Mikä on kun harmaannun 32 vuotiaana
Eikö kolmekakkonen ole vielä tosi nuori??
Harmaita hiuksia tullut.
Kommentit (8)
Monet alkavat harmaantua jo kolmekymppisenä. Minulla oli myös tuossa iässä ensimmäisiä harmaita. Värjäämään aloin 37v. Ensin riitti muutaman kerran vuodessa. Nyt on muutaman viikon päästä valkoinen juurikasvu.
Jotkut ovat valkohapsia jo nelikymppisenä, esimerkiksi kirjailija Miika Nousiainen.
N53
Se on ihan normaalia. Mulla tuli ekat harmaat 29-vuotiaana, nyt olen 39-vuotias ja ohimoilta täysin harmaa, muualla satunnaisia harmaita hiuksia. Vaaleissa hiuksissa harmaat eivät näy niin selvästi mutta kun seuraa esim. sellaisia eteläeurooppalaisia jotka eivät värjää hiuksiaan, niin sekä naisilla että miehillä on monesti selvästi harmaata jo kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Monet alkavat harmaantua jo kolmekymppisenä. Minulla oli myös tuossa iässä ensimmäisiä harmaita. Värjäämään aloin 37v. Ensin riitti muutaman kerran vuodessa. Nyt on muutaman viikon päästä valkoinen juurikasvu.
Jotkut ovat valkohapsia jo nelikymppisenä, esimerkiksi kirjailija Miika Nousiainen.
N53
Miika Nousiainen näyttää ihan siltä RKP:n Adlercreutzilta.
Voi kuule, aloin harmaantua jo 15v. Sellaista se on, jokainen ollaan omanlaisemme. T. Nainen 50v
Korkea verenpaine saattaa aiheuttaa muuutoksia.
Johtuu geeneistä. Joku harmaantuu aiemmin, toinen myöhemmin. Itse lakkasin värjäämäsrä reilut viisi vuotta sitten. Nyt ihan harmaa. Miehelläni ei yhtä ainutta harmaata.
N 56
Ei se musta epänormaalia ole.