Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun on pakko päästä Australiaan pikimmiten, mutta ei ole varaa.

Vierailija
10.07.2024 |

En valitettavasti voi kertoa syytä mutta kyseessä ei ole mikään lomailu todellakaan vaan minun olisi päästävä Australiaan pikimmiten. Minulla ei ole vain varaa tuhannen euron lentolippuihin. Onko teillä neuvoja? Olen epätoivonen? Pyydän?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nettimiehet on huijareita. Vaikka olisi upseeri, lentäjä, lääkäri etc niin pelkkä huijari ja hyväksikäyttäjä. Löysikö vielä facebookin/instan kautta? Varma huijari.

Vierailija
22/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nettimiehet on huijareita. Vaikka olisi upseeri, lentäjä, lääkäri etc niin pelkkä huijari ja hyväksikäyttäjä. Löysikö vielä facebookin/instan kautta? Varma huijari.

Usein merijalkaväen sydänkirurgista kysymys. Vaimokin sai noita facebook - kaveripyyntöinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Souda sinne.

Vierailija
24/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi/rakenna aikakone ja mene tekemään rikos parin vuosisadan takaiseen Englantiin. Saat ilmaisen matkan haavemaahasi. Sillä tavalla sinne on monen aussin esi-isä matkannut.

Vierailija
25/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalla Siperian kautta.

Vierailija
26/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian rajalla ohjelmassa yhdelle miehelle oli kaveri kustantanut lipun tapaamaan "Annaa" jolle tämä maksoi tuhansia. 

Näkemään, onko koko naista edes olemassa. No ei tavannut Annaa vaan tämän kaverin ja jaksoi uskomista romanssiin. Kymmenet tuhannet dollarit olivat miehen sijoitus avioliittoon pääsemiseksi.

Vierailija
27/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saaanut k**ää vuosikausiin,nyt on pakko saada,ja ainoa keino on tehdä se australiassa.

Etkä tule saamaan k**ää nytkään😂

Vierailija
28/28 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosa levälleen OF:ssä?

Se on, he sanoivat, hellppoa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme