IDOLS - no, kuka jatkoon?
Juha
Vaikka voisin kyllä anttia ja panuakin äänestää
Kommentit (16)
Luoja, kuinka tuo on päässyt noin pitkälle? Lauloi yhtä kamalasti kuin aikaisemmillakin kerroilla.
tosi epistä että saa äänestää vaan yhtä :((((
Onks tää aina ollu näin, et noi jaetaan ryhmiin tuollai ja sit joutuu tiputtamaan hyviä laulajia :((
jos on ihan pakko valita, niin varmaan juha, on se niiiiin söpö :)
ON JO LEVYTYSSOPIMUS!
Se ei tarvitse Idolsia menestyäkseen, vaan hänellä on jo oma bändi ja levy tulossa!
Miksi ette antaiasi jollekin toiselle mahdollisuuden!?
Vierailija:
ON JO LEVYTYSSOPIMUS!
Se ei tarvitse Idolsia menestyäkseen, vaan hänellä on jo oma bändi ja levy tulossa!
Miksi ette antaiasi jollekin toiselle mahdollisuuden!?
Olisi oikea mies jatkoon. Pelkään pahoin että teinitytöt äänestää sen söpöläisen Nisse-pojan jatkoon, ja ihan vaan ulkonäöllisistä seikoista. =/
Mut Panu ois paras jatkoon menijä. Siinä on Idoli ainesta, toisin kuin Juhassa, Antissa ja Nissessä.
idolspomon haastattelun jossa sanottiin, että Antilla on sopimus, mutta siitä on sovittu erikseen ja saa siksi jatkaa. ei selitelty tarkemmin.
ja hänessä on karismaa joka vielä tulee vaan paraneen.
Ei ole mikään neiti/poika niinkuin Nisse ja Panu ovat.
Miehen on oltava mies!
itse en äänestä ketään, ihan sama kuka voittaa.
Nisse on liian lapsi, Panu ällön pliisu (tulee Ilkka Jääskeläinen mieleen) ja Antti liian rock.
Eli JUHA.
Vierailija:
Mut Panu ois paras jatkoon menijä. Siinä on Idoli ainesta, toisin kuin Juhassa, Antissa ja Nissessä.
Miten se Panu voisi pärjätä jatkossa? Olenko mä ainoa kenen mielestä se on pelkästään hajuton ja mauton. Ainoa sana mikä mulla tulee siitä mieleen on tavallinen. Mä olen katsonut joka ikisen Idols-ohjelman ja tämä oli eka kerta kun näin Panun. Ja huomenna jos joku näyttäisi sen pärstän en varmaan muistaisi taaskaan koko jätkää. Joo, lauloi se ihan hyvin, siitä ei ole kyse.
Mun mielestä kuka muu tahansa noista vois mennä jatkoon. Ne kaikki jää jollain tapaa mieleen.
nisse ihan lapsi ja panu liian söpö