Koira kaluaa ihan innolla niitä nahkaisia puruluita ja syö ne. Saako antaa syödä?
Kommentit (18)
Kyllä sen saa syödä, vähän valvoo ettei kokonaisena niele vaan oikeasti pureskelee.
Mutta se syö sellaisen kerralla, ihan hurjana järsii. Hampaat on kyllä hohtavan valkoiset tämän harrastuksen ansiosta. Ap
Saa antaa. Mä annan meidän koiralle sellaisen kerran päivässä.
Anna naudan ydinluu, sitä ei saa syötyä niin äkkiä.
Ei tietenkään! Se nahka on koristeena siinä höh!
Voiko joku koiran omistava ihan tosissaan kysyä tällaista vai onko kysyjä pikkulapsi? On koiranpito hakusessa jos näin perusasiaa kysellään.
Ne valmistetaan Kiinassa ja niissä voi olla mukana kaikenlaista epäterveellistä, mitä ei lue tuoteselosteessakaan. En antaisi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ne valmistetaan Kiinassa ja niissä voi olla mukana kaikenlaista epäterveellistä, mitä ei lue tuoteselosteessakaan. En antaisi joka päivä.
Ostan kotimaisia.
Lisäksi se nahka on nautaa, vaikka niitä mainostetaan esim. kanatikkuina. Tärkeää huomata, jos koira on allerginen.
joistain voi irrota ne päissä olevat solmut. Ne saattaa olla vaarallisia ja juuttua kurkkuun.
Riippuu koiran ja puruluun koosta antaisinko syödä kokonaan kerralla. Kun niitä luita on pikkusormenpaksuisia 10cm pitkiä ja osa on isompia kuin minun käsivarsi.
Täytteiden ja kuorrutteiden kanssa olen tarkka, esim Rauh käy kun kaikki pohjoismaista.
Vierailija kirjoitti:
joistain voi irrota ne päissä olevat solmut. Ne saattaa olla vaarallisia ja juuttua kurkkuun.
Siis aloittaja kertoi, että koira syö ne kokonaan. Eli jos on solmut, syö nekin. (Solmulliset versiot eivät ole ainoita markkinoilla olevia nahkaluita.)
Hirvennahkapuruluut kestää kauemmin.
Et tiedä mitä ihminen on nälkäänsä syönyt joten älä huoli koiran syömisistä yhtään,paitsi tietenkin kielletyt myrkylliset koiranruokavalioon.
Tosi harvoin muuten näkee enää solmupäisiä puruluita, ennen ei muuta juuri ollutkaan. Vaarallisia ne solmut.
En ole ikinä ostanut solmupäisiä. Ap
Tietenkin saa. Rentouttavaa hommaa koiralle järsiminen.