Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammattikirjoittajat! Miten paljon saatte tekstiä aikaiseksi päivässä?

Vierailija
07.07.2024 |

Itse saan päivässä aikaiseksi n. 1,5 liuskaa laadukasta tekstiä, ja tiedän sen olevan aika vähän. Toisaalta, työn jälkeäni kehutaan. Joskus voin saada aikaiseksi enemmänkin, n. 2,5 liuskaa, jos työskentelen myös illalla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,5 liuskaa kuulostaa todella vähäiseltä määrästä, jos lasketaan vain pelkkä kirjoittaminen eikä mitään taustayöntekoa jne. Johan 2,5 liuskaa kirjoittaa tunnissa ja sitten viilailut päälle max. pari tuntia. 

Siis tarkennan: tuohon sisältyy jo kaikki taustatyö yms. Teksti on valmista kaikin puolin.

Nyt kirjoitan tietokirjaa. Aiemmin olen ollut toimittaja.

ap

Vierailija
22/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin potkut, jos tuottaisin vain pari sivua tekstiä päivässä. Ei etenisi projektit mihinkään sillä tahdilla. 

t. pääosin raportteja kirjoittava analyytikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuherran tälle palstalle 1-5 rivisiä kommenttejani noin 15-20 kpl päivässä useammassa erässä. En ole heitä laskenut, joten heittoa saattaa olla jonkun verran! Olen täysi amatööri ja eläkeläisgubbe.

Vierailija
24/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin kääntäjän tekevän yli sivun tunnissa julkaisukelpoista tekstiä. Arvio perustuu laskutukseen.

Vierailija
25/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuherran tälle palstalle 1-5 rivisiä kommenttejani noin 15-20 kpl päivässä useammassa erässä. En ole heitä laskenut, joten heittoa saattaa olla jonkun verran! Olen täysi amatööri ja eläkeläisgubbe.

Vähän alkaa olla jo vanha vitsi

Vierailija
26/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelisin kääntäjän tekevän yli sivun tunnissa julkaisukelpoista tekstiä. Arvio perustuu laskutukseen.

No kääntäminen on asia erikseen