miehet vain ällöttävät. Mistäköhän tämä kertoo? Oma mies on ainoa, jota haluan katsella. Tai sitten olen bi?

Vierailija
2/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään peruslöllöä.

Eihän missikisoihin, tai Mr. Finlandiinkaan osallistu mitkään perusmölliäiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, minkähänlaisesta laudasta on itse mahtanut maailmaan punnertaa... Oli siihen toimitus onneksi pistänyt että Reijo on " ehkä hieman kohtuuton"

Vierailija
4/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä rubenslainen pullukka on kauneinta maailmassa, joku muu voi nähdä suurinta kauneutta vaikka ikäihmisen vartalossa.

Vierailija
5/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. suuret rinnat ovat harvoin mielestäni kauniit, koska tuppaavat roikkumaan. Sopusuhtainen vartalo on kaikkein kaunein, siis sellainen jossa on vähän lihaa luitten päällä, mittasuhteet ovat kohdillaan, ryhti on hyvä ja iho siisti ja hyväkuntoinen.

Vierailija
6/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ihmeessä olisi pitänyt olla pullukkakin, että jos halutaan tietää suuren yleisön mielipide siitä millainen vartalom kaunein, pitäisi kai olle vartaloita laidasta laitaan. Myös vanhojen ihmisten vartaloita olisi pitänyt olla mukana!

Rautalangasta: jos halutaan tietää minkä näköisistä omakotitaloista soumalaiset pitävät ja laitetaan vaihtoehdoiksi 6 kivitaloa joista valita. Jos joku tykkää oikeasti kaikkein eniten puutalosta, eikä yhtään kivitaloista, mutta haluaa kuitenkin osallistua kyselyyyn ja valitsee näistä kivitaloista jonkun, on koko kyselyn tulos aika vääristynyt.

t. ap

Vierailija
7/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitääpä lukea tuo tän päivän liite kokonaan, luin vasta mp-osaston. OLiko siellä kommentoitu tätä esivalintaa?

Vierailija
8/8 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää taas läskeiltä. Läskit on sairaita, sairaille voi olla oma kisa sitten ihan erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä