Minun on pakko päästä Australiaan pikimmiten, mutta ei ole varaa.
En valitettavasti voi kertoa syytä mutta kyseessä ei ole mikään lomailu todellakaan vaan minun olisi päästävä Australiaan pikimmiten. Minulla ei ole vain varaa tuhannen euron lentolippuihin. Onko teillä neuvoja? Olen epätoivonen? Pyydän?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ne nettimiehet on huijareita. Vaikka olisi upseeri, lentäjä, lääkäri etc niin pelkkä huijari ja hyväksikäyttäjä. Löysikö vielä facebookin/instan kautta? Varma huijari.
Usein merijalkaväen sydänkirurgista kysymys. Vaimokin sai noita facebook - kaveripyyntöinä.
Etsi/rakenna aikakone ja mene tekemään rikos parin vuosisadan takaiseen Englantiin. Saat ilmaisen matkan haavemaahasi. Sillä tavalla sinne on monen aussin esi-isä matkannut.
Australian rajalla ohjelmassa yhdelle miehelle oli kaveri kustantanut lipun tapaamaan "Annaa" jolle tämä maksoi tuhansia.
Näkemään, onko koko naista edes olemassa. No ei tavannut Annaa vaan tämän kaverin ja jaksoi uskomista romanssiin. Kymmenet tuhannet dollarit olivat miehen sijoitus avioliittoon pääsemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole saaanut k**ää vuosikausiin,nyt on pakko saada,ja ainoa keino on tehdä se australiassa.
Etkä tule saamaan k**ää nytkään😂
Toosa levälleen OF:ssä?
Se on, he sanoivat, hellppoa rahaa.
Ne nettimiehet on huijareita. Vaikka olisi upseeri, lentäjä, lääkäri etc niin pelkkä huijari ja hyväksikäyttäjä. Löysikö vielä facebookin/instan kautta? Varma huijari.