Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minussa on vikana?

Vierailija
09.07.2024 |

Vai mistä kiikastaa?

Sinkkuna nyt 2,5 vuotta. Ikää +40. Seuraa olen etsinyt lähinnä Tinderistä. Siellä aika suoraan ilmoittanut, että en etsi suhdetta. Etsin lähinnä säännöllistä, vakituista seksiseuraa. Ja mikä ettei leffaseuraa jne. Asun isossa kaupungissa, joten ehdokkaita pitäisi riittää. En ole nirso.

Pidän itsestäni todellakin huolta. Omasta mielestäni olen hyvännäköinen, timmi ja seksikäs. Pukeudun kivasti. Ei tatskoja tai lävistyksiä. Silikonit ja ripsien pidennykset on. Ulkonäköäni kehutaan paljon

Seuralaisia olen löytänyt helposti ja antaudun rohkeasti keskustelulle ja tapaamiselle. Tykkään seksistä ja olen siinä rohkea, mutten mielestäni liikaa. Useampi mies on sanonut minun olevan kiihkein ja upein kokemus, joka heillä on ikinä ollut.

Mutta siihen se sitten jääkin. Yhden, kahden kerran miehet jättävät vastaamatta viesteihin. En pommita heitä viesteillä, en utele asioita. Minulle riittäisi että sovitaan viikon parin päähän seuraava kerta. 

Ainoat jotka haluaa nähdä uudelleen ja uudelleen ovat varattuja. Heidän mielestään olen aivan täydellinen. 

Olen miettinyt, olenko liian helppo? Pitääkö miesten oikeasti saada jahdata sitä pillua, niin ettei tällainen helppo vakipano kiinnosta. En ole vaimomateriaalia, mutta en ole sellaiseksi halunnutkaan. 

Vai olenko jotenkin "liikaa", koska ole hyvännäköinen ja kiihkeä.

Mikä ihmeellisintä, iso osa miehistä palaa kuvioihin myöhemmin. Eli pitkän tauon jälkeen seura kiinnostaa taas. Osan olen kiittäen jättänyt huomioimatta, osan olen tavannut uudelleen. On vaan niin paljon helpompaa nähdä tuttu ihminen kuin etsiä aina uusia.

Mutta missä vika on, etten löydä vakituista seuraa? Pitääkö muuttua jotenkin vaikeasti saatavaksi? En vaan jaksaisi leikkiä näitä leikkejä/pelata pelejä.

Toivoisin vastauksia sekä miehiltä että naisilta

Nyt saatte kivittää minut

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että et ole kovin korkealla äo:lla varustettu yksilö.  Panemiseen sellainen kelpaa, mutta kun sitä keskusteltavaakin olisi hyvä olla, muutakin kuin koska on seuraava ripsi/kynsi huolto.

En ole ap, mutta missä maailmassa tämän kirjoittaja elää. Että joku ripsienpidennys on merkki matalasta aö:stä?

Terveisin vähän samat ominaisuudet kuin aloittajalla, vuositulot 70 000 + euroa 

Vierailija
22/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että et ole kovin korkealla äo:lla varustettu yksilö.  Panemiseen sellainen kelpaa, mutta kun sitä keskusteltavaakin olisi hyvä olla, muutakin kuin koska on seuraava ripsi/kynsi huolto.

En ole ap, mutta missä maailmassa tämän kirjoittaja elää. Että joku ripsienpidennys on merkki matalasta aö:stä?

Miten tulot liittyvät mihinkään mitä ap tai sinä sanoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSISEURA,joo sehän onkin maailmassa tärkein asia,MAA täynnä mulkkuja eikö muka löydy.

Vierailija
24/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 000e. vuositulo ei ole merkki korkeasta älykkyydestä.  Yleensä oma ala on hallussa, mutta siihen se jää. Laaja-alainen sivistystaso puuttuu. Ripsienpidennys on merkki pinnallisuudesta ja turhamaisuudesta, sen kaltaisia ihmisiä harvemmin kiinnostaa keskustelut älykkyyttä vaativista asioista.

Vierailija
25/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan itsensä esille tuomaa varauksellista ja propagandaan altista asenneongelmaa ei huomannut muut kuin minä. Mitä se kertoo sosiaalisesta älykkyydestäni? 

Vierailija
26/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit, ripsien pidennykset ja helppo seksi kertoo aika ikäviä juttuja.

Olet varmaan luonteeltasi kiva, mutta luultavasti vaikutat aika bimbolta.

Vierailija
27/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi sano panemista. Poikia ei pantu nurkkaan.

Vierailija
28/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja täällä. Poistin juuri tinderin ja päätin, että mun osalta tämä on nyt ohi

Mikään pakko ei ole seuraa etsiä ja ehkä en opi niitä sääntöjä jotka tässä skenessä vallitsevat. Joskus sitä toivoo, että oma parisuhde olisi kestänyt. Mutta se loppui minusta johtumattomista syistä 26 vuoden jälkeen.

Toivottavasti maailma on armollisempi muille naisille ja myöskin miehille. 

En kirjoita näin säälin kaipuusta, vaan ihan vaan todetakseni että 2024 maailmassa on vielä todella paljon kaksinaismoralismia. 

Älykkyyttäni ei koskaan epäilty, kun olin avioliitossa samoilla silareilla ja pidennyksillä. Mutta nyt ne ovat näköjään liikaa. 

Mukavaa kesän jatkoa

Vierailija
29/29 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. En ehtinyt edes kysymään vulvan dimensioita

:(