Kuvittelen olevani mies seksin aikana.
Tuollainen otsikko koska tää on seksipalsta mutta liittyy tähän muutakin. Olen siis nuori nainen ja minulla on poikaystävä. Olen kai biseksuaali. Olen keholtani siro ja aika muodoton, onneksi. En tiiä miks tänne kirjoitan kun täältä ei melkein ikinä saa mitään asiallisia vastauksia. Mua vaivaa tällainen "ongelma", että haluaisin olla homomies enkä heteronainen. En mikään äijä vaan sellainen nättipoika. Muutamia vuosia ollut jotain tällaisia tuntemuksia mutta en ole oikein osannut tunnistaa/sanoittaa sitä. En haluaisi olla tyttöystävä vaan poikaystävä. Mutta minkäs tälle voin miten oon syntynyt. Pidän paljon anaaliseksistä sen takia että pilluun paneminen tuntuu jostain syystä epämiellyttävältä tai sitten ei hirveesti miltään. Ja ehkäpä vielä enemmän sen takia, että on helpompi kuvitella olevansa "bottom" siinä tilanteessa. Ei siis liity pelkästään seksielämään ja suhteisiin vaan elämään muutenkin. Saan kovia ahdistuksia siitä että joudun olemaan nainen ja naisen sukuelimillä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Naisista anaalijutut tuntuu vähemmän hyvältä koska ei oo esim. eturauhasta. Ja koska mulla ei ole penistäkään, en pysty panemaan poikaystävääni eli olemaan top-roolissa ikinä.
Työnnäpä sormi emättimeen, toinen peppuun ja kokeile niin huomaat ettei niiden välillä ole oikein mitään.
Tyttöystävä jolla oli selvä G-piste emättimen etureunassa vaati peppuseksiä koska tyyny mahan alla peniksen pää painoi suoraan G-pistettä ja sen lisäksi anaalin herkät hermopäätteet saivat hierontaa ja kaiken kruunasi lähes tuskallinen venymisen tunne mikä taisi kiihottaa sitä eniten.
Peppuorgasmin saaminen kesti tuplasti pidempään eikä sitä tullut joka kerta mutta se oli aina niin voimakas että olin oikeasti kateellinen.
Nyt kun mainitsit niin tämä pienirintainen tyttöystävä halusi maata mahallaan kädet vieressä kiinni vartalossa eikä suostunut kertomaan mitä minun pitäisi tehdä paitsi ettei sen rintoihin saanut koskea.
Se myös halusi pukeutua minun boxereihini, farkkuihini ja ruutupaitaan kun oltiin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt yhtä kohtaa. Sanoit haluavasi olla poikaystävä, et tyttöystävä ja voit jo nyt kuvitella olevasi bottom kun poikaystäväsi panee sinua anaaliin.
No, täsmälleen samanlaista se peppuseksi olisi jos todella olisit poika etkä tyttö joten minkä oikeastaan pitäisi muuttua?
Sori jos oli epäselkeää. Jos saisin päättää niin mulla olisi ehdottomasti mieluummin miehen keho kuin naisen, ja se harmittaa ja ahdistaa. Anaalipanossa voin kyllä kuvitella olevani bottom, mutta ei se näillä fyysisillä ominaisuuksilla oo täysin sama kuitenkaan. Naisista anaalijutut tuntuu vähemmän hyvältä koska ei oo esim. eturauhasta. Ja koska mulla ei ole penistäkään, en pysty panemaan poikaystävääni eli olemaan top-roolissa ikinä.
Ap
Strap-on on aina vaihtoehto jos haluaa panna jotakuta, mutta siinä ei tosiaan ole samaa tuntoa kuin omassa elimessä. Se voi silti olla tyydyttävää siitä nauttivan kumppanin kanssa. On tietääkseni myös sträppejä jotka stimuloivat myös toppia, mutta ne vaativat kykyä nauttia omasta anatomiasta.
Seksuaalisuudesta saa aina enemmän irti mitä paremmin pystyy kehonsa nykytilan hyväksymään, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.
Mulla oli joskus aikoinaan tyttöystävä joka tykkäsi anaali+klitoris combosta. Piti etenkin kun "runkkasin" häntä kahdella sormella klitoriksen ollessa kovimmillaan. En tiedä hänen identiteetti jutuista tästä on jo vuosia aikaa eikä meidän suhde niin pitkä ollut. Oli hän aika poikamainen nyt kun asiaa ajattelen. Mutta kyllä hänelle perinteinen pano maistui...
Seurustelin joskus henkilön kanssa, joka pohti sukupuoltaan (olen itse nainen). Hänelle muodostuivat tärkeiksi roolileikit sängyssä, hän valitsi niissä miehen roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista anaalijutut tuntuu vähemmän hyvältä koska ei oo esim. eturauhasta. Ja koska mulla ei ole penistäkään, en pysty panemaan poikaystävääni eli olemaan top-roolissa ikinä.
Työnnäpä sormi emättimeen, toinen peppuun ja kokeile niin huomaat ettei niiden välillä ole oikein mitään.
Tyttöystävä jolla oli selvä G-piste emättimen etureunassa vaati peppuseksiä koska tyyny mahan alla peniksen pää painoi suoraan G-pistettä ja sen lisäksi anaalin herkät hermopäätteet saivat hierontaa ja kaiken kruunasi lähes tuskallinen venymisen tunne mikä taisi kiihottaa sitä eniten.
Peppuorgasmin saaminen kesti tuplasti pidempään eikä sitä tullut joka kerta mutta se oli aina niin voimakas että olin oikeasti kateellinen.
Nyt kun mainitsit niin tämä pienirintainen tyttöystävä halusi maata mahallaan kädet vieressä kiinni vartalossa eikä
Tämä tyttöystävä kuulostaa aika paljon multa. Mullakin alusvaatteissa vain boxereita ja tykkään poikamaisista vaatteista muutenkin. Mulla on pienet rinnat ja en halua että niihin kosketaan. Ja peppuorgasmit todellakin on parhaita/intensiivisimpiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus aikoinaan tyttöystävä joka tykkäsi anaali+klitoris combosta. Piti etenkin kun "runkkasin" häntä kahdella sormella klitoriksen ollessa kovimmillaan. En tiedä hänen identiteetti jutuista tästä on jo vuosia aikaa eikä meidän suhde niin pitkä ollut. Oli hän aika poikamainen nyt kun asiaa ajattelen. Mutta kyllä hänelle perinteinen pano maistui...
Samaistun myös tämän tapauksen tyttöystävään. Klitoriksen runkkaaminen ja samaan aikaan peppuun paneminen aiheuttaa mullekin joka kerta kovan orgasmin, mutta kun harrastetaan seksiä poikaystävän kanssa ei yleensä kosketa (heti ainakaan) klitorikseen koska sitten tulen melkein saman tien. Olisi mahtavaa jos mulla olisi oikee penis jota voisi oikeesti runkata. Ja välillä vaihtaa rooleja poikaystävän kanssa. Mutta kun sitä ei ole niin ei ole. Mulle tuo perinteinen pano tylsempää/epämiellyttävämpää mutta poikaystävä sitä useammin haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun paikka joka tapauksessa. On teille molemmille parempi että asiat tulevat esille nyt kuin sitten joskus myöhemmin kun olette vuosia katkeroituneet toistenne vääränlaisuuteen.
Aika todennäköistä että teillä suhde katkeaa mutta sekin on parempi kuin valheessa eläminen.
Tiedän että pitäisi kunnolla keskustella. En vaan halua menettää poikaystävääni, vaikka tunnen koko ajan että joku tässä suhteessa mättää. En ole sisimmässäni se mitä hän haluaa ja kaipaa.. jos kertoisin halustani ja kokemuksestani olla mies, hän varmaan haluaisi jättää minut koska tykkää niin paljon tytöistä. Mutta en jaksa tätä enää. Toivon todella että hän ottaisi asian hyvin ja olisi avoin ja ymmärtäväinen. Sitte kun osaan valita sanani oikein ja kertoo mitä oon ajatellut itestäni ja meistä.
Ap
Miten tuota mielenterveyden laita on? Ei ole tavallista että ihminen suree vaikka sitä ettei omista siipiä ja osaa lentää. Olisihan se kiva poikaystävän kanssa nussia ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun myös tämän tapauksen tyttöystävään. Klitoriksen runkkaaminen ja samaan aikaan peppuun paneminen aiheuttaa mullekin joka kerta kovan orgasmin, mutta kun harrastetaan seksiä poikaystävän kanssa ei yleensä kosketa (heti ainakaan) klitorikseen koska sitten tulen melkein saman tien. Olisi mahtavaa jos mulla olisi oikee penis jota voisi oikeesti runkata. Ja välillä vaihtaa rooleja poikaystävän kanssa. Mutta kun sitä ei ole niin ei ole. Mulle tuo perinteinen pano tylsempää/epämiellyttävämpää mutta poikaystävä
Oletko tutkinut testosteronihoidon vaikutuksia? Se voi aiheuttaa klitoriksen kasvua. Tietysti siinä on iso liuta muitakin vaikutuksia jotka voivat olla positiivisia tai negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa jos mulla olisi oikee penis jota voisi oikeesti runkata. Ja välillä vaihtaa rooleja poikaystävän kanssa. Mutta kun sitä ei ole niin ei ole. Mulle tuo perinteinen pano tylsempää/epämiellyttävämpää mutta poikaystävä
Tällä minun boksereihini pukeutuneella tyttöystävälläni oli kiihottuneena iso klitoris ja se valui kirkasta liukasta limaa bokserien haarat läpimäräksi.
Minusta olisi ollut sairaan kiihottavaa kokeilla joskus roolien vaihtoa niin että se olisi ollut poika ja pakottanut minut vaikka jossain ulkona polvilleen, pidellyt niskatukasta kiinni kun joudun avaamaan sen vetoketjun ja ottamaan siltä suihin.
Eli se olisi pannut minua klitoriksellaan suuhun ja hieronut naamaani haaroihin niin että joudun nuolemaan limat mikä on yhtä ällöttävää kuin ottaa spermat suuhun enkä saa makua tai hajua suustani pitkään aikaan sen jälkeen kun tämä on saanut orgasminsa ja minä olen hirveässä puutteessa.
Vaimo joskus otti puheeksi, että olisi mielenkiintoista, jos voisi joskus vaihtaa toisinpäin. Saisi tietää, miltä tuntuu painautua toisen sisään. Ehkä siitä saisi vähän tuntumaa jollakin strap-on:lla eturauhaseen, mutta siinä jäisi kuitenkin kokematta mm. lämpö ja paine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa jos mulla olisi oikee penis jota voisi oikeesti runkata. Ja välillä vaihtaa rooleja poikaystävän kanssa. Mutta kun sitä ei ole niin ei ole. Mulle tuo perinteinen pano tylsempää/epämiellyttävämpää mutta poikaystävä
Tällä minun boksereihini pukeutuneella tyttöystävälläni oli kiihottuneena iso klitoris ja se valui kirkasta liukasta limaa bokserien haarat läpimäräksi.
Minusta olisi ollut sairaan kiihottavaa kokeilla joskus roolien vaihtoa niin että se olisi ollut poika ja pakottanut minut vaikka jossain ulkona polvilleen, pidellyt niskatukasta kiinni kun joudun avaamaan sen vetoketjun ja ottamaan siltä suihin.
Eli se olisi pannut minua klitoriksellaan suuhun ja hieronut naamaani haaroihin niin että joudun nuolemaan limat mikä on yhtä ällöttävää kuin ottaa spermat suuhun enkä saa makua tai hajua suustani pitkään aikaan sen j
Kuulostaa kiihottavalta. Harmi että jäi teillä toteuttamatta.
Ap
Kuinkahan yleisiä ajatuksia nämä lopulta ovat, mutta ihmiset eivät vaan kauheasti puhu niistä? Mulla on ollut elämäni aikana vaikka minkälaisia kausia, joiden aikana olen haaveillut olevana mies, nainen, poika, tyttö, homo, lesbo jne. Koskaan minulla ei ole kuitenkaan ollut kipuisaa identiteettikriisiä tämän asian takia, joten en ehkä täysin pysty samaistumaan aloittajaan. Mulle ne ovat olleet ohimeneviä kausia. En ole koskaan tykännyt vaginaalisesta yhdynnästä, vaan saan nautintoa klitoriksen hyväilystä, rimmingistä, anaaliyhdynnästä jne. Joskus mietin, että onko mun alapään hermosto jotenkin vaihtanut paikkaa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se olisi pannut minua klitoriksellaan suuhun ja hieronut naamaani haaroihin niin että joudun nuolemaan limat mikä on yhtä ällöttävää kuin ottaa spermat suuhun enkä saa makua tai hajua suustani pitkään aikaan sen j
Kuulostaa tosi kiihottavalta ja itseasiassa tuo on yksi mun suurimpia toteutumattomia fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan yleisiä ajatuksia nämä lopulta ovat, mutta ihmiset eivät vaan kauheasti puhu niistä? Mulla on ollut elämäni aikana vaikka minkälaisia kausia, joiden aikana olen haaveillut olevana mies, nainen, poika, tyttö, homo, lesbo jne. Koskaan minulla ei ole kuitenkaan ollut kipuisaa identiteettikriisiä tämän asian takia, joten en ehkä täysin pysty samaistumaan aloittajaan. Mulle ne ovat olleet ohimeneviä kausia. En ole koskaan tykännyt vaginaalisesta yhdynnästä, vaan saan nautintoa klitoriksen hyväilystä, rimmingistä, anaaliyhdynnästä jne. Joskus mietin, että onko mun alapään hermosto jotenkin vaihtanut paikkaa.😂
Mulla on aika samanlainen kokemus paitsi että niistä väliaikaisista kausista tulee jonkin verran identiteettiahdistusta. Ne on usein seksuaalisia ajatuksia, olis tosi kiva että mulla olis kalu, mutta joskus ei liity seksiin mitenkään. Oon jutellut asiasta transsukupuolisten tuttujen kanssa mutta en koe että mä olisin trans. Ehkä voisin olla jonkinlainen genderfluid mutta mulle itsemäärittely ei ole niin tärkeää, eikä kukaan onneksi painosta mua mihinkään lokeroon. Kunhan saan olla oma itseni. Mutta puhuminen asiasta on silti auttanut paljon, on hyvä saada erilaisia perspektiivejä ja tuntea ettei ole yksin.
Minäkään en välitä yhdynnästä, vaan siistä klitoriksesta, mutta kun rakastelemme kuvittelen silti aina olevani mies, ja nimenomaan vaan "joku mies" joka panee. Kohde voi olla ihan "joku nainen". Kummallista mutta se toimii loistavasti!
Olen ihan naisellinen nainen jolle seksi on melkeinpä tärkeintä elämssä. Saan helposti orgasmit.
Yllättävää kuinka asiallista ja hyödyllistä keskustelu on täällä seksipalstalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt yhtä kohtaa. Sanoit haluavasi olla poikaystävä, et tyttöystävä ja voit jo nyt kuvitella olevasi bottom kun poikaystäväsi panee sinua anaaliin.
No, täsmälleen samanlaista se peppuseksi olisi jos todella olisit poika etkä tyttö joten minkä oikeastaan pitäisi muuttua?
Sori jos oli epäselkeää. Jos saisin päättää niin mulla olisi ehdottomasti mieluummin miehen keho kuin naisen, ja se harmittaa ja ahdistaa. Anaalipanossa voin kyllä kuvitella olevani bottom, mutta ei se näillä fyysisillä ominaisuuksilla oo täysin sama kuitenkaan. Naisista anaalijutut tuntuu vähemmän hyvältä koska ei oo esim. eturauhasta. Ja koska mulla ei ole penistäkään, en pysty panemaan poikaystävääni eli olemaan top-roolissa ikinä.
Ap
Toisaalta naisella klitoris jatkaa siellä syvällä lantiossa ja voi saada myös anaalin aikana hierontaa. Oletko harkinnut strap-onia?
Keskustelun paikka joka tapauksessa. On teille molemmille parempi että asiat tulevat esille nyt kuin sitten joskus myöhemmin kun olette vuosia katkeroituneet toistenne vääränlaisuuteen.
Aika todennäköistä että teillä suhde katkeaa mutta sekin on parempi kuin valheessa eläminen.