Mä oon nyt täysin kyllästynyt tinderöintiin ja treffailuun
Taas yksi mies jätti laittamatta viestiä ja katosi. Ei ghostannut mutta 3pvä kun mitään ei kuulu, en viitsi laittaa viestiä
Olin ihana ja kaikea paskaa mitä nyt sanoikaan mitä ei tarkoittanut
Ja jos joku sanoo että liian ruma niin haista pylly, oon ihan ok näköinen. En ainakaan ruma
Kommentit (105)
Oletko ap tietoinen, että jos nainen on oikeasti kaunis, nin miehet eivät koskaan kykenisi ghostaamaan naista? Toki, jos mies on Tinderin viiden prosentin sisällä valitsevassa asemassa, niin hän valitsee useiden kauniiden naisten väliltä treffiseuransa, niin tässä tapauksessa tilanne on eri. Tämä on kuitenkin erittäin harvinaista, koska kyseessä on tällöin miesmallia vastaava mies, yleensä ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, tavattiin tinderissä ja tapailtu nyt kuukausi. Yövytty toistemme luona, urheiltu, treffailtu. Nyt yhtäkkiä mies meni hiljaiseksi, ei ole kuulunut mitään kolmeen päivään. Laittaisin viestiä mutta olen ollut lähipäivinä koko ajan se joka laittaa viestiä ja mies vastailee jotenkin lyhyesti ja innottomasti.
Harmittaa, olin jo ihastunut.
Ikävä kyllä selkeä merkki, että mies siirtynyt seuraavaan :(.. Itselleni käynyt näin ehkä 10 kertaa. Mies aina alussa innokas, itse lämpenen hitaasti ja sitten kun olen vähän ihastunut (noin kk kuluttua) mies ghostaa. :(
Valitettavasti normaali tapahtumaketju ihan jo biologiasta johtuen. Mies ihastuu nopeasti ja palavasti mutta samalla taas tunteet laimenevatkin nopeasti, kun taas nainen ihastuu hitaammin ja voimakkaampia tunteita syntyy vasta ajan mittaan
Suurin osa miehistä ei herätä naisissa mitään kiinnostusta koska miehen naamavärkki ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, tavattiin tinderissä ja tapailtu nyt kuukausi. Yövytty toistemme luona, urheiltu, treffailtu. Nyt yhtäkkiä mies meni hiljaiseksi, ei ole kuulunut mitään kolmeen päivään. Laittaisin viestiä mutta olen ollut lähipäivinä koko ajan se joka laittaa viestiä ja mies vastailee jotenkin lyhyesti ja innottomasti.
Ikävä kyllä selkeä merkki, että mies siirtynyt seuraavaan :(.. Itselleni käynyt näin ehkä 10 kertaa. Mies aina alussa innokas, itse lämpenen hitaasti ja sitten kun olen vähän ihastunut (noin kk kuluttua) mies ghostaa. :(
Valitettavasti normaali tapahtumaketju ihan jo biologiasta johtuen. Mies ihastuu nopeasti ja palavasti mutta samalla taas tunteet laimenevatkin nopeasti, kun taas nainen ihastuu hitaammin ja voimakkaampia tunteita syntyy
Ei nykyään ole aikaa ihastua hitaasti. Naiset valitsevat seuraavan miehen jonosta, jos yhden kanssa ei kolahda välittömästi.
Ilmeisesti 159 cm pitkä opiskelija on miesten eliittiä ja alfauros? Tällainen minut viimeksi ghostasi. Nykyään en ole enää deittiapeissa ja tästäkin on jo vuosia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuttu tarina. Mutta niillä Tinderin 9-10 miehillä on aina 3-5 naista kierroksissa. Uusimpaan "leluun" käytetään energiaa kunnes korkattu paristi. Sitten voi taas lämmitellä vaihtpenkillä olevia.
Näin se menee. Kannattaa valita 6-7 mies niin saat uskollisen
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti 159 cm pitkä opiskelija on miesten eliittiä ja alfauros? Tällainen minut viimeksi ghostasi. Nykyään en ole enää deittiapeissa ja tästäkin on jo vuosia aikaa.
Ei tainnut olla ihan 159 cm? Olisiko ollut ennemmin 179 cm, mutta vähän liian lyhyt sinun "tyyppiisi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuttu tarina. Mutta niillä Tinderin 9-10 miehillä on aina 3-5 naista kierroksissa. Uusimpaan "leluun" käytetään energiaa kunnes korkattu paristi. Sitten voi taas lämmitellä vaihtpenkillä olevia.
Miehet ei koskaan ole uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6-7 miehet on ilkeitä, tyhmiä, laiskoja ja väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas näitä tasoidiootteja...
Näin se vaan tahtoo näissä ghostausjutuissa mennä. Kuten naiset itse ohjeistavat: "jos haluat kauniin ja urheilullisen naisen, niin ole itse miehenä samanlainen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla ihan 159 cm? Olisiko ollut ennemmin 179 cm, mutta vähän liian lyhyt sinun "tyyppiisi"?
Itse olen 170 cm ja oli minua päätä lyhyempi, eli uskon kyllä kun sanoi olevansa 159 cm. Viehätyn lyhyemmistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6-7 miehet on ilkeitä, tyhmiä, laiskoja ja väkivaltaisia.
No kannattaako sitten yrittää vaikka "sub 5"-tasoa? Jos kerran 6-10 tasoissa on kaikissa isoja puutteita.
Kovin nopeasti ihmiset etenevät. Kuukauden aikana on ehditty tehdä jo vaikka mitä. Ennen kuukauden aikana tavattiin muutama kerta, tutustuttiin toisiimme. Ei mitään yövytty toistemme luona tms. Sitten jos tuntui, että ollaan samoila aaltopituuksilla niin alettiin olla enemmän yhdessä ja jossain vaiheessa myös öitä yhdessä.
Kun miehet saavat heti kaiken niin innostus myös laantuu nopeasti.
Sinun pitää tavata 100 ihmistä, että löydät yhden kiinnostavan. Enemmän kun etsit kumppania. Tämä mikä tapahtui sinulle kerran tapahtuu minulle joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei herätä naisissa mitään kiinnostusta koska miehen naamavärkki ei miellytä.
Ei riitä yksin upea naamavärkki (tumma parransänki, selkeästi erottuvat poskipäät, leveä leukalinja, suora nenä yms..), vaan kaikki nämä on osuttava kohdalleen:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ruma mies on aina katkera ja vittumainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti normaali tapahtumaketju ihan jo biologiasta johtuen. Mies ihastuu nopeasti ja palavasti mutta samalla taas tunteet laimenevatkin nopeasti, kun taas nainen ihastuu hitaammin ja voimakkaampia tunteita syntyy
Olet väärässä! Ei johdu miehen biologiasta, vaan siitä, että mies esittää olevansa ihastuneempi mitä on, että pääsee pukille. Kun on päässyt, silloin vasta todellinen välinpitämätön luonne paljastuu. Naiset kerta toisensa jälkeen lankeavat näihin playereihin.
No me tavattiin tinderin kautta ja asutaan yhdessä.
99% on paskiaisia, normaalin tai hyvän löytäminen on kiven alla.