Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä pelottaa

Vierailija
06.07.2024 |

Tyttäreni poikaystävä on alusta saakka ollut outo. Ajattelin aluksi, että on ujo ja aukeaa jossain kohtaa, mutta vaikuttaa vain salamyhkäiseltä pidemmän päälle. Ei ole kahden vuoden aikana suostunut kertomaan vanhemmistaan juuri mitään ja kerran hänelle soitti joku klo 23 niin katsoi puhelinta sekä laittoi sen pöydälle kunnes soiminen loppui. Ei koskaan suostunut kertomaan kuka soitti tai miksi ei vastannut. 

Kerran tyttäreni alkoi puhumaan siitä kuinka pojan sukujuhlissa oli ollut moottoripyöräjengin jäseniä ja poika hyssytteli kuinka asiasta ei saa puhua. 

Vaikuttaa itsevarmalta ja osaa kertoa juttunsa hyvin, mutta yleensä ei mainitse kenenkään nimiä ja jos jotain kysyy niin taas kieltäytyy kertomasta yhtään lisää. 

Ei vaikuta yhtään siltä, että olisi lämmennyt tai luottaisi. Jotenkin on vain sellainen ihminen, että on pintapuolisesti hurmaava, mutta nopeasti tuli tunne, että hän on suoranaisesti pelottava ihminen. Tyttäreltä on alkanut tulla samaa käytöstä jos kysyn pojasta niin välttelee kysymyksiä. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui! Olisin jo aikapäiviä sitten yrittänyt tonkia tietoja/taustoja pojasta, jos jo 2v on ollut tyttäresi kanssa. Toivottavasti pääset perille kuvioista..

Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta pojan someissa ei ole hirveästi tietoa. On kuvia salilta, luonnosta ja tyttäreni kanssa, mutta se on siinä. Pojan sukulaisten julkiset somet ovat vastaavia. Olen laittanut seuraamispyyntöjän hänen lähisukulaisilleen, mutta kukaan pojan siskoa myöden ei ole hyväksynyt. Yhteisiä tuttuja ei ole niin en sitä kautta voi lähteä selvittämään.

-ap

Vaikutat todella ahdistavalta, AP. Kyyläät, vainoat ja yrität tavoitella itsellesi tuntemattomia ihmisiä. Tyttäresi lienee aikuinen?

Vierailija
22/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Onko sinulla mitään todellista näyttöä kaverista. Rukoilen hänen puolestaan. Sieltä tulee apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle soittaa 040921 alkuisista numeroista joku puhelinmyyjä. En ole yhteenkään tuollaiseen puheluun vastannut. Enkä ala millekään puhelinmyyjille takaisin soittelemaan.

Ei taida soittaa yhdeltätoista illalla.

Vierailija
24/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui! Olisin jo aikapäiviä sitten yrittänyt tonkia tietoja/taustoja pojasta, jos jo 2v on ollut tyttäresi kanssa. Toivottavasti pääset perille kuvioista..

Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta pojan someissa ei ole hirveästi tietoa. On kuvia salilta, luonnosta ja tyttäreni kanssa, mutta se on siinä. Pojan sukulaisten julkiset somet ovat vastaavia. Olen laittanut seuraamispyyntöjän hänen lähisukulaisilleen, mutta kukaan pojan siskoa myöden ei ole hyväksynyt. Yhteisiä tuttuja ei ole niin en sitä kautta voi lähteä selvittämään.

-ap

Vaikutat todella ahdistavalta, AP. Kyyläät, vainoat ja yrität tavoitella itsellesi tuntemattomia ihmisiä. Tyttäresi lienee aikuinen?

En pidä vainoamisena seuraamispyyntöä instagramissa tai facebookissa.

-ap

Vierailija
25/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi sulle kertoa vanhemmistaan tai siitä kuka soitti😂

Vierailija
26/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ärsyttää voi tulla sinko-isku ja löydätte itsenne koko perhe satama-altaasta betonisukissa!

Vierailija
27/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 vuotta mieheni kanssa enkä ole hänen vanhemmilleen kertonut sukulaisistani yhtään mitään enkä tod raportoi heille puheluistani.

Vierailija
28/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he sinun kotonasi tekevät?

Vierailija
29/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat vain esimerkkejä. Ongelma on siinä, että kahden vuoden jälkeen en tiedä hänestä kuin työn ja harrastukset.

-ap

Vierailija
30/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat vain esimerkkejä. Ongelma on siinä, että kahden vuoden jälkeen en tiedä hänestä kuin työn ja harrastukset.

-ap

MIKSI sun pitää tietää nuokaan?????

Vierailija
31/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle soittaa 040921 alkuisista numeroista joku puhelinmyyjä. En ole yhteenkään tuollaiseen puheluun vastannut. Enkä ala millekään puhelinmyyjille takaisin soittelemaan.

Soittaaks ne iltayöstä?

Vierailija
32/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaaks ne iltayöstä?

Saattavat soittaa.

eri

Vierailija
33/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun auta kuin ryhtyä käytännön operaatioon asioiden selvittämiseksi. Seuraat niitä/sitä ja hiljalleen kokoat palapeliä. Kai sulla on jossain vaatehuoneen seinällä sellainen taulu, johon saat laitettua johtolangat.

Vierailija
34/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että jotain rikollisuutta on taustalla. Jos on kasvanut ympyröissä, joihin liittyy tietyn tyyppisiä kerhoja niin taatusti on oppinut olemaan puhumatta liikoja.

Merkittävää on millainen ihminen hän kokonaisuudessaan ja miltä tyttäresi vaikuttaa, onko hänen hyvä olla suhteessa? Käyttäytyivätkö he muuten jotenkin oudosti? Vaikuttaako siltä, että käyttäisivät jotain päihteitä?

Mahdollista on myös, että hän on tietoinen ympärillään tapahtuvista asioista, mutta ei itse osallistu. Minkä sille voi mihin syntyy?

Mut niin, ei kait sitä lapselleen kovin epämääräistä seuraa haluaisi. Vaikea voi olla vaikuttaa valintoihin.

Yritä luoda ja ylläpitää keskusteluyhteyttä tyttäreesi. Koita olla liikoja kyselemättä, jos he eivät kerran puhu tai painosta tai tuo liikaa ilmi huolestuneisuuttasi.

Jotenkin tee selväksi, että hän on sinulle rakas tapahtui mitä vain ja hän voi kertoa sinulle milloin vain ihan mitä vain ja, että kyllä kaikki aina jotenkin järjestyy parhain päin. Kaikesta selvitään ja mennään eteenpäin.

Ehkei ihan tommosta ryöpytystä sentään.

Kuinka vanhoja he muuten ovat?

Vierailija
35/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että jotain rikollisuutta on taustalla. Jos on kasvanut ympyröissä, joihin liittyy tietyn tyyppisiä kerhoja niin taatusti on oppinut olemaan puhumatta liikoja.

Merkittävää on millainen ihminen hän kokonaisuudessaan ja miltä tyttäresi vaikuttaa, onko hänen hyvä olla suhteessa? Käyttäytyivätkö he muuten jotenkin oudosti? Vaikuttaako siltä, että käyttäisivät jotain päihteitä?

Mahdollista on myös, että hän on tietoinen ympärillään tapahtuvista asioista, mutta ei itse osallistu. Minkä sille voi mihin syntyy?

Mut niin, ei kait sitä lapselleen kovin epämääräistä seuraa haluaisi. Vaikea voi olla vaikuttaa valintoihin.

Yritä luoda ja ylläpitää keskusteluyhteyttä tyttäreesi. Koita olla liikoja kyselemättä, jos he eivät kerran puhu tai painosta tai tuo liikaa ilmi huolestuneisuuttasi.

Jotenkin tee selväksi, että hän on sinulle rakas tapahtui mitä vain ja hän voi kertoa sinulle

Ovat molemmat 21-vuotiaita. Tytär vaikuttaa kyllä onnelliselta sen perusteella mitä kertoo, mutta usein ei oikein anna selkeää vastausta mitä ovat tehneet yhdessä niin en oikein tiedä. Alkoholia kyllä käyttävät runsaasti, kun olen pari kertaa nähnyt heidän juovan niin juovat paljon nopeasti eivätkä vaikuta niin päihtyneiltä kuin mitä sen määrän perusteella luulisi. 

-ap

Vierailija
36/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihsn siellä pojan menneisyydessä olla mitä vaan. Tulee mieleen onko esim asunut sijaisperheessä. Jos omilla vanhemmilla vaikkapa alkoholin käyttöä, mielenterveysongelmia.

Vierailija
37/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää käytödtä. Mitä helvettiä mikään tuosta sinulle kuuluu????

Vierailija
38/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet on tullu mukaan kuvioon!

Vierailija
39/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tee selväksi, että hän on sinulle r

Hölmö. Tunnistivat sinut jo näistä vinkeistä. Varaudu ongelmiin.

Vierailija
40/43 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Palkkaa yksityisetsivä viikoksi tarkkailemaan sekä tytön että pojan touhuja? Pieni hinta jos jotain oikeasti hälyttävää paljastuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän