Kahdet lasit yksien hinnalla ja näöntarkastus ilmainen.
Onko ilmainen lounas vai onko näissä koira haudattuna. Eli saisin vaikkapa tavallisten silmälasien lisäksi aurinkolasit ilmaiseksi. Ja näkö testattaisiin vielä ilmaiseksi.
Kommentit (8)
Ei ole koira haudattuna. Minä kävin tarkastuksessa ja silmälasit (2) sain sitten juhannukseksi. Saa todellakin itse valita millaiset, minkä hintaiset, ja millä ominaisuuksilla.
Kolme vuotta sitten sama homma, mutta silmälasit+aurinkolasit.
Ei niissä ole. Minulla on vain mennyt vähän hukkaan ne toiset lasit. Joskus saa ilmaiset kehykset myös jollekin kaverille
No mun tuttu hommas itselleen kahdet lasit ja kaverille ilmaiset. Mä sain ne ilmaiset. Tietyssä hintaluokassa kehykset. Yritti ne myydä niin et olisin maksanut kalliimmissa kehyksistä yms,mut otin tosissaan täysin ilmaiset. Maksoin vaan omista matkoista silmälasiliikkeeseen ja lasit täysin 0e.
Mutta ostaako kukaan silmälaseja normaalihinnalla?
Kyllä mä olen useammankin kerran tällaista tarjousta hyödyntänyt, olen siis ottanut rillit ja aurinkolasit samalla kertaa. Ihan hyvin se toimii.
Kaikki on ilmaista optikoilla, paitsi linssit joihin on sitten lyöty se kaikki muualta puuttuva kate moninkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koira haudattuna. Minä kävin tarkastuksessa ja silmälasit (2) sain sitten juhannukseksi. Saa todellakin itse valita millaiset, minkä hintaiset, ja millä ominaisuuksilla.
Kolme vuotta sitten sama homma, mutta silmälasit+aurinkolasit.
On näissä tavallaan koira haudattuna. Pienikin lasku näössä niin heti halutaan varata sulle (sun puolesta) aika silmälääkärin pakeille joka tietenkin yksityisellä puolella ja josta tämä optikkoliike saa provikkaa joka ikisestä asiakkaasta jonka sinne saa. Ennen silmälääkäri oli optikkoliikkeessä ja maksu oli muutaman kympin, nyt on keksitty bisnes. Tämä ainakin isoimmissa ketjuliikkeissä ja moni ketjuliike on samaa puljua mutta eri nimillä mutta näistähän ei ääneen puhuta.
Kannattaa mennä vaan näöntarkastukseen niin ei tarvitse maksaa mitään.