Asiakaspalvelija lomalla! Haluatko tietää, mitä ihan oikeasti ajattelen sinusta ja ongelmistasi?
Nyt on elämäsi mahdollisuus kertoa ongelmistasi, joista normaalisti kävisit valittamassa asiakaspalvelussa. Tarjolla on kerrankin rehellistä palvelua!
Kommentit (9)
En. Mielelläni en kyllä vaivaisi asiakaspalvelijaa, vaan hoitaisin vaan asian pikana ja ei ole kiva soitella jonotella.
Miksei niille nettisivuille voi tehdä selkeitä ohjeita, ettei teitä aspan väkeä tarvitsisi vaivata.
Lakatkaa lähettämästä minulle sähköposteja
Tiedän. Olen ollut alalla itsekin ja muistan tunteen edelleen. :)
En, koska en näe tarpeellisena tietää henkilökohtaista mielipidettäsi ongelmastani. Asiakaspalvelijan suusta haluan ainoastaan ammatillisen ratkaisun, en mielipidettä. Muistakaa nykyajan asiakasns.palvelijat: "emmä tiärä" ei ole mikään vastaus. Työssään(mistä maksetaan palkkaa, jos muistatte) pitää tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei niille nettisivuille voi tehdä selkeitä ohjeita, ettei teitä aspan väkeä tarvitsisi vaivata.
Koska on mahdotonta luoda niin selkeää ohjeistusta, että tyhmimmätkin asiakkaat ymmärtäisivät ne. Lisäksi suuri osa asiakkaista ei yksinkertaisesti lue mitään ohjeistuksia, vaan tahtovat tulla kyselemään kaiken mahdollisen aspoilta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa lähettämästä minulle sähköposteja
Saat itse valita, mitä palveluita käytät ja mihin sähköpostiasi jaat. Tee parempia valintoja, jos et ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseesi.
AP
Vierailija kirjoitti:
En, koska en näe tarpeellisena tietää henkilökohtaista mielipidettäsi ongelmastani. Asiakaspalvelijan suusta haluan ainoastaan ammatillisen ratkaisun, en mielipidettä. Muistakaa nykyajan asiakasns.palvelijat: "emmä tiärä" ei ole mikään vastaus. Työssään(mistä maksetaan palkkaa, jos muistatte) pitää tietää.
Tervetuloa tänne oikeaan elämään, jossa meidän aspojen joukossa on paitsi rautaisia ammattilaisia vuosikymmenien kokemuksella, myös uraansa aloittelevia, harjoittelijoita, kesätyöntekijöitä, sairaslomatuuraajia jne. On täysin mahdotonta tietää vastausta kaikkeen mahdolliseen omaan alaan liittyvää.
Toki "emmä tiärä" ei ole sopiva vastaus missään tilanteessa, mutta on aivan naurettava kuvitella, että vain koska joku on töissä, hänen pitäisi maagisesti tietää aivan kaikki. Etenkin, kun aspa-töiden palkoilla ei työnantajilla tai asiakkailla ole paljon varaa valittaa, vaan ennemminkin pitäisi olla nöyrän kiitollinen, jos joku vielä suostuu töihin tulemaan ja yrittää tehdä työt kohtuullisesti.
AP
28 vuotta Stockan asiakaspalvelussa ja irtisanouduin työttömäksi tyhjän päälle kun en vaan enää kestänyt ilkeitä ja veemäisiä asiakkaita. Yhtään en ole katunut!419