Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ghostasi ja en saa häntä nyt mielestä

Vierailija
08.07.2024 |

Mikä auttaisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa itsesi ja lähetä kesäinen kuvaviesti

Vierailija
2/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaa itsesi ja lähetä kesäinen kuvaviesti

Sama. Heräsin jo klo 5 ja ajatukset vaan pyörii päässä ja mietin eilisiä juttuja. Meikkaan nykyään niin vähän kun saan allergiaa että ei se meikkaus sitä kuvaa miksikään juuri muuta. Saa katsoa meikitöntä ylppärikuvaa - sen voin lähettää... Ainahan olen meikannut vain vähän... jotain ripsaria, poskipunaa, huulipunaa, varjostusta silmille... eyelinerit jäi muodista jo aikoja sitten - ei tainnut edes olla 1980-luvullakaan enää... Tukkakin on niin muuttunut... Joku kesäkuva siis - HM... tarttee miettiä... lähetä itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jos mies ignoraa sinua hän ei tee sitä siksi, että hän on tosi kiireinen tekemässä jotakin hyvää ja seksikästä, vaan tekee jotakin mikä ei kestä päivänvaloa tai defenssinomaisesti antaa sinulle pakit ennen kuin sinä hänelle

Eli voit huoletta ajatella, että sinut on säästetty huonolta mieheltä nyt tällä tavalla. Ja se siitä

Vierailija
4/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny ainakaan ala roikkumaan kimpussa ja viestittelemään. Kyllä se ajan kanssa helpottaa ja lopulta et edes enää ymmärrä mitä moisessa tyypissä näit.

mun tapailumies teki samoin jokunen vuosi sitten. Sain kautta rantain tietää, että pyöritti montaa naista ja ilmeisesti joku sitten sattui parisuhteeseen asti päätymään. Meni kolme vuotta ja tämä samainen heppu pisti ig:ssä viestiä moi pitkästä aikaa, mitä kuuluu? Mun ei ehkä pitäisi sanoa tätä mutta ajattelen sua koko ajan. Oli niin läpinäkyvää että kokeili varmaan kaikkia vanhoja hoitoja täsmälleen samalla lauseella. En tiedä oliko suhde päättynyt vai muuten vaan tylsää mutta lähinnä ärsytti koko äijä. Tietenkään en vastannut mitään ja blokkasin tyypin joka kanavasta mitä kautta voisi yhteyttä ottaa

Vierailija
5/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen psykologinen efekti, että kun et saa jotain, niin juuri sen haluaisit. Nyt vaan tietoisesti käännät ajatuksesi toisaalle.

Etkä vastaa sen viesteihin enää, jos se kokeilee kepillä jäätä kun tämän hetkinen juttu lahoaa. 

Vierailija
6/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies joten mies jätti toisen naisen takia. Treffailussa aina joku löytää paremman ja jättää tylysti sitten  niin se tulee olemaan aina.

Vierailija
7/7 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi