Tyttären poikaystävä pelottaa
Tyttäreni poikaystävä on alusta saakka ollut outo. Ajattelin aluksi, että on ujo ja aukeaa jossain kohtaa, mutta vaikuttaa vain salamyhkäiseltä pidemmän päälle. Ei ole kahden vuoden aikana suostunut kertomaan vanhemmistaan juuri mitään ja kerran hänelle soitti joku klo 23 niin katsoi puhelinta sekä laittoi sen pöydälle kunnes soiminen loppui. Ei koskaan suostunut kertomaan kuka soitti tai miksi ei vastannut.
Kerran tyttäreni alkoi puhumaan siitä kuinka pojan sukujuhlissa oli ollut moottoripyöräjengin jäseniä ja poika hyssytteli kuinka asiasta ei saa puhua.
Vaikuttaa itsevarmalta ja osaa kertoa juttunsa hyvin, mutta yleensä ei mainitse kenenkään nimiä ja jos jotain kysyy niin taas kieltäytyy kertomasta yhtään lisää.
Ei vaikuta yhtään siltä, että olisi lämmennyt tai luottaisi. Jotenkin on vain sellainen ihminen, että on pintapuolisesti hurmaava, mutta nopeasti tuli tunne, että hän on suoranaisesti pelottava ihminen. Tyttäreltä on alkanut tulla samaa käytöstä jos kysyn pojasta niin välttelee kysymyksiä.
Kommentit (43)
Hui! Olisin jo aikapäiviä sitten yrittänyt tonkia tietoja/taustoja pojasta, jos jo 2v on ollut tyttäresi kanssa. Toivottavasti pääset perille kuvioista..
En minä ole kysynyt mitään vävyehdokkaan vanhemmista. Toki lapseni on kertonut yleiset asiat, mutta sen tarkemmin en tiedä enkä tenttaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole kysynyt mitään vävyehdokkaan vanhemmista. Toki lapseni on kertonut yleiset asiat, mutta sen tarkemmin en tiedä enkä tenttaa.
Hiukan eri juttu.
olisit tyytyväinen, kun tyttäresi on löytänyt jännän pojan.
sinun parastasi tyttäresi ja sen poikaystävä ajattelevat, kun eivät kerro mitään. jos saisit tietää totuuden, niin silloin sinua vasta pelottaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Hui! Olisin jo aikapäiviä sitten yrittänyt tonkia tietoja/taustoja pojasta, jos jo 2v on ollut tyttäresi kanssa. Toivottavasti pääset perille kuvioista..
Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta pojan someissa ei ole hirveästi tietoa. On kuvia salilta, luonnosta ja tyttäreni kanssa, mutta se on siinä. Pojan sukulaisten julkiset somet ovat vastaavia. Olen laittanut seuraamispyyntöjän hänen lähisukulaisilleen, mutta kukaan pojan siskoa myöden ei ole hyväksynyt. Yhteisiä tuttuja ei ole niin en sitä kautta voi lähteä selvittämään.
-ap
Tämmöiset kelpaa kyllä naisille, on jännitystä ja vähän pelkoakin. Välillä saattaa saada turpiin.
Kiltti ja hyvä mies ei kelpaa.
Provo.
Ei kukaan ole noin utelias.
Hauskasti keksitty tuo, että poika ei vastaa puhelimeen (ihan normaalia toimintaa) eikä kerro, kuka soittaa - miksi ihmeessä pitäisi kertoa?
Seurasmispyyntöjä pojan sukulaisille, tuossa meni provo jo hiukan överiksi.
Poika ja vanhemmat on todennäköisesti erikoisjoukkojen navy-seals joukkuetta. Huippusalaista ja erikoisosaamista.
Tulet saamaan vain turpiisi tuossa, jätä ne suosiolla rauhaan
Luota intuitioosi, nyt äläkä liian myöhään. Salapoliisi hyvä idea. Minkä ikäinen tyttäresi on ?
Huh mikä tyyppi, toivottavasti tyttö tajuaa ja jättää sen HETI.
Ekana tulee mieleen jonkin sortin narsisti. Narsisti on liukas kuin saippua, otetta hänestä ei saa eikä yhteyttä yhtään syvemmällä tasolla. Supliikki on usein hyvä ja tuo on tyypillistä, että on pintapuolisesti hurmaava. Tuo moottoripyöräjengiläisten kanssa kaveeraaminen ei kuulosta ollenkaan hyvältä ja vieläpä asian hyssyttely ja kaikenlainen salamyhkäisyys. Otaksun, että tarkoitat näitä liivijengiläisiä rikollisryhmiä.
Tyttären poikaystävä -hullun lääkkeet on lopussa.
Minulle soittaa 040921 alkuisista numeroista joku puhelinmyyjä. En ole yhteenkään tuollaiseen puheluun vastannut. Enkä ala millekään puhelinmyyjille takaisin soittelemaan.
Tyttö kuolee.