Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuitu 10/10, mihin se riittää?

Vierailija
09.07.2024 |

Olen muuttamassa asuntoon, jossa 10/10 valokuitu, ilmeisesti siis nopeus on 10Mbit/s? Mihin se riittää? Tähän saakka olen surffaillut mobiilinetillä, jossa nopeus 100Mbit, joten siihen nähden tuo 10 tuntuu todella vähältä, mutta voiko näitä verrata kun toinen on mobiili ja toinen valokuitu? Pystyykö tuolla valokuidulla katsomaan suoratoistopalveluita yms asiallisesti? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvonta kameroihin, eipä juuri muuhun

Vierailija
2/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mopo yhteys, mutta jos pystyy pitämään nopeuden yli 5mbit/s jatkuvasti niin pystyy katsomaan yhtä striimiä. Jos on jaettu nopeus usean asunnon kanssa voi  lagittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee sekaisin mbit/s ja 10G kiinteä verkko.

Vierailija
4/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap valokuitu on 10GE up ja 10GE download eli 5 Gbit/s.

Vierailija
5/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa... mikä sen nopeus sitten siis on? En oikeasti tajua näistä yhtään mitään. Tiedän vain että se on valokuitu 10/10, Lounean tarjoama. Olen käynyt heidän sivuillaankin, mutta en viisastunut yhtään, sielläkin pelkkää numeroa numeron perään niin ei ymmärrä. 

Vierailija
6/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 10G, 10 000 Mbit/s

Pystyt katsoon vaikka siitä kahden metrin korkuisesta telkkaristasi vaivattomasti 8K kuvaa seuraavista olympialaisista.

Kauppaan vaan Mars. Osta samalla jotkut hyvät virtuaalilasit. Parin vuoden päästä viimeistään hyviä ja edullisia myynnissä.

Vierailija
7/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10 tarkoittaa kyllä normaalisti kymmentä megaa. To Lounean kymppigigainen on 10000/10000. Oli kyllä huonosti selitetty sivuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi