Millainen ihminen ei katso salkkareita
Onko se jotenkin "cool" olla "erilainen" kuin muut? Surullinen tapaus.
Kommentit (29)
En ole varmaan nähnyt yhtäkään jaksoa. En katso telkkaria, kun mieluummin valitsen itse katsottavani.
Vierailija kirjoitti:
Normaali.
Juuri näin. Hölmö käsikirjoitus. Näyttelijät kaudelta päättämässä vuorosanojaan. . Ei pysty vaan katsomaan. Laaduton.
Sellainen mikä ei ole täysin juntti.
Salkkarit on kyllä siis niin tosi juntti ohjelma.
Eläkeläisten ja elämän koululaisten ohjelma
Sitä surullista siinä on, jos telkkarissa toimii muutkin kanavat ja niitä osaa vaihtaa? Tai siinä, että minulla ja monella muulla on muutakin elämää kuin telkkarin töllötys?
Minä. En ole koskaan katsonut, mutta pakkokuuntelin monta vuotta kun exä katsoi.
En oikein keksi miksi kukaan katselisi telkkaria nykypäivänä. Kaikki mitä sieltä tulee on paskaa tai valmiiksi vanhentunutta. Ei oikein kiinnosta bondit 69. kerran.
Aikuinen. Nuoret ja uudelleen nuoriksi tulleet eläkeläiset katsovat.
Tietsikka riittää. Ei tollast paskaa kukaan täyspäinen tsiigaa.
Minä en katso. Olen keskiluokkainen espoolainen, jolla on 5 maksullista kanavaa, eikä mistään tule suomalaisia ohjelmia.
Riikka Purra ei katso. Sitä vastoin Riikka Purran suosikkeja ovat GOT ja Handsmaids Tale, joista voimaantuu ja ottaa oppinsa ja ajatuksensa ideaaliyhteiskunnastaan. Kuvittelee olevansa Cersei Lannister ja Serena Joy.
Minä. Enkä koe olevani erilainen, koska en tunne ketään, joka katsoo.
Petteri Orpo voimaantuu katsomalla tätä ja kuvittelee itsensä pahis Aaro Vaalanteen, Noel Axelssonin ja Aki Nikkisen yhdistelmäksi.
En taida tuntea ketään joka kastoo. Että omassa ympäristössäni en oikeen voi leikkiä coolia tai erilaista sillä, että en katso.
Salkkari? Suolasäilytin, joo on mulla sellainen isoäidin peruja. Mutta en mää sitä tuijottele.
Normaali.