Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuongelma. Naiset alkavat ällöttää?

Vierailija
07.07.2024 |

Onko normaalia, että tunnen fyysistä kuvotusta ja tulee sellaisia ällötysväreitä naisista, joista en pidä romanttisessa mielessä? Siis kaikista ei tule, mutta joistain. Esim. olin yhden naisen kanssa treffeillä joka näytti kuvissa ihan kivalta, mutta livenä en viehättynyt hänestä romanttisessa mielessä vaikka olikin sinällään ihan ok näköinen. Tuli jotenkin sellainen ihan fyysisesti huono olo kun kuvittelin, että mitä jos "joutuisin" hänen kanssaan sänkyyn. Ehkä syy on se, että kuvien perusteella tuo nainen vaikuttikin olevan "ihan hyvännäköinen" eikä kuitenkaan täysin omaan makuuni? Mietin, onko normaalia reagoida näin vahvasti. Siis tulee ihan tyyliin sellaisia kylmiä väreitä sellasia hrrrr kun ajattelen jotain naista, josta en pidä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ongelma, ihan normaalia valikoivuutta vaan. Yleensä jo sopimattomat ominaishajut saavat aikaa "ällötyksen". 

Vierailija
2/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen siis itse hetero mies, mutta olen satunnaisesti kokenut vastaavia tunteita sellaisen naisen seurassa, johon en koe seksuaalista vetoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan normaalia myös näin naisena

Vierailija
4/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan herkemmillä tuo vastareaktio on voimakkaampi. Jotenkin pitää sulkea pois, ja yksi valikoituu kumppaniksi. Aina ei yksikään.

Vierailija
5/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaistojasi.

Tutkimusten mukaan kumppaniehdokkaista haistaa mm. geneettisen yhteensopivuuden. Että tulisi terveitä jälkeläisiä. Miehet on luonnostaan erityisen valikoivia, koska miehelle lisääntyminen on fyysisesti ja ajallisesti valtava ponnistus, jopa henkeä uhkaava, eikä siihen kannata lähteä kenen kanssa vaan.

Naiset ovat vähän vähemmän kranttuja, koska selviävät lisääntymisestä helpoimmillaan 5 minuutissa ilman mitään riskejä. Heilläkin on kyllä mieltymyksensä, jotkut miehet ovat toisia viehättävämpiä ja pitkäaikaisen kumppanin kohdalla voivat olla hyvinkin kranttuja, mutta voivat aina roiskia opportunistisesti siementä vähän muuallekin.

Vaikket aikoisi lisääntyä deittikumppaniesi kanssa, ei sinun tarvi tuntea evoluution hiomista vaistoistasi huonoa omaatuntoa, kunhan muistat kuitenkin käyttäytyä hyvin ja ystävällisesti naisia kohtaan.

Vierailija
6/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen ällötys on hauskaa kun kohtaa tyypillisen leuhkan leijan tytterön. Jokaisella on oma maksunsa.

Vierailija
7/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliahan tämä on. Ihmisen ääni ja tuoksu pitää olla "oikea", kävelytyylikin, kaikki. Ei siis täydellistä vaan juuri itselle "oikein".

Vierailija
8/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika homolta.

Vierailija
9/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika homolta.

Mies on homo, jos ei ole kiinnostunut läskeistä naisista tai yli belikymppisistä kantturoista?

Vierailija
10/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. Olisi ennemminkin kummallista haluta harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jota ei pidä mitenkään puoleensavetävänä tai miellyttävänä. Sellaistakin kuuluu tämän palstan perusteella tapahtuvan.

Motoksi sopii oikein hyvin kappale 'It's got to be perfect' (Fairground Attraction).

Vierailija
11/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika homolta.

Mies on homo, jos ei ole kiinnostunut läskeistä naisista tai yli belikymppisistä kantturoista?

Periaatteessa joo. Voipi olla niin että kiinnostuu söpöistä pojista enemmän.

Vierailija
12/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika homolta.

Tai naisista, jotka ei ole läskejä.

Vierailija
13/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika homolta.

Tai naisista, jotka ei ole läskejä.

Joo pojan näköisistä naisista, joilla voi olla lyhyt tukkakin ja ovat myös söpöjä kuten hoikat pojatkin. Voi olla homo ja ei edes tajua sitä viellä.

Vierailija
14/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vastenmielistä ajatella seksiä kenenkään muun kuin sellaisen miehen kanssa, johon olen oikeasti rakastunut. 

Mutta muuten ne miehet eivät inhota. Voin ihan hyvin olla kaverillinen miehen kanssa, johon en ole ihastunut. 

Vierailija
15/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali. Olisi ennemminkin kummallista haluta harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jota ei pidä mitenkään puoleensavetävänä tai miellyttävänä. Sellaistakin kuuluu tämän palstan perusteella tapahtuvan.

Motoksi sopii oikein hyvin kappale 'It's got to be perfect' (Fairground Attraction).

Tietty ammattikuntahan tuotakin harjoittaa. Jotkut ovat tälläkin palstalla vaatineet, että naisten pitäisi siihen enemmänkin suostua, että inkkelitkin saisivat seksiä, vaikka naisia inkkeleiden hajukin oksettava.

Vierailija
16/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella kyllästynyt deittailemaan naisia. Tekee melkein mieli ryhtyä munkiksi. Edellinen parisuhde oli mukava ja olin aidosti rakastunut tyttöystävääni. Halusin rakentaa tulevaisuutta hänen kanssaan ja perustaa perheen. Sitten kun se juttu ei onnistunutkaan olen täysin menettänyt maun kaikkeen. Naiset eivät vain kiinnosta ja tuottavat liikaa vaivaa. Parempi olla yksin ja keskittyä itseeni. 

Mitä tulee ap:n pulmaan, en ole itse ollut treffeillä täysin vastenmielisen naisen kanssa, mutta siis joo, hyvä olla varovainen, koska naisten meikit, kuvakulmat ja nykyään jopa filtterit voivat olla todella petollisia. Jos ei osaa nähdä näiden läpi, pettymyksiä tulee. Edellisen tyttöystäväni tapasin juuri deittisovelluksessa, mutta hänellä oli siellä myös täysin meikitön kuva. Tiesin siis alusta lähtien juuri miltä hän näyttää, ja aina arvostin tätä rehellisyyttä. Toisaalta hän oli luonnostaan hyvännäköinen, joten miksipä ei. 

Vierailija
17/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika homolta.

Tämä käänteisprovohan on parasta täällä.

Vierailija
18/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haju ei selviä deitti-ilmoituksista. Osa naisista pieree kuin aikamiehet, kun sulkijalihakset ei enää toimi. Enää en oikein uskalla deittailla sisätiloissa, kun olen vielä hyväkuuloinen ja haistankin. M65

Vierailija
19/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty ammattikuntahan tuotakin harjoittaa. Jotkut ovat tälläkin palstalla vaatineet, että naisten pitäisi siihen enemmänkin suostua, että inkkelitkin saisivat seksiä, vaikka naisia inkkeleiden hajukin oksettava.

Suurin osa pro ihmisistä työskentelee sisätiloissa ja odottaa suihkussa käyntiä ennen sessiota. Pohjalla olevat katuprostituoidut, jotka joutuvat imemään kuppaisia kulleja puskissa ovat eri asia.

Vierailija
20/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen kumppaniin pitää tuntea suurta vetoa, jotta se toimisi. Totta kai iän myötä asiat voivat muuttua ja ehkä sellainen kipinä ja uutuudenviehätys vähän hiipuu, mutta jos sellainen on kateissa jo alusta lähtien, ei todellakaan lupaa hyvää. Itse olen joskus "ajautunut" deittailemaan naisia, jotka olivat mukavia ja ihan ok näköisiä, mutteivat oikeasti sellaisia ulkonäöllisesti, mitä olisin halunnut. Tällaisissa tilanteissa ihminen valehtelee itselleen ja toiselleen, ja suhde on tuhoon tuomittu. Oma ongelmani miehenä on ollut haluttomuus oikeasti jahdata naisia. Niinpä olen päätynyt tilanteisiin, jossa pikemminkin nainen on tavoitellut minua, ja kuten yleensä, näissä tilanteissa nainen on yleensä miestä vähemmän viehättävä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi