Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kun harmaannun 32 vuotiaana

Vierailija
06.07.2024 |

Eikö kolmekakkonen ole vielä tosi nuori??

Harmaita hiuksia tullut. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se musta epänormaalia ole.

Vierailija
2/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alkavat harmaantua jo kolmekymppisenä. Minulla oli myös tuossa iässä ensimmäisiä harmaita. Värjäämään aloin 37v. Ensin riitti muutaman kerran vuodessa. Nyt on muutaman viikon päästä valkoinen juurikasvu. 

Jotkut ovat valkohapsia jo nelikymppisenä, esimerkiksi kirjailija Miika Nousiainen. 

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia. Mulla tuli ekat harmaat 29-vuotiaana, nyt olen 39-vuotias ja ohimoilta täysin harmaa, muualla satunnaisia harmaita hiuksia. Vaaleissa hiuksissa harmaat eivät näy niin selvästi mutta kun seuraa esim. sellaisia eteläeurooppalaisia jotka eivät värjää hiuksiaan, niin sekä naisilla että miehillä on monesti selvästi harmaata jo kolmekymppisenä.

Vierailija
4/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet alkavat harmaantua jo kolmekymppisenä. Minulla oli myös tuossa iässä ensimmäisiä harmaita. Värjäämään aloin 37v. Ensin riitti muutaman kerran vuodessa. Nyt on muutaman viikon päästä valkoinen juurikasvu. 

Jotkut ovat valkohapsia jo nelikymppisenä, esimerkiksi kirjailija Miika Nousiainen. 

N53

Miika Nousiainen näyttää ihan siltä RKP:n Adlercreutzilta.

Vierailija
5/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, aloin harmaantua jo 15v. Sellaista se on, jokainen ollaan omanlaisemme. T. Nainen 50v

Vierailija
6/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt se viinan juonti

Vierailija
7/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine saattaa aiheuttaa muuutoksia.

Vierailija
8/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu geeneistä. Joku harmaantuu aiemmin, toinen myöhemmin. Itse lakkasin värjäämäsrä reilut viisi vuotta sitten. Nyt ihan harmaa. Miehelläni ei yhtä ainutta harmaata.

N 56