Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen Alkon käyttö

Vierailija
08.07.2024 |

Nyt alkaa huolestuttaa. Mies tekee pitkiä päiviä ja kun työputki päättyy alkaa loputon juominen ilman nukkumista. 

En ymmärrä miten ihminen voi juoda tuntikausia vähillä unilla. Mitään rahaa ei kotiin ole, mutta juomiin löytyy rahat kuin taikaiskusta. 

Mite ottaa puheeksi, että se on minä tai pullo? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä paikkakunnan Alkoa siis käyttää ja mihin?

Vierailija
2/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä Alkoa melkein ikinä. En uskalla mennä sinne XDDDDDDDDDDD Koska olen niin nuoren näköinen että kaikki katsovat että WTF actually! XDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä paikkakunnan Alkoa siis käyttää ja mihin?

Niin, minäkin mietin että jos käyttää Alkoa alkoholin ostamiseen, ei siinä mitään. Jos käyttää sitä yleisenä hengailumestana, on ymmärrettävää että tuomitsemista tulee.

Vierailija
4/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani oli pari vuotta etätöissä ja joi vahvaa viinaa lähes päivittäin. Kyllä, siis työpäivinään. No potkuthan siitä sitten tuli.

Ei tällä tuttavallani sentään mitään jäsenkirjaa ole, mutta kyllä hän on vakaumuksellinen demari. Hänen näkemyksensä mukaan työnantajan pitää maksaa hänelle palkkaa vaikka on ihan umpijurrissa.

Vierailija
5/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani oli pari vuotta etätöissä ja joi vahvaa viinaa lähes päivittäin. Kyllä, siis työpäivinään. No potkuthan siitä sitten tuli.

Ei tällä tuttavallani sentään mitään jäsenkirjaa ole, mutta kyllä hän on vakaumuksellinen demari. Hänen näkemyksensä mukaan työnantajan pitää maksaa hänelle palkkaa vaikka on ihan umpijurrissa.

Onhan tuo terveempi näkemys kuin työnantajan näkemys siitä että työttömän pitää tehdä töitä palkatta hänen puljussaan.

Ehdottomasti demarit kuitenkin pitää tässä maassa järjen salossa.