Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs perhe pystytti milloin mitäkin kulissia

Vierailija
07.07.2024 |

Oli talonrakennus ja sitä hehkutettiin. Sitten lapset, joista kolmannen nainen sai aikaan petoksella eli jättämällä pillerit salaa pois. Kertoi tästä avoimesti naistutuilleen. Monta muutakin asiaa tapahtui ja epäilyttävältä näytti. No, niinhän siinä kävi että erosivat.

Tunnetteko te kulissinpystyttäjiä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. 

Vierailija
2/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli kulissia eikä naisen todellista elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis yrittivät esittää täydellistä perhettä. Ap

Vierailija
4/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kulissi sinulla ap on? 

Vierailija
5/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en esim. käy kampaajalla, vaikka minulla olisi varaa. Kävelen myös kaikkialle. En oikein keksi nyt muuta. Ap

Vierailija
6/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on täydellinen perhe? Se joka pysyy yhdessä missä tahansa tilanteessa. Miksi elämä ei olisi täydellistä erosta tai eroista huolimatta? Kuka on täydellinen? Jokainen meistä monissakin tilanteissa peittelee epätäydellisyyttään.

Elämä muutenkin on enemmän ja vähemmän teatteria. Hyvin harvalle voimme olla täysin omia itsejä. Myös perheen sisällä toisinaan pidetään niitä "kulisseja" ja osataan käyttäytyä. Ei kaikkea P:täydellinen ole mitään syytä kaataa edes niiden lähimpien niskaan.

Vierailija
7/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni vaihtoi minut lennosta toiseen ja erotessa sanoi meidän elämän olevan vain kulissia. Olin tosi loukkaantunut. Itse olin oikeasti rakentanut yhteistä elämää.

Vierailija
8/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on täydellinen perhe? Se joka pysyy yhdessä missä tahansa tilanteessa. Miksi elämä ei olisi täydellistä erosta tai eroista huolimatta? Kuka on täydellinen? Jokainen meistä monissakin tilanteissa peittelee epätäydellisyyttään.

Elämä muutenkin on enemmän ja vähemmän teatteria. Hyvin harvalle voimme olla täysin omia itsejä. Myös perheen sisällä toisinaan pidetään niitä "kulisseja" ja osataan käyttäytyä. Ei kaikkea P:täydellinen ole mitään syytä kaataa edes niiden lähimpien niskaan.

Hyväksyt siis esim. lapsen hankkimisen petoksella? Ap

Vierailija
9/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Ai kuin niin, kun kertoi siitä pillerien poisjättämisestäkin sinulle?

Ei siinä kulissia ole.

Taloprojektit on rankkoja. Moni ero tulee sen myötä. Moni taas saa sen tehtyä.

Vierailija
10/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta tuo on. Sinun omaa kateuttasi.

Ei se kulisseista kuulosta vaan juurikin ihan peruselämältä.

Vierailija
11/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin jännä kun ihmiset vahtii toisten tekemisiä ja kuvittelee, että niillä on joku kulissi. Oikeasti he ovat itse ne, jotka antavat sen roolin noille, joilla se kuviteltu kulissi heidän mielessään on. Itse pukevat nämä henkilöt siihen rooliin missä kuvittelevat heidän olevan.

Esim. muistan kerran yhden tyypin, josta puhuttiin, että se esittää aina jotain johtajaa. Kun nämä puheet tuli henkilön tietoon, niin hän ihmetteli, että ovat hänet kyllä itse nostaneet johtajan rooliin. Häntä ei sellanen koskaan kiinnostanut.

Usein ihmiset myös näkevät toisissa sellaisia piirteitä joita olettavat omassa päässään heillä olevan. Kuvitelmat voi olla mitä mielikuvituksellisimpia. Jonkun elämä saattaa toisen mielestä näyttää hirveän helpolta ja hienolta. Todellisuus voi kuitenkin olla ihan muuta.

Vierailija
12/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia lähdin somesta; olen onnellinen! Just rakennettiin talo, yli 20v avioliitossa, kolme ihanaa lasta. Meillä on työt ja toimeentulo, lapset harrastaa, matkustellaan Ja joku AP:n kaltainen jauhaisi kulissista, jos vielä raportoisin someen meidän elämästä. Hei jotkut vaan on onnellisia. 

Vierailija
13/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika monen kulissit on nyt sortumassa kun on eletty elämää johon ei ole koskaan ollutkaan varaa. 

Vierailija
14/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap nyt vaikka kävelylle niin ei rarvitse pohtia toisten ihmisten kulisseja.

Vierailija
15/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en esim. käy kampaajalla, vaikka minulla olisi varaa. Kävelen myös kaikkialle. En oikein keksi nyt muuta. Ap

Mikä tuossa on kulissia? Olen tälläinen homssu, vaikka oikeasti en ole?

Vierailija
16/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen raskaaksi mistään pillerien poisjättämisestä tule. Vaan siitä, että joku hukkaa siittiönsä ja siittiö pääsee hedelmöittymään. Miksi mies hukkasi siittiön? Miksei mies pitänyt huolen ettei häneltä karkaa siittiöitä?

Vierailija
17/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ap nyt vaikka kävelylle niin ei rarvitse pohtia toisten ihmisten kulisseja.

tarvitse

sama

Vierailija
18/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikä siinä, että leikkaa itse hiuksensa( vaikka olisi varaa leikkauttaa)on kulissia??

Kaikkialle kävely?Kulissia?

Nyt meni yli ymmärryksen!

Vierailija
19/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kaikenlaista ja epäilyttävältä näytti. Ja kertoi jotain naistuttavilleen ja rakennutti talon ja lapsiakin oli. Ihan hurjat kulissit. Ei ihme, jos ap hämmästelee tätä kummallista perhettä. Tsemppiä ap'lle kuitenkin!

Vierailija
20/29 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyt siis esim. lapsen hankkimisen petoksella? Ap

Entä sitten? Mitä perhe tekee sillä tiedolla hyväksynkö vaiko en hyväksy? Entä jos en hyväksy, mihin se vaikuttaa. Suosittelisin sinullekin ihan normaaleja elämän käytöstapoja oli ne sinusta kulisseja tai jotain epätäydellisyyden peittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi