Kenen 'aika menee hukkaan' suhteessa jossa toisen rakkaus loppunut? (Viisautta toisesta ketjusta?)
https://www.vauva.fi/keskustelu/4408591/ketju/haluan_erota_mutta_mies_s…
Kenen 'aika menee hukkaan' suhteessa jossa toisen rakkaus loppunut? (Viisautta toisesta ketjusta?) Onko sitä rakkautta koskaan edes ollutkaan vaan muista syitä suhteeseen?
Hukkaatte molempien aikaa?
Kyllä se osapuoli, joka haluaa jäädä parisuhteeseen, vaikka väljähtyneeseenkin, on mielummiin siinä kuin yksin. Vain tyytymättömän aika menee hukkaan.
Jätetyn aika alkaa menemään hukkaan eron jälkeen vuosien yksinäisyydessä, masennuksessa ja pahimmillaan koko elämä romahtaa. Joten älkää hyvät ihmiset jätetyn puolesta päättäkö, että parisuhteessa hänen aikansa menee hukkaan.
On myös väärin pidättää heitä suhteissa, jotka eivät ole aidosti vastavuoroisia. Molempien elämä menee hukkaan!
Kommentit (2)
Minä en halua että toisen aikaa tuhlataan niin että on parisuhteessa missä ei rakasta toista eikä oikeasti halua olla yhdessä, mutta ei jaksa erotakaan. Eikä toinen edes tiedä että hänen aikaansa tuhlataan. Eli luulee olevansa parisuhteessa missä vähän huonompi kausi menossa ja uskoo asioiden paranevan tulevaisuudessa eli uskoo suhteen tulevaisuuteen. Sitten tämä toinen itsekäs ääliö ei viitsi kertoa että hänen mielestään ei ole mitään tulevaisuutta.
Mä oon suhteessa ilman rakkautta. 18v sitten menty yhtee muista syistä. Seksielämäkin olematon ja huono. Aikansa se meni. Ihmiset muuttuu. Oon ollu vuosia tyytymätön. Mulle ei enää riitä tällänen elämä. Pakko erota. Miehelle riittäisi tämä.