Lopetin tupakoinnin 2.5 vuotta sitten. Kyllä kaipaan joskus aamuisin omassa rauhassa poltettua tupakkaa
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Voisko sen korvata jollain muulla nautinnolla
Ei ikään korvaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikään korvaa sitä.
Tai mikään
Itse ollut vuoden polttamatta. Takana oli 18v aski päivässä. Kaipaan todella monesti päivässä edelleen tupakan mittaista taukoa. En hallitse lainkaan tunteita, varsinkin ne negatiiviset tulee räjähtelemällä. Oli ihana istua ulkona ja imeä savuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikään korvaa sitä.
Tai mikään
Se on sit voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut vuoden polttamatta. Takana oli 18v aski päivässä. Kaipaan todella monesti päivässä edelleen tupakan mittaista taukoa. En hallitse lainkaan tunteita, varsinkin ne negatiiviset tulee räjähtelemällä. Oli ihana istua ulkona ja imeä savuja.
Epävakaiden hommaahan se tupakoiminen onkin.
Minä lopetin n.7v sitten, ei mitään kaipuuta. Ei tarvitse kuin hetki muistella niitä räkimis, yskimiskohtauksia ja paskaa oloa mitä rööki aiheutti, en voisi olla onnellisempi että se aika on ohi. Maksat itsesi kipeäksi, että tulet kipeäksi ja voit pahoin, aikamoinen huume.
Miksi et voi sallia sitä aamu ja ilta tupakkaa?
Itse vaihdoin röökin hengitysharjoituksiin. Saan nautintoa useaan kertaan päivässä. Mukavempi herätä aamulla kun ei tarvitse kröhiä räkää kurkusta ja pystyy paremmin hengittämään.
Mä lopetin vajaa 6 vuotta sitten, ja edelleen haikeus iskee kun katson työkavereita tupakalla. Mutta pysyn lujana ja erossa tupakasta.
Minä kaipaan sitä 5 minuutin aikaa pelkästään itselleni. En sitä tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Slippery slope
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, koska se ei jää siihen. Parempi kun kuitenkin jättää väliin, vaikka mieli tekeekin
eri
Vierailija kirjoitti:
Ei se jää siihen. En ole AP mutta tunnistan itseni kyllä. Jos huijaa itseään, että pystyy satunnaisiin savuihin, niin päätyy nopeasti takaisin koukkuun. Kuin alkoholismi, kuvittelisin.
Mutta tuo satunnainen tunne menee kyllä pian ohi. Oi niitä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sitä 5 minuutin aikaa pelkästään itselleni. En sitä tupakkaa.
Kai siellä pihalla voi käydä seisomassa ilman tupakkaakin. Tai ottaa vaikka kahvikupin mukaan. Tai sulkeutuu vessaan 5 minuutiksi.
Itselläni on ihan sama tunne, vaikka lopettamisesta on jo useampi vuosi. Jotenkin se lämmin kesäaamu houkuttelee vetämään aamuhenkoset pihakeinussa.
Onneksi olen niin pihi ja laiska, etten viitsi ostaa tupakka-askia ja ajaa sen takia kauppaan kymmentä kilometriä, niin jää mokoma mieliteko kokonaan toteuttamatta, eikä sunkaan ap kannata ottaa yhtäkään henkosta, kun kerran olet vaivalla päässyt eroon.