Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ABOUT YOU, palautukset eivät mene perille!!

Vierailija
09.07.2024 |

Kahdesti on nyt käynyt niin, että palauttamani tuotteet eivät ole menneet perille. Ensimmäisellä kerralla oli kyse yhdestä vaatekappaleesta ja toisella kerralla peräti viisi vaatekappaletta ei rekisteröitynyt palautuneeksi vaikka kaikki muut paketissa olleet tuotteet palautuivat!? Miten tämä voi olla mahdollista? Asia saatiin kyllä hoidettua niin ettei minun tarvinnut korvata kyseisiä tuotteita. Pidin tätä kokemusta kuitenkin erittäin huolestuttavana ja annoin heille palautetta tästä etten aio asioida heidän kanssaan enää sillä en kertakaikkisesti uskalla. Vastauksesi asiakastilini estettiin ja poistettiin. Noh, selvä sitten. Toivottavasti About You, kuitenkin alkaisi tehostamaan ja parantamaan huomattavasti tuotteidensa palautuksia, koska jotakin on pahasti vialla jos näin voi käydä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kävi minulle jonkun verkkokaupan kohdalla mutta minunkaan ei tarvinnut maksaa niitä. Sitten kävi kyllä myöhemmin ilmi että olivatkin palautuneet ne tuotteet. Onneksi olin rehellinen ja kauppa myös.

Aina on mahdollista että matkalla häviää, joku varastaa tms.

Vierailija
2/5 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, siellähän  meni niillä tunteisiin kun tuon takia estivät käyttäjäsi :D aika erikosita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun palautukset on perille menneet. Postin sovelluksessa olen myös seurannut palautuksen kulkua.

Vierailija
4/5 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina sen palautuskuitin postista todisteeksi. Eihän ne voi vaatia asiakkaalta mitään jos on todistus palautuksesta. Tilaan aika usein About You ja harvoin on ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
5/5 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni näin käynyt ainakin kolme kertaa Zizzin kanssa. Sitten kun pyytää rahoja takas niin maksavat kyllä mutya eivät jos itse ei seuraa. Itselläni myös verkkokauppa ollut kymmeniä vuosia ja muutaman kerran käynyt niin sadoista tuhansista palautuksista että ei ikinä tullut  perille. Se ei myöskään ollut kirjautunut toimipisteeseen mistä asiakas sanoi sen lähettäneen. Mikään palautus kuukausiin ei tullut sieltä eli joku oli sen jo napannut lähetyspisteessä. Uskon asiakasta että hän jätti sen mutta mielestäni en ole korvausvelvollinen kun postin järjestelmistä sen jättöä ei löytynyt eli heidän olisi pitänyt korvata minne paketti jätettiin. Asiakas on vihainen ja yhä hänen kaverit laittaa negapalautetta yritykseni arvosteluihin kun en hyvittänyt. Olisin hyvittänyt jos postille olisi paketti jätetty. Olenkin korvannut joitain lähetyksiä jotka ei koskaan tulleet perille. Posti hyvittänyt niistä 20€/kg eli noin kymmenesosan arvosta. Korvaan aina jos löytyy tieto jätetystä paketista. Jos jättää automaattiin niin niiden tiet katkeaa useammin.