Kauan ootte päivässä tällä palstalla?
Mä oon aika paljon. Oon eläkeläinen, eronnut ja erakko. Tää on mun sosiaalinen elämä
Kommentit (14)
koko päivän jankutan persuista.koska olen niin tyhmä etten saa töitä.
Joskus en lainkaan, joskus muutaman minuutin, joskus muutaman tunnin. Riippuu päivästä.
Riippuu päivästä, mutta en ole tullut koskaan laskeneeksi. Teen välillä muita juttuja ja kun huilaan hetken, istahdan koneen ääreen. Nyt pesen kylppärissä tyhjiä kukkaruukkuja sekä yhden puutarhatuolin, kohta alan pestä ton kylppärin. Sen jälkeen alan varmaan laittaa ruokaa, syödessä varmaan taas palstalla, sitten imurointi ja sen jälkeen toisen kylppärin pesu. Ja siinä välissä välillä istahdan hetkeksi.
Liian paljon, ainakin vapaapäivinä ja lomilla. Koukuttavaksi tehty surffailu 🥴.. .😵
Avoimuus, poistuvat keskustelut, - aiheet, sanan ja mielipiteenvapaus ei koske kaikkia. Eikä siten toteudu tällä palstalla eikä medioissa muutenkaan.
Liikaa. Pölhöpalsta tämä on. Itsekin olen pölhö, kun täällä käyn.
1-2 tuntia. Liikaa, nyt kun ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
15 minuutia
Tämä on nykyään aivan tarpeeksi. Samat jankutukset vaan toistuu tällä päivästä toiseen. Niin, ja etsimääni sivua ei voida näyttää.
Just tulin kun sain kiusauksen uuniin. Katsotaan nyt, olisi muutakin tehtävää kuin palstailu.
Olen täällä päivän aikana tuntikausia. Nyt katson samalla eduskuntalähetystä. Elämäni on tällä hetkellä erittäin vaikeaa, eikä muutosta tai apua yhtään mihinkään ole luvassa. Tämä palstailu on harvoja itseäni kiinnostavia ja innostavia asioita ja vähän pakoakin kaikesta.
Lomalla melkein koko päivän roikuskelen.
Paskalla istuessa eli 2-4h riippuen pitääkö käydä yhdesti vai kahdesti.
Riippuu miten laskee, mutta varmaan 12-18 tuntia.