Ravintoloissa ja hotelleissa saa nykyään aivan naurettavan huonoa palvelua
Kumpikaan ei nykyisin jaksa innostaa ollenkaan. Tympeän palvelun lisäksi ravintoloiden ruoka on usein pahaa, ja hotelliaamupalat jotenkin blaah. Aamupalat ovat korkeintaan ihan ok, mutta esim. appelsiinimehu on järkyttävää kuraa ja jugurttia on jatkettu vedellä.
En pidä ruuanlaitosta yhtään, mutta kai se on pakko alkaa laittamaan itse enemmän ruokaa. Harmittaa, kun keskituloisena lapsettomana pariskuntana meillä olisi jonkun verran rahaa, mitä voisi kuluttaa, mutta kun tuosta kamalasta palvelusta tulee lähinnä ärsytys.
Vastaan jo valmiiksi, että emme tosiaan käy missään kalliimmissa ja hienoimmissa paikoissa, mutta emme ihan huonoimmissakaan. Ratkaisu ei kuitenkaan ole kalliimpiin vaihtaminen, koska emme halua laittaa tämän enempää rahaa ruokailuun tai yöpymiseen.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole tollaisia kokemuksia. Ruoka on ollut hyvää ja palvelu sellaista kun mitä Suomessa nyt voi odottaa saavansa.
Nykyään henkilökunta on ulkomaista ja se näkyy. Ei välttämättä hyvänä.
Tämä on valitettavasti totta.
Ap
Mutta tuota vedellä jatkettua jugurttia on ollut ihan suomalaisin voimin pyöritetyllä hotelliaamupalalla (tämän lentokenttähotelli omistajat myös suomalaisia).
Ap
Ravintolaruoka on erinomaista kun menee kunnolliseen ravintolaan. Jos ei halua maksaa kunnollisen ravintolan hintoja, niin sitten ei vaan auta kuin marmattaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hotelleiden jogurttia EI ole jatkettu vedellä, ja useimmissa saa nykyään ainakin maukasta smoothieta jos se appelsinimehu ei välttämättä olekaan tuorepuristettua. Ihan samoin kuin niissä ulkomaisissa hotelleissakin.
No ainakin lentokenttähotelli Skyl....ssa Vantaalla oli selkeästi vedellä jatkettua jugurttia. Se oli lähes maitoa. Smoothie oli kyllä hyvää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole tollaisia kokemuksia. Ruoka on ollut hyvää ja palvelu sellaista kun mitä Suomessa nyt voi odottaa saavansa.
Ap
Mutta tuota vedellä jatkettua jugurttia on ollut ihan suomalaisin voimin pyöritetyllä hotelliaamupalalla (tämän lentokenttähotelli omistajat myös suomalaisia).
Ap
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei ole.
Menepä käymään.
Ap
Kärttyjä hienopieruja on aina, joille ei mikään kelpaa. Ap on vaan taidoiltaan yli ammattikokin ja valittaa ammatikseen. Saa Suomessa ihan hyvää palvelua ja ruokaa, ja muutakin kuin kaalikeittoa. ; )
Vierailija kirjoitti:
Kärttyjä hienopieruja on aina, joille ei mikään kelpaa. Ap on vaan taidoiltaan yli ammattikokin ja valittaa ammatikseen. Saa Suomessa ihan hyvää palvelua ja ruokaa, ja muutakin kuin kaalikeittoa. ; )
En tosiaan ole kummoinen kokki, mutta jopa minä oikeasti teen esim.parempaa pastaa kuin mitä monissa ravintoloissa saa. Kärtty hienopieru ehkä olen. :)
Ap
Päätit sitten lytätä hotellit yhden perusteella. Ainakin siellä ei ole sama kun hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Ikea on ainut paikka missä ruoassa on hinta/laatu suhde kohdallaan.
Kallis on nykyään ikeakin.
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten lytätä hotellit yhden perusteella. Ainakin siellä ei ole sama kun hotelleissa.
En vain yhden perusteella. Tuo mainitsemani on hyvä sitä jugurttia ja mehua lukuunottamatta, S-ryhmän aamupalat taas huonoja. Kuulemma Lapland-hotellissa olisi hyvä aamupala. Pitäisi testata se joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet siis sitä mieltä, että ulkomailla on parempi palvelu, mutta ulkomaalaisten tarjoama palvelu on huonompaa kuin suomalaisten? Ja suomalaisten tarjoama palvelu on ennen ollut parempaa, mutta silti huonompaa kuin ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet siis sitä mieltä, että ulkomailla on parempi palvelu, mutta ulkomaalaisten tarjoama palvelu on huonompaa kuin suomalaisten? Ja suomalaisten tarjoama palvelu on ennen ollut parempaa, mutta silti huonompaa kuin ulkomailla?
En edes jaksa muotoilla vastausta tällaiseen epäoleelliseen kysymykseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vastaan nyt kuitenkin sen verran, että tässä puhuttiin nyt siis Suomesta. Suomeen tulevat eurooppalaiset kokit ovat/olisivat tosi ok, mutta kun heitä tuodaan (esim. S-ryhmä nimenomaan tuo heitä) eräåstä Aasian maasta, joissa ei kummoista ruokakulttuuria ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Poliitikon vastaus, kysymys on väärä jos ei osaa vastata
^en saa lainattua, mutta vastasin kuitenkin. Katso ylempää.
Ap
Ap oksentelee muiden päälle ja odottaa erityiskohtelua.
Syy saamasi palvelun laatuun näkyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on rahaa aivan älytön määrä, mutta en käy missään hotelleissa syömässä aamupalaa vaan teen itse ravitsevaa ja maukasta.
Mä käyn välillä huvikseni tuossa lähihotellilla aamiaisella, kiva kun ei tarvitse itse väsätä aina. Laitan joka aamu aika kattavan.
Ap on juntti eikä muuksi tule.
Palautteen oikeasti huonosta tuotteesta voi antaa henkilökunnalle ja yrittäjälle heti eikä jälkeenpäin vauva.fissä.
Jolloin ongelma korjataan heti. Virheitä sattuu. Sitä en ymmärrä, miksi juntti syö hotellissa jugurttia
Aloittaja, taso vaihtelee paljon. Olen käynyt todella hyvissä hotelleissa/ravintoloissa ja todella huonoissa. Kaikista paikoista ei etukäteen näe mitä saa.
Ei. Hotelleiden jogurttia EI ole jatkettu vedellä, ja useimmissa saa nykyään ainakin maukasta smoothieta jos se appelsinimehu ei välttämättä olekaan tuorepuristettua. Ihan samoin kuin niissä ulkomaisissa hotelleissakin.