Aarni-laukku
Onko kellään kokemuksia tästä merkistä? Kovasti muotoilu muistuttaa Marimekon Grathaa mutta ilman sitä tyhmää marimekkologohihnaa. Ehkä haluaisin tämän aarnin...Pitääkö edes gratha muotonsa ajan kanssa vai lösähtääkö?
Kommentit (25)
Kiinassa valmistettua bulkkikrääsää, kuten kellonsa ja aurinkolasinsakin.
Minulla on Aarnin Sola-mallinen pikkulaukku ja siihen lisävarusteena myytävä pidempi hihna. Olen käyttänyt paljon ja ollut oikein tyytyväinen.
Suosittelen.
Harkitsen itse myös Luna-mallisen laukun ostoa heiltä hieman tilavamman pikkulaukun tarpeeseen.
Minulla huonoja kokemuksia pienemmästä oliivinvihreästä laukusta. Laukku alkoi rispaantua keinonahkalaukun tavoin puolen vuoden maltillisen käytön jälkeen. Sain takuuuna uuden laukun ja sama homma siinä. Myös vetoketju hajosi lyhyen käytön jälkeen. Onhan tämä uskomatonta, että h&m ostettu keinonahkalaukku on useiden vuosien käytön jälkeen paremmassa kunnossa kun tämä minun Aarni laukku...
Vierailija kirjoitti:
Höh jos kiinasta niin unohdan koko laukun. En kyllä sitä grathaakaan osta.
Laukut tehdään Italiassa. Ettekö lue tuotetietoja? Ei sillä, että olisi pakko ostaa. Mutta lukemalla saa helposti selvää. Ei tarvitse uskoa vauvamutua.
Minulla myös muoto kärsi ja laukun ns.viimeistellyt reunat halkeilevat, myös hihnassa huomasin saman.
Laita viestiä aarnin asiakaspalveluun.
Aloin jo epäillä onko nahka edes aitoa. Laukku itsessään on kiva ja sopivan tilava, olisin kaivannut pidempää ohutta nahkaista olkahihnaa.