Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs perhe pystytti milloin mitäkin kulissia

Vierailija
07.07.2024 |

Oli talonrakennus ja sitä hehkutettiin. Sitten lapset, joista kolmannen nainen sai aikaan petoksella eli jättämällä pillerit salaa pois. Kertoi tästä avoimesti naistutuilleen. Monta muutakin asiaa tapahtui ja epäilyttävältä näytti. No, niinhän siinä kävi että erosivat.

Tunnetteko te kulissinpystyttäjiä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärtää nyt väärin kulissin. Jos he rakensivat talon ja tekivät lapset vain näyttääkseen muille, vaikka oikeesti vihasivat sitä ja toisiaan liitossaan. Se olisi kulissia. 

Mutta, jos suhde epäonnistuu tai lapsi tehdään petoksella...se on jotain muuta.

Vierailija
22/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIA EI KUULU SULLE 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n kommentissa totuuspohjaakin on. Onhan se kulissia, jos lapsia tekee toisen tietämättä. Valehtelua ja teeskentelyä.

Vierailija
24/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee olevansa aidoista aidoin ja oikeasti on äärettömän pahansuopa ja mustavalkoinen. 

Vierailija
25/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasit keskiverto suomalaisen demarifemakon. Suurin osa suomalaisista naisista on tuollaisia. Läskejä tuollaisia.

"joista kolmannen nainen sai aikaan petoksella eli jättämällä pillerit salaa pois. Kertoi tästä avoimesti naistutuilleen."

Ja tämä on se kaikista yleisin temppu näiden demarifemakoiden piirissä. Julkinen salaisuus.

Vierailija
26/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kulissi sinulla ap on? 

No en esim. käy kampaajalla, vaikka minulla olisi varaa. Kävelen myös kaikkialle. En oikein keksi nyt muuta. Ap

Eli oikeasti käyt parturissa ja menet autolla kaikkialle. Miten tuo muuten olisi kulissia?

Vierailija
27/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kehittää itsetuntoa. Hyvän itsetunnon kanssa ei tunnu siltä, että muut valinnoillaan arvostelevat sinua,  eikä siten sinulle tule tarvetta kehitellä tällaisia tarinoita saadaksesi muita painettua alas. 

Vierailija
28/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap:n kommentissa totuuspohjaakin on. Onhan se kulissia, jos lapsia tekee toisen tietämättä. Valehtelua ja teeskentelyä.

Valehtelua ja teeskentelyä on muttei kulissia.

Vierailija
29/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni vaihtoi minut lennosta toiseen ja erotessa sanoi meidän elämän olevan vain kulissia. Olin tosi loukkaantunut. Itse olin oikeasti rakentanut yhteistä elämää.

Minulle kävi sanoi, ihmettelin myös mitä ihmeen kulissia, minä elin elämääni, jos kotona oli riitaa ei minun ole tarvis kiukutella kaupankassalle, niinkuin hänen oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan