Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi pyykkikone pyörittää kaikki pyykit pussilakanan sisään, vanha ei koskaan

Vierailija
07.07.2024 |

Missä ihmeessä syy? Kaksi konetta ollut ennen tätä, eikä kummassakaan tätä ongelmaa. Nyt on joka kerran kaikki pussilakanan sisällä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese jokainen pussilakana erikseen. Ei löydy muuta pyykkiä pussilakanan sisältä. Tai luovu kokonaan pussilakanoista!

Vierailija
22/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt aika monia pesukoneita, eikä yksikään ole tehnyt tuota joka kerta. Kokemukseni mukaan noin saattaa käydä silloin, jos kone on hyvin vajaasti täytetty. Yleensä kun pesen pussilakanoita, kone on aika täynnä.

Ja nyt jos joku aikoo kommentoida, että "ei sitä konetta ole tarkoitus ihan täyteen pyykkiä tunkea", niin tiedoksi teille että en tarkoittanut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pesette kaikenmaailman lumput petivaatepyykin kanssa? Ei tulisi mieleenkään esimerkiksi pyyhkeitä pestä jonkun pussilakanan kanssa.

Kuka pöljä joka vaatekappaleen erikseen pesee? Ollaan niin vimmatun ekologisia eikä ymmärretä perusasiaa: on taloudellisempaa pestä täysiä koneellisia millä tahansa ohjelmalla kuin useampia vajaita koneellisia.

Vierailija
24/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt aika monia pesukoneita, eikä yksikään ole tehnyt tuota joka kerta. Kokemukseni mukaan noin saattaa käydä silloin, jos kone on hyvin vajaasti täytetty. Yleensä kun pesen pussilakanoita, kone on aika täynnä.

Ja nyt jos joku aikoo kommentoida, että "ei sitä konetta ole tarkoitus ihan täyteen pyykkiä tunkea", niin tiedoksi teille että en tarkoittanut sitä.

Olenko jotenkin hölmö, sinisilmäinen vai jotain muuta, kun oletan 9 kilon koneeseen menevän 9 kiloa kuivaa pyykkiä?

Vesimäärä/ pyykkikilo on muuten saatu pieneksi sillä, että pyykkimäärä standardipesukertaa kohti on nyt suurempi kuin ennen.

Vierailija
25/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen petivaate- ja vaatepyykit erikseen

Vierailija
26/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen petivaate- ja vaatepyykit erikseen

Niin minäkin useimmiten, mutta silti ne muut lakanat ja tyynyliinat on pussilakanan sisällä.

ap

Vierailija
27/27 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ne keski eurooppalaiset naleilla suljettavat pussilakanat ja vetoketjulla suljettavat samoin.

Laitan pussilakanan ja alualakanan solmuun ja kaikki onnistuu.

Mutta minua raisostuttaa kun naisen, siis minun alkkarit on ain aina nurinpäin kun otan koneesta. Käännä alkkarit aina oikeinpäöin kun panen koneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi