Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelen olevani mies seksin aikana.

Vierailija
09.07.2024 |

Tuollainen otsikko koska tää on seksipalsta mutta liittyy tähän muutakin. Olen siis nuori nainen ja minulla on poikaystävä. Olen kai biseksuaali. Olen keholtani siro ja aika muodoton, onneksi. En tiiä miks tänne kirjoitan kun täältä ei melkein ikinä saa mitään asiallisia vastauksia. Mua vaivaa tällainen "ongelma", että haluaisin olla homomies enkä heteronainen. En mikään äijä vaan sellainen nättipoika. Muutamia vuosia ollut jotain tällaisia tuntemuksia mutta en ole oikein osannut tunnistaa/sanoittaa sitä. En haluaisi olla tyttöystävä vaan poikaystävä. Mutta minkäs tälle voin miten oon syntynyt. Pidän paljon anaaliseksistä sen takia että pilluun paneminen tuntuu jostain syystä epämiellyttävältä tai sitten ei hirveesti miltään. Ja ehkäpä vielä enemmän sen takia, että on helpompi kuvitella olevansa "bottom" siinä tilanteessa. Ei siis liity pelkästään seksielämään ja suhteisiin vaan elämään muutenkin. Saan kovia ahdistuksia siitä että joudun olemaan nainen ja naisen sukuelimillä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus aikoinaan tyttöystävä joka tykkäsi anaali+klitoris combosta. Piti etenkin kun "runkkasin" häntä kahdella sormella klitoriksen ollessa kovimmillaan. En tiedä hänen identiteetti jutuista tästä on jo vuosia aikaa eikä meidän suhde niin pitkä ollut. Oli hän aika poikamainen nyt kun asiaa ajattelen. Mutta kyllä hänelle perinteinen pano maistui...

Samaistun myös tämän tapauksen tyttöystävään. Klitoriksen runkkaaminen ja samaan aikaan peppuun paneminen aiheuttaa mullekin joka kerta kovan orgasmin, mutta kun harrastetaan seksiä poikaystävän kanssa ei yleensä kosketa (heti ainakaan) klitorikseen koska sitten tulen melkein saman tien. Olisi mahtavaa jos mulla olisi oikee penis jota voisi oikeesti runkata. Ja välillä vaihtaa rooleja poikaystävän kanssa. Mutta kun sitä ei ole niin ei ole. Mulle tuo perinteinen pano tylsempää/epämiellyttävämpää mutta poikaystävä

Sinun ei tarvitse eikä pidä suostua seksiin, joka tuntuu sinusta epämiellyttävältä. Voit oikeasti lopettaa vaginaalisen seksin harrastamisen ja se voi tehdä myös hyvää, koska kuulostaa siltä, että se ahdistaa sinua eikä tuota mielihyvää. Ei seksiä tarvitse toisen takia tehdä. Se, että on naisen keho, ei tarkoita, että pitäisi harrastaa vaginaalista seksiä. Voit aivan hyvin harrastaa vain anaalia/klitoriksen hyväilyä.

Vierailija
42/51 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit kokeilla olla se poikaystävä. Osta strabon ja pukeudu poikamaiseti. Juttele poikaystäväsi kanssa asiasta. Ehkä saat tyttöystävän. Näin pääset kokeilemaan haluasi olla se poika. Sitten tulevaisuudessa neuvottelemaan muutoksista jotka mielestäsi ovat tarpeellisia.

Niin. Mutta poikaystävä taitaapi olla hetero. En tiedä suostuisiko siihen, ja en tiiä miten edes alottaisin puhumaan. Pukeudun jo poikamaisesti mutta muuten en oikein pojalta näytä. Haluaisin kyllä että näyttäisin. Välillä ahdistaa aika paljonkin.

Se on ihan sama onko poikaystäväsi hetero vai ei.

Riisut hänet, painat hänet sänkyyn mahalleen, puet valjaat, reilu annos tummelia persvakoon, tiukka ote niskasta, painat päätä tyynyyn ja työnnyt häneen.

Älä liikoja mieti ja kysele. Toteuta omaa seksuaalisuuttasi. Hän hyväksyy tämän kaiken jos edes hiukan sinusta välittää.

Lopuksi käsket hänen tyydyttää sinut kakkosen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta poikaystävä taitaapi olla hetero. En tiedä suostuisiko siihen, ja en tiiä miten edes alottaisin puhumaan. Pukeudun jo poikamaisesti mutta muuten en oikein pojalta näytä. Haluaisin kyllä että näyttäisin. Välillä ahdistaa aika paljonkin.

Riisut hänet, painat hänet sänkyyn mahalleen, puet valjaat, reilu annos tummelia persvakoon, tiukka ote niskasta, painat päätä tyynyyn ja työnnyt häneen.

Älä liikoja mieti ja kysele. Toteuta omaa seksuaalisuuttasi

Fantasioida saa. Seksuaalinen hyväksikäyttö on no-no.

Vierailija
44/51 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä bottom hommassa väliä on killuuko siellä jalkovälissä jotain vai ei?

Vierailija
45/51 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus aikoinaan tyttöystävä joka tykkäsi anaali+klitoris combosta. Piti etenkin kun "runkkasin" häntä kahdella sormella klitoriksen ollessa kovimmillaan. En tiedä hänen identiteetti jutuista tästä on jo vuosia aikaa eikä meidän suhde niin pitkä ollut. Oli hän aika poikamainen nyt kun asiaa ajattelen. Mutta kyllä hänelle perinteinen pano maistui...

Samaistun myös tämän tapauksen tyttöystävään. Klitoriksen runkkaaminen ja samaan aikaan peppuun paneminen aiheuttaa mullekin joka kerta kovan orgasmin, mutta kun harrastetaan seksiä poikaystävän kanssa ei yleensä kosketa (heti ainakaan) klitorikseen koska sitten tulen melkein saman tien. Olisi mahtavaa jos mulla olisi oikee penis jota voisi oikeesti runkata. Ja välillä vaihtaa rooleja poikaystävän kanssa. Mutta kun sitä ei ole niin ei ole. Mulle tuo perinteinen pano tyls

Välillä sanonkin että en tykkää ja että tuntuu pahalta tai ahdistavalta. Mutta olen yleisesti aika huono sanomaan vastaan. Poikaystävä on mukava ja kiltti kuitenkin eikä halua tahallaan satuttaa mua.

Ap

Vierailija
46/51 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä bottom hommassa väliä on killuuko siellä jalkovälissä jotain vai ei?

Ei olekaan yhtä paljon väliä kuin (tietysti) top-roolissa olisi. Mutta olisi kiva kosketella omaa kullia samaan aikaan, sitä kun ei vaan ole. Tuntuu että jotain puuttuu.

Ap

Vierailija
47/51 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä sanonkin että en tykkää ja että tuntuu pahalta tai ahdistavalta. Mutta olen yleisesti aika huono sanomaan vastaan. Poikaystävä on mukava ja kiltti kuitenkin eikä halua tahallaan satuttaa mua.

Ap

Kannattaa ottaa asia puheeksi seksin ulkopuolella. Ja muistaa että sinulla on aina oikeus sanoa ei.

Vierailija
48/51 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa ottaa asia puheeksi seksin ulkopuolella. Ja muistaa että sinulla on aina oikeus sanoa ei.

Eri. Olisipa se niin helppoa! Olen suostunut asioihin joita en ehkä olisi halunnut tehdä koska haluan miellyttää muita. Pitäisi pitää paremmin rajoista kiinni...

Vierailija
49/51 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eri. Olisipa se niin helppoa! Olen suostunut asioihin joita en ehkä olisi halunnut tehdä koska haluan miellyttää muita. Pitäisi pitää paremmin rajoista kiinni...

Se tosiaan on helpommin sanottu ku tehty. Rakastan muuten olla lähellä poikaystävääni mutta vaan tuo väärässä roolissa oleminen tökkii. Suuseksistäkin tykkään periaatteessa, mutta jotenkin siitä menee into kun hän pyytää sitä. Olen muuten nyt jo alkanut puhumaan siitä, miten vaginaalinen yhdyntä tuottaa mulle epämukavuuksia. Kai hän yrittää ymmärtää ja kunnioittaa rajoja. Ollaan oltu ilman seksiä nyt jonkin aikaa. En vielä uskaltanut kertoa koko totuutta. siis mun identiteetistä joka on alkanut pikkuhiljaa selkiytymään.

Ap

Vierailija
50/51 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit kokeilla olla se poikaystävä. Osta strabon ja pukeudu poikamaiseti. Juttele poikaystäväsi kanssa asiasta. Ehkä saat tyttöystävän. Näin pääset kokeilemaan haluasi olla se poika. Sitten tulevaisuudessa neuvottelemaan muutoksista jotka mielestäsi ovat tarpeellisia.

Älä liikoja mieti ja kysele. Toteuta omaa seksuaalisuuttasi

Miksi AP:lle ei nämä neuvot kelpaa?

Keskustelut on yliarvostettua skeidaa, jossa yleensä tuhlataan vain aikaa.

Siirry suoraan asiaan, niin asiat järjestuvät uomiinsa ihan itsestään.

Kokeile edes, ennenkuin tuomitset.

Vierailija
51/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kokeilit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme