~Enskattaret perjantaina~
Kommentit (25)
ISOT VAUVAONNITTELUT SIRULLE tytöstä ja ELOVENALLE pojasta! :) Voih miten ihanaaa!! Oon huomannut että mitä lähempänä itse on LA:aa, sitä koskettavammilta nämä vauvauutisetkin tuntuu!
HAN meni sektioon tänään... siellä taitaa siis nyytti olla jo kainalossa! :)
HERMIONEN eräpäivä koitti! Jaksuja ja toivotaan että vauva tajuaisi pian tulla!
IIDA-LINNEALLE tsemppiä flunssan selätykseen... lepo on melkeinpä parasta, hyvä siis että lähdit kotiin.
MAITIKKA oli kysellyt alkupään oireista. Mä podin lähinnä vain väsymystä alussa ja mikäli ruokailujen välille tuli liian pitkä tauko, tuli huono olo. Rinnatkin oli vähän arat, mutta ei pahasti. Nekin vähäiset oireet kuitenkin katosi 12 viikon jälkeen ja siitä oikeastaan tuonne 19 viikolle saakka oli tosi epätodellinen olo, kun mitään ei näkynyt eikä ollut mitään oireita. Todettakoon, että olin kai onnekas, kun oon kuullut niitä oksu-tarinoita ja kuvotuksia mitä joillakin muilla on ollut alussa...
SJT se täällä kanssa vielä hengailee! :) Eikä pikkumies anna edes merkkejä... no, kyllä se siitä, usko pois! Maximissaan se pari viikkoa, niin sitten saat vaavin syliin! Mutta toivotaan että poitsu tulee jo ennemmin :)
COLTSFOOT, mäkin sain ihan hirveen itkuraivarin pari vk sitten, ja se ei todellakaan ole mun tapaista. Huusin ihan hirveitä asioita ja hysteeriseen itkuunhan se sitten päättyi. Ollaan yhdessä jälkeenpäin naurettu koko jutulle, mutta silloin olin niin vihainen, ärsyyntynyt, sekaisin ja vi***tunut että olisin voinut huitaista ukkoa avarilla! En tosin niin tehnyt mutta tuo kieli saattaa suutuspäissään olla niin terävä että tulee lauottua aika törkeitä juttuja... Ehdottomasti voin sanoa, että raskaudella on ISOSTI tekemistä sen kanssa että tuollaisia tunteenpurkauksia tulee...
MAMMIKSELLA on tulossa KIVAA viikonloppuna - synttärit! :) Aattelin että omaksi synnäripäiväksi maaliskuussa varaan ihan itse kosmetologin kaikilla herkuilla ja vois jonkun pedikyyrinkin siihen ottaa. Pitää varmistaa että saa hemmottelua osakseen jos tuo ukko ei sellaisia tajua ajatella :) Onko huominen myös sun virallinen syntymäpäivä? ONNEA SIIS PALJON!!!!
AURORALLA kerää nesteitä ja kädet kipuilee... :/ No, voit ainakin hyvällä omallatunnolla passoottaa miestäsi tekemään sun puolesta kaikkea mahdollista! Siis jos niitä hyviä puolia oikein yrittämällä yrittää hakea.... :) Tuuhan sit kertomaan uutisia neuvolasta.
(.) Täälläpä sitä työpöydän äärellä. Aamuinen palaveri ohi, nyt pitäis käydä laittamassa murua rinnan alle. Onkin jo nälkä ja poikkeuksellisesti tekee myös mieli ihan oikeata ruokaa. Risti peräseinään äkkiä!
Hassu juttu, mulla kostautuu tuo " liika" seurusteleminen näköjään kunnon suppareina. Eilen vietin kaverillani kolme tuntia ja peuhattiin myös pian kahden vuoden ikäisen tyttären kanssa. Sieltä tein pikastopin toiselle tutulle jolta hain kaikenlaista vauvasälää kun heillä on jo kaksi tyttöä eivätkä nähtävästi enää suunnittele lisää lapsia. Sitten kävin sitä hoitopöytää noutamassa, mutta jouduin toteamaan että teen toisen reissun miehen kanssa kun se oli sen verran painava, että ei ihan naisvoimin alettu rehaamaan sitä autoon. Illalla tuli sitten supistuksia ja yö meni kieriessä kun poltteli alavatsaa kympillä. Sama juttu oli silloin Joulun jälkeen kun tein pientä sukulaiskierrosta niin johan tuli kaameat supistukset seuraavana yönä. Taitaa poika innostua tuosta sosiaalisesta elämästä että hinku päivänvaloon lisääntyy aina kun saa sillä puolella aktiviteetti-pläjäyksen! :) No, mutta nyt ei onneksi enää tunnu kipeältä.
Ruokaaaaaaa ja sitten vähän töitääääää ja sitten viikonlopun viettoon!
Ihanata perjantaita!
Leenis & jr 30+3
...POPPIKSELLE PRINSESSASTA! :))
Leenis
Tuli mieleen kysyä sellaista, että te jotka olette käyneet netissä seuraamassa äitiyslomaan yms liittyvien hakemusten etenemistä, niin miten sen sieltä näkee? Minä kun kirjaudun tunnuksilla sisään sivuille, niin ei sieltä löydy muuta kuin opintotuki, eläke ja työttömyys- aiheiset otsikot. Onko siis niin, että hakemuspaperit eivät ole vielä kelaan menneet?
Kauanko teillä on mennyt päätösten saamiseen?
Eihän tässä mikään kiire vielä ole, mutta kiva olisi saada " mustaa valkoisella" jotta kaikki paperiasiat on ok.
t. iida-linnea
Tulihan se räpsykin viimein maailmaan.
Iida-linnealle noista kelan sivuista sen verran, että mulla ainakin ilmaantui se äitiysavustuspalkki sinne sivuille vasta sitten, kun olivat tehneet päätöksen avustuksesta ja siellä oli sitten infoa milloin päätös tehty ja tilaus äitiyspakkauksesta lähtenyt eteenpäin. Sitä ennen oli vain tieto siitä että hakemus saapunut (en nyt tosin muista minkä palkin alla, muutoin mulla taisi olla ihan samat palkit siellä kuin sullakin). Joku kun neuvoi katsomaan kohdasta äitiysavustus silloin kun itse tuota päätöstä odottelin, niin ihmettelin myös kun en kyseistä kohtaa silloin löytänyt.
En tiedä saitko selkoa mun sepustuksesta, toivottavasti. =)
Nyt tarttee taas lähteä jatkamaan hommia.
Pitäs imuroida ja tehdä kaikkea pientä, niin ei oikein ehdi tässä koneella kökkimään. Ukkokin tulee jo kolmen ja puolen tunnin päästä kotiin, niin haluun saada hommat valmiiksi ennen sitä.
Mukavampi puuhastella omassa rauhassa.
-viivi ja onnimöttönen rv35+0
Isot onnittelut Poppikselle perheineen! =) Niin vain on jälleen uusi enskavauva päässyt ihmettelemäään elämän menoa masun tällä puolen.
Sain viimeinkin viime yönä nukuttua oikein kunnon yöunet. Olisiko muutama huonompi yö enteillyt taudin tuloa?! Nyt vaan pötköttelen tämän päivän ja hörpin lämmintä. Panadol hottia ja mustaviinimarjamehua on tarjolla. Eiköhän tämä tauti siis tästä voiteta ja pääsen huomenna miehen mukaan reissuun.
Peiton alle tekee mieli kömpiä, joten ei tämän pidempiä tarinoita tällä kertaa.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille!
t. iida-linnea ja vilkas masuasukki 28+2