Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimo pullukoituu, ajatukset ja katseet timmimmissä

Vierailija
06.07.2024 |

tai lähinnä normipainoisissa etenkin liikunnallisissa naisissa. aika häiritsevääkin tuo ajatus ja fantasiat. onko muilla miehillä vastaavaa ja onko tämä jo pakkomielle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana otsikko, suomen kieli on kyllä hauskaa.

Vierailija
2/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat ajatukset täälläkin. Eikä kyse ole pakkomielteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis mitä pullukampi sen parempi imho

Vierailija
4/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on pullukka sillä pullukka ei todellakaan ole lihava. Entä te miehet itse? Vähän pullukka vanhempi nainen taitaa olla terveempi kuin joku luuviulu, kuiva mummu.

Vaikea puhua yleisellä tasolla kun jokainen on yksilö - myös koko keholtaan ja pullukkuudeltaan.

Vierailija
5/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin ongelmasi kanssa. Mutta meneppäs mainitsemaan asiasta naiselle. En mene ja vilkuilen muita.

Vierailija
6/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on ihan seksikäs ja haluan häntä, mutta keskivartalo on hiukan tanakoitunut. Olemme avoimessa suhteessa, ja uusi tyttikseni on siro, hoikat reidet, pieni nätti peppu. Aika erilainen fiilis antaa suuseksiä naiselle, joka on kompakti ja piukka, vaikka onkin 50 täyttänyt. On seksikkäämpi näin.

Vierailija
7/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin ongelmasi kanssa. Mutta meneppäs mainitsemaan asiasta naiselle. En mene ja vilkuilen muita.

Miksi ette liiku yhdessä?

Vierailija
8/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nykyään melko pullukka vaimo. No mies ei sitä saa nähä, ku harrastetaan seksiä nii en todellakaan ole alasti. Mutta ku ollu muualla olen aina alasti ku miehet riisuu kaiken ja niitä kilot ei oo haitannut. Haluaa aina vaan uudestaan ja uudestaan. 

Vierailija
9/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole,omasta tuli tankki kanssa. Kaipaan sitä normaali painoista naista..

Vierailija
10/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teki täälläkin. Pullukoitui ja minä aloin vilkuilemaan muita.

Mutta sitten helpottui, kun aikanaan pystyttiin vaimon kanssa puhumaan siitä pullukoitumisesta ja sen syistä. Joidenkin vuosien kuluttua aloin itsekin pullukoitumaan ja aika muutenkin alkoi tekemään tehtävänsä myös minussa miehessä.

Nyt ollaan sulassa sovussa ja harmoniassa. Sinut molempien muutosten kanssa ja mistä voidaan sekä vitsailla, että puhua vakavasti.

Tsemppiä kaikille samojen asioiden kanssa painiskeleville pareille. Neuvoni miehille on, että vaikka vaimo suuttuisi pari ekaa kertaa, niin se pullukointo kannattaa silti ottaa nätisti puheeksi - ja muistaa, että kyllä meidän miestenkin fyysinen rappeutuminen tulee joitakin vuosia perässä 😉

M59

Vierailija
11/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette liiku yhdessä?

Minä liikun, naista ei pahemmin asia kiinnosta. Siksi.

Eniten asiassa v.tuttaa naisen asenne. Alkaa halut olla mulla pian nollassa. 

Vierailija
12/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten helpottui, kun aikanaan pystyttiin vaimon kanssa puhumaan siitä pullukoitumisesta ja sen syistä. Joidenkin vuosien kuluttua aloin itsekin pullukoitumaan ja aika muutenkin alkoi tekemään tehtävänsä myös minussa miehessä.

Nyt ollaan sulassa sovussa ja harmoniassa. Sinut molempien muutosten kanssa ja mistä voidaan sekä vitsailla, että puhua vakavasti.

Tsemppiä kaikille samojen asioiden kanssa painiskeleville pareille. Neuvoni miehille on, että vaikka vaimo suuttuisi pari ekaa kertaa, niin se pullukointo kannattaa silti ottaa nätisti puheeksi - ja muistaa, että kyllä meidän miestenkin fyysinen rappeutuminen tulee joitakin vuosia perässä 😉

M59

Tai edellä tai yhtä aikaa. 

Hoidatteko valittavat miehet itseänne, näettekö peilikuvanne rehellisesti? Pystyttekö keksimään lajia, joka innostaisi vaimoakin? Kävelylenkki, pyöräily, vaellus, uinti? Kivaa yhdessä oloa ilman suorittamista?

Vierailija
13/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kysymys. Vastaapa rehellisesti kumpi tuntuu kullissasi enemmän vaimonsi ulkonäkö vai vaimosi pillu. Jälkimmäinen ei muutu miksikään vaikka muualle kertyisi kiloja. Jos niin luulet on se vain itsepetosta. Katso ja tunnustele itse vaimosi pillua. Sellainen se on kuin ennenkin, jos ei parempi. 

Vierailija
14/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vartalon pitää olla kunnossa. Mikään pillu ei pelasta huonoa vartaloa. Ei se teidän pillu niin ihmeellinen ole, että millään muulla ei ole väliä. 

Vierailija
15/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vartalon pitää olla kunnossa. Mikään pillu ei pelasta huonoa vartaloa. Ei se teidän pillu niin ihmeellinen ole, että millään muulla ei ole väliä. 

Miehissä kiihottaa eniten korvien väli. Jos se tuottaa tyhmää ulosantia, niin sitä ei pelasta mikään unelmavartalo tai -vehje.

Ei sekään niin ihmeellinen ole. 

Vierailija
16/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on toisin päin. Mies on se, joka on pullukoitunut (= vatsa kasvanut). Lisäksi seksihalut ovat hänellä vähentyneet. On kyllä taitava ja huomaavainen rakastaja, mutta puhtia seksitouhuihin ei riitä niin usein kuin itse toivoisin.

Kyllähän sitä tulee esim. kuntosalilla joskus sivusilmällä vilkuiltua hyväkuntoisia ikäisiäni miehiä. Mikään pakkomielle tämä ei itselleni ole, mutta olisihan se mahtavaa, kun petikumppanina olisi itseni kaltainen liikunnallinen ja energinen mies. 

Vierailija
17/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kysymys. Vastaapa rehellisesti kumpi tuntuu kullissasi enemmän vaimonsi ulkonäkö vai vaimosi pillu. Jälkimmäinen ei muutu miksikään vaikka muualle kertyisi kiloja. Jos niin luulet on se vain itsepetosta. Katso ja tunnustele itse vaimosi pillua. Sellainen se on kuin ennenkin, jos ei parempi. 

Näin naisena sanoisin, että pillu itsessään ei kilojen kertymisestä muutu, mutta jos lantionpohjan ja keskivartalon lihakset pääsevät huonoon kuntoon, niin se kyllä vaikuttaa seksuaaliseen nautintoon, niin naisen omaan kuin miehenkin.

Pieni naisellinen pyöreys oikeissa paikoissa näyttää ainakin omaan silmääni kauniilta, mutta kunnostaan ja siitä, että pysyy normaalipainon rajoissa, kannattaa kyllä huolehtia jo ihan oman hyvinvointinsa takia.

Vierailija
18/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M59

Hoidatteko valittavat miehet itseänne, näettekö peilikuvanne

Miksihän tämä kysymys tuli minulle (M59) ?

Hieman haiskahtaa taustalla, vähän närkästynyt sävy, ettei kysyjä vielä ole sinut itsensä kanssa, eikä kykene keskustelemaan omasta kehon muutoksestaan miehensä kanssa. Eikä olemaan pilke silmäkulmassa ja nauramaan itselleenkin.

Hei, me kaikki vanhetaan ennemmin tai myöhemmin ja sen myötä kehomme muuttuu.

Vierailija
19/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M59

Hoidatteko v

No nyt meni kolisten metsään. Ei ole näitä ongelmia. 

Ketjussa kirjoittaneille, sivuille vilkuilevilla miehillä on. Ainakin lapselliset käsitykset naisista ja itsestään. 

Vierailija
20/23 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä itseäkin naisena ahdistaa. En tiedä minkäasteisesta pullukoitumisesta tässä puhutaan, mutta iän myötä rasvaa alkaa kertyä vääriin paikkoihin eikä laihduttamallakaan saa sitä nuorta kroppaa takaisin. Jos omaa miestä ei kiinnosta niin onneksi on nuoria miehiä, jotka tykkäävät kypsemmistäkin naisvartaloista.