Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitihän se arvata - taas kampaaja vaihtoon

Vierailija
10.07.2024 |

Kolmas kerta samalla ja ihmettelen jälleen että jos kuvan kanssa menen kampaajalle niin kampaajalla itsellä on todella voimakas mielipide miten tukka leikataan. Vaikka minä maksan.

Kerroin vielä mitä haluan mutta jälleen kerran jätti hiukset kerrostamatta. 

En keksi mitään muuta syytä kuin että ei viitsi tai osaa kerrostaa hiuksia. 

Nyt on jälleen polkkatukan tyylinen pottatikkaviritys päässä. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostakaa itse mieleiseksi. Sheiverillä onnistuu hyvin, ei nappaa sellaista palaa kerralla mitä saksilla ottais. Sillä saa hienovaraista jälkeä aikaan, mutta voi tehdä just niin kuin huvittaa.

Vierailija
42/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun mammat kuvittelee, että kun marssii kuvan kanssa kampaajalle, niin saa juuri sellaisen vaikka mitään edelletyksiä sen toteuttamiseen ei ole. 😂 Ja sitten se on kampaajan vika.

Puhutko kampaajan edellytyksistä halutun toteuttamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin useamman vuoden Helsingissä yhdellä kiharakampaajalla (= osaa leikata ja käsitellä kiharaa hiusta) ja vaikka heti kotona leikkasin sivuille lisää kerroksia, niin olin tyytyväinen. Yhtäkkiä hän ei enää osannutkaan leikata kerroksia. Tästä on jo pari vuotta aikaa enkä ole uskaltautunut varata aikaa uudelle kampaajalle, joten leikkaan itse.

Vierailija
44/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun ohutta kanaprsetukkaa kannata kerrostaa kun päänahka kuultaa muuten läpi

Valitettavasti näin ei ole. Vaan tuuhea mutta huokoinen pottatukka jota pitää jotenkin ohentaa tai kerrostaa jotta tukka edes vähän kohoaa päältä. Nyt sitten olen kuin pyryharakka polkkatukan kanssa. Päältä liimautuu päänahkaan ja alhaalta hapsottaa.

Vierailija
45/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun ohutta kanaprsetukkaa kannata kerrostaa kun päänahka kuultaa muuten läpi

Valitettavasti näin ei ole. Vaan tuuhea mutta huokoinen pottatukka jota pitää jotenkin ohentaa tai kerrostaa jotta tukka edes vähän kohoaa päältä. Nyt sitten olen kuin pyryharakka polkkatukan kanssa. Päältä liimautuu päänahkaan ja alhaalta hapsottaa.

Föönaa pää alaspäin, johan tuuheutuu.

Vierailija
46/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Täytyy lopettaa kampaajalla käynti. Eli kasvatan pitkän mutta etuhiukset jätän.

Pääsen sitten vaikka reissuun säästämilläni varoilla. 

Vuodessa menee kumminkin monta satasta huonolle kampaajalle kun voin ihan itse ilmaiseksi pilata hiukseni. 

Vierailija
47/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vanhemmalle kampaajalle  , kävi koulunsa silloin kun sielä vielä opetettiin-kerrostus on niin perusasia että olen todella huolissani alan tulevaisuudesta jos se ei onnistu. 

Vierailija
48/50 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut hiukset, kerrostus tekee niistä ilmavammat. Viimeksi lähti melkein yhden paperiroskiksen verran hiuksia kerrostaessa. 

Vierailija
49/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kiva lähteä taas töihin pottatukalla. Täytyy laittaa jollain soljella kiinni ainakin toiselta sivulta. Jukolan Jussikin olis kateellinen.

Vierailija
50/50 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun kohta ei ole edes varaa käydä kampaajalla kun hinnat nousseet. Ja lopputulos on mitä sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän