Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ilman profiitekstiä Tinderissä, huomio!

Vierailija
09.07.2024 |

Jos olet kiinnostunut löytämään elämäsi naisen, niin koita kirjoittaa siihen edes muutama sana..! Vaikka edes kolahtavat laulunsanat tai Jotain, joka kertoo sinusta jotakin! Mä en yksinkertaisesti ymmärrä miksi mies muuten jättää rivit tyhjiksi, ellei sitten ole vähän ei niin tositarkoituksella liikenteessä. Tulee olo, että ei ole niin justiinsa jos ei naista löydy, kun ei siihen voi Yhtään panostaa. 

Olisiko täällä joku mies/nainen jonka bio on tyhjä? Voitko avata miksi et kirjoita mitään?

Mä yksinkertaisesti swaippaan vasuriin kaikki joilla ei ole mitään, koska tulee olo että ei voi olla tosissaan liikenteessä. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat visuaalisia. Eivät he yleensäkään lue mitään tekstiä vaan kiinnittävät huomiota vain kuvaan.

Vierailija
22/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät bosat ja tiukka perse menee jatkoon ilman tekstiä.

Jos treffeillä löytyy vielä tiukka pillu, lisään haaremiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, että swaippaat vasemmalle. Sillä minä olen jo löytänyt omani sieltä. Ja ilman tekstiä yhden kuvan kera. Kuten omanikin oli. 

Hyvät tyypit jää sulta huomaamatta, mutta mitäpä se minua liikuttaa.

Kiinnostaisi vaan tietää, mikä tuossa on oikeesti taustalla. Voitko omalta osaltasi kertoa? 

Ap

Muutama lause ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Enkä halua kertoa ihan kaikille itsestäni. Vasta matchin jälkeen voin kertoa. Ja silloin kun tinderöin, niin ekat treffit oli mahdollisimman pian, jotta näkee ihmisen ja voi mahdollisesti kertoa taas lisää.

Mutta millä perusteella match, jos ei tiedä ihmisestä MITÄÄN? Eli jos Tinderissä on tuhansia miehiä, millä perusteella valitsisi, keitä halu

No tietenkin kuvien. Ei match ole vielä lupaus mistään tapaamisesta, sitten voi viestitellä.

Vierailija
24/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt tulkinnan, että ilman tekstiä ovat liikkeellä he, jotka hakevat seksiseuraa pelkän kuvan perusteella kun muu ei vaan ole millään tavalla merkityksellistä.

Tulkintasi on väärä.

Vierailija
25/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, että swaippaat vasemmalle. Sillä minä olen jo löytänyt omani sieltä. Ja ilman tekstiä yhden kuvan kera. Kuten omanikin oli. 

Hyvät tyypit jää sulta huomaamatta, mutta mitäpä se minua liikuttaa.

Kiinnostaisi vaan tietää, mikä tuossa on oikeesti taustalla. Voitko omalta osaltasi kertoa? 

Ap

Taustalla ja taustalla. 

Aina täytyy analysoida niin perkeleesti. 

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan jaarittelijan. 

Vierailija
26/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikki saada heti mulle nyt. Jos on kuvissa kivannäköinen tyyppi niin kysy jotain? Eikö Tinder ole myös tutustumista varten. Taidat olla nainen joka kerää vaan matchejä muttei itse jaksa tehdä mitään. Et uskalla lähteä treffeille ja kaikki on aina miesten syytä. Eikö tasa-arvoisessa maailmassa nainen voi tehdä aloitetta? Joku voi vielä huomata että olet kiinnostunut ja sitten pulassa olet.

Vierailija
27/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein testi mielessä kaksi profiilia, toiseen en laittanut mitään ja toiseen panostin. Ja mikä oli lopputulos...? Tasan yhtä paljon tykkäyksiä 4 päivässä. Kyllä se ulkonäkö vaan on tärkein Tinderissä.

Vierailija
28/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on se kauhean raskasta kysellä ihmiseltä kaikkea. Joutuu vähän seurustelemaan ja onhan se raskasta. Sinä tietty uskot kaikki sadut mitä profiiliin kirjoitetaan etkä osaa kyseenalaistaa mitään. Et myöskään osaa kysellä toiselta mitään ja kaikki mitä ei ole kerrottu on valehtelua sinulle. Jos haluaa saada niin täytyy myös osata antaa itsestä jotain. Tyhjää saa pyytämättäkin ja ei sellaista ketään kauan jaksa.

Vierailija
29/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun  profiili: Olen Matti pelastajasukeltaja, miljonääri ja soitan Gunsn Rosesissa kitaraa. Juoksen satasen kahdeksaan sekuntiin ja nostan penkistä  neljäsataa. Kiinnostuitko?

Vierailija
30/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamani näyttää ihan petolinnun perseenreijältä mutta ihana profiiliteksti löytyy.

Vierailija
31/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopppujen lopuksi se kuva on ainoa mikä ratkaisee, että katseleeko profiilia kahta sekuntia enempää. Oikea tutustuminen tapahtuu vasta kun ollaan fyysisesti samassa tilassa, kaikki se itse kirjoiteltu löpinä sinne on toissijaista isossa kuvassa ja korkeintaan tekee hallaa mielikuvalle.

Vierailija
32/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopppujen lopuksi se kuva on ainoa mikä ratkaisee, että katseleeko profiilia kahta sekuntia enempää. Oikea tutustuminen tapahtuu vasta kun ollaan fyysisesti samassa tilassa, kaikki se itse kirjoiteltu löpinä sinne on toissijaista isossa kuvassa ja korkeintaan tekee hallaa mielikuvalle.

Niin tekee hallaa mielikuvalle ihanasta miehestä. Pelkkien kuvien perustella olisin tykännyt, mutta teksti paljasti pitkän listan vaatimuksia ja ehtoja naiselle, joten ihan kiva että tuo mielikuva karisi ja lisäinformaatiota päätöksen tekoon oli saatavilla.

Vierailija
33/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on se kauhean raskasta kysellä ihmiseltä kaikkea. Joutuu vähän seurustelemaan ja onhan se raskasta. Sinä tietty uskot kaikki sadut mitä profiiliin kirjoitetaan etkä osaa kyseenalaistaa mitään. Et myöskään osaa kysellä toiselta mitään ja kaikki mitä ei ole kerrottu on valehtelua sinulle. Jos haluaa saada niin täytyy myös osata antaa itsestä jotain. Tyhjää saa pyytämättäkin ja ei sellaista ketään kauan jaksa.

Huomaa että et ole paljoa tinderissä pyörinyt. Kyllä, se nimenomaan on raskasta ja tympeää kuulla kerta toisensa jälkeen vasta viestitellessä asioita jotka normaali ihminen kirjoittaa auki bioon. Sitä varten se paikka siinä on. Ei tarvitse kuluttaa aikaa turhaan lätinään ihmisten kanssa, joista olisi parin lauseen infon perustella osannut heti alkuunsa swaipata vasemmalle, jos olisi siinä biossa ne asiat ollut nähtävillä.

Vierailija
34/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ollessani sain enemmän tykkäyksiä, kun bio oli tyhjä. :D

M40+

Vierailija
35/37 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee hallaa mielikuvalle ihanasta miehestä. Pelkkien kuvien perustella olisin tykännyt, mutta teksti paljasti pitkän listan vaatimuksia ja ehtoja naiselle, joten ihan kiva että tuo mielikuva karisi ja lisäinformaatiota päätöksen tekoon oli saatavilla.

Sepä se, ihminen yleensä kertoo itsestään jos ei jopa ihan suoraan, niin ainakin vahingossa asioita jotka eivät mairittele. Ei se tietysti välttämättä tarkoita, että kaikki tekstittömät olisivat huonoja tyyppejä.

Vierailija
36/37 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella sektorilla työskentelevä nainen, swaippaa minut suosiolla. Profiilini tarjolla vain yksityisen sektorin naisille!

Vierailija
37/37 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri katselin kuvat että ompas kivan näköinen mies. Sitten luin tekstin. Aivan käsittämätöntä paskaa! Voi että kun noissa apeissa olisi kommentointimahdollisuus😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä