Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku laittaa viestiä jollekulle, eikö se aina ole merkki kiinnostuksesta?

Vierailija
09.07.2024 |

Itse näen sen niin. Jos laitan viestiä jollekulle, positiivista tai negatiivista, se on aina merkki siitä, että viestin vastaanottaja merkkaa jotain minulle. Kukapa laittaisi viestiä yhdentekevälle ihmiselle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä, kyseessä on naisen ja miehen välinen asia. Olen itse kiinnostunut miehestä joka laittoi minulle kryptisen viestin. En ole itse viestitellyt hänelle.

Ap

Viestissä on joku kärsäkäs otus? 

Vierailija
22/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Tällä logiikalla olen kiinnostunut mm sähkömiehestä, lapseni opettajasta ja entisestä työkaverista. 

Miksi viestittelet entiselle työkaverille, jos hän on sinulle yhdentekevä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toli sen verran kiinnostusta löytyy jos viestillä jotain laittaa. Mut ei völttämättä tarvi olla sellaista romanttista kiinnostusta. Muakkn kiinnostaa aina yörkeille ihmisille, frendeille jne. ilmoittaa jos vaihdan esim numeroa.

Vierailija
24/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamissani kryptisissä viesteissä ei ollut mitään kaksimielisiä törkeyksiä. Silti en tykännyt. Tai ei ainakaan herättänyt mitään ihastumisen tunteita näitä miehiä kohtaan.

Vierailija
25/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan henkisesti aikuinen  ei lähetä eikä ala tulkitsemaan jotain "kryptisia viestejä". Olette molemmat 15wee tasolla.

Vierailija
26/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
27/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän vanha, ehkä noin 70v jos noin ajattelet.Ei tosiaan ole kiinnostusta vaan ihan puhdasta kiusantekoa.

Miksi kukaan kiusallaankaan laittaisi viestiä sellaiselle joka ei kiinnosta tippaakaan? Itse en laita viestiä tai edes vastaa viesteihin henkilöille, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Ap

Voih kuule hyvinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi