Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla sellaista tuttua 50-60v miestä, joka olisi ihan hyvä mies mutta sinkku?

Vierailija
10.07.2024 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä

Vierailija
2/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeastaan. Kyllä niissä jotain vikaa tuppaa kaikissa olemaan. 

Vierailija
4/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan. Kyllä niissä jotain vikaa tuppaa kaikissa olemaan. 

Ei yhtään täydellistä??

Vierailija
5/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on. Hänen nyt eksänsä muutti koulutuksen ja töiden takia täysin toiselle paikkakunnalle ja erohan siitä tuli. 

Vierailija
6/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onahn se nähty jo n. kertaaa tälläkin palstalla, että oli mies minkä ikäinen hyvänsä, niin arvonsa ja arvostuksensa kohoaa, mitä enemmän hänen tiedetään omaavan kokemusta pari suhteista naisten kanssa, Kun taas nais(te)en arvo laskee, mitäenemmän tiedetään tai arvellaan enemmän ja vähemmän perusteettomasti hänellä olleen pari suhteita miesten kanssa. - Joten 50 vuotias mies aivan sama leski tai eronnut ja taimuutoin vain sikku niin kyllä hänessä täytyy olla jotain vikaa, jonka vuoksi häneen ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Luulee pian, että joku pitäsi hänestä ja häen kutuistaan/ olemuksestaan.

Vierailija
7/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen.

M57

Ps: kuva olis kiva.

Vierailija
8/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Täydellisiä ei tietenkään ole kukaan eikä tarvitsekkaan olla, mutta kyllä aika usein on helppo nähdä selkeitä syitä sille, ettei joku ole parisuhteessa vaikka kovasti sellaista toivoisi.

Toki erikseen on sitten ne, jotka ovat omasta halustaan sinkkuja, heistä valtaosa vaikuttaa "normaaleilta".

Vierailija
9/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen.

M57

Missä se kuva viipyy ?

7

Vierailija
10/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen.

M57

En ole kohderyhmääsi ja olen sinua huomattavasti nuorempi mutta silti minusta tuossa sanomisessasi on ehkä aavistus tottakin. - Tarkoitan, että minusta jotta mies tai nainen voi olla muita kohtaan  hyvä, niin se onnistuu paremmin silloin kun tuntee itsensä enempi hyväksi kuin huonoksi. - On aika ikävää lukea kirjoituksia, joissa sinkku kokee tai hänen elämänsä koetaan korkeintaan puolinaisena, jola ei voisi olla hyvää, ellei jopa ajoittain erinomaisen hvää ja eritavoin tyydyttävää, vaan sitä varten tulsi aina olla rinnallla parisuhdekumppani. - Tietysti jos oikein kokee ja tuntee olonsa ja elonsa hyväksi sinkkuna, niin saattaa olla, ettei tule pariutuneeksi, mutta silloin sinkku(na) lopulta jää paitsi ja ilman?

Vierailija
11/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onahn se nähty jo n. kertaaa tälläkin palstalla, että oli mies minkä ikäinen hyvänsä, niin arvonsa ja arvostuksensa kohoaa, mitä enemmän hänen tiedetään omaavan kokemusta pari suhteista naisten kanssa, Kun taas nais(te)en arvo laskee, mitäenemmän tiedetään tai arvellaan enemmän ja vähemmän perusteettomasti hänellä olleen pari suhteita miesten kanssa. - Joten 50 vuotias mies aivan sama leski tai eronnut ja taimuutoin vain sikku niin kyllä hänessä täytyy olla jotain vikaa, jonka vuoksi häneen ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Luulee pian, että joku pitäsi hänestä ja häen kutuistaan/ olemuksestaan.

Mitä vikaa kutuissa on? Mukavia eläimiä ja niistä saa herkullista juustoa.

Vierailija
12/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse asiassa tunnen kaksi tuollaista miestä.

Vierailija
13/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Hänen kriteerinsä naiselle ovat tiukemmat kun vaikkapa Suomen pankin pääjohtajalle joten sinkkuna taitaa pysyä lopun ikäänsä. 

Vierailija
14/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvät vanhemmat miehet ja naiset eivät yleensä edes etsi ketään. Heillä on elämä mallillaan ilman parisuhdettakin.

Joten aika hankala yrittää parittaa heitä (olen yrittänyt saada yhdelle työkaverille miehen, mutta ei häntä kuulemma kiinnosta).

Vierailija
15/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle pitäisi tulla tosi trophy vastaan, että luopuisi vapaudestaan. Ne naiset on niin nähty eikä tuossa iässä ole pilluakaan pakko saada joka päivä.

Vierailija
16/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikäryhmässä on paljon vapaita miehiä homosinkkuja nimittäin

Vierailija
17/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hyvät vanhemmat miehet ja naiset eivät yleensä edes etsi ketään. Heillä on elämä mallillaan ilman parisuhdettakin.

Joten aika hankala yrittää parittaa heitä (olen yrittänyt saada yhdelle työkaverille miehen, mutta ei häntä kuulemma kiinnosta).

Vaikka olen vasta noin 40 niin vaikka itseäni saattaisi ehkä kiinnostaa löytää ja kohdata mahdollinen kumppanini (nainen) niin silsti välillä tuntuu, että moni muu tuntuisi tietävämn ja osaavan kertoa, mitä hänen saattaisin löytää. Ja ihmettelevät miksi en hae aktiivisesti kumppania itselleni sen paremmin Tinderistä kuin mistään muualtakaan, vaikka en ole edes mikään nörtti tai introvertti.

Vierailija
18/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-on ainakin kolme.

Serkku -sai siipeensä, kunnallisen äiti läks pettämään ja Facebookissa vielä kuvia silloin. 

Kaverin veli - ujo

Yks tuttu -ikisinkku

Vierailija
19/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi mutta eivät erityisesti mainosta sinkkuuttaan, joten moni kuvittelee heidän olevan vielä jo päättyneessä suhteessaan. Normaaleja ihmisiä, tosin korkeasti koulutettuja jos sillä nyt on jotain merkitystä. Eivät hae aktiivisesti uutta kumppania mutta eivät torjukaan.

Vierailija
20/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-on ainakin kolme.

Serkku -sai siipeensä, kunnallisen äiti läks pettämään ja Facebookissa vielä kuvia silloin. 

Kaverin veli - ujo

Yks tuttu -ikisinkku

Siis serkun eksä- lapsen äiti läks liiteleen. Oli sekaisin omasta lapsuudesta. Oma isänsä oli hänet ja äitinsä hylännyt, eikä halunnut aikuisenakaan mitään kontaktia lapseensa.

JOTEN se hylätty lapsi Jätti nyt aikuisena itselleen liian tunnollisen miehen. Kovasti loukkasi. Yritti takaisin. Ei tietenkään onnistu. Luottamus meni.

Mitenköhän palauttaa yleensäkään sen noin julkeasti siipeensä saaneen luottamus naisiin.