Miten hiukset saisi pysymään kuohkeina edes yhden illan?
Roikkuvat alta aikayksikön velttoina ja raskaina päätä pitkin :(
Kommentit (74)
Jos mikään muu ei auta niin kokeile käänteispsykologiaa hiuksiisi eli ala tekemään kaikkesi jotta ne menisivät päätä myöten.
No oikeasti, itsellä on hiuksissa pituutta selän peittämiseksi eli pitäisi paino jo vetää päätä myöten, vaan ei, irti on ja pysyy. Muuta niille en tee kuin pesen hajusteettomalla shampoolla ja käytän hoitoainetta, hajusteeton sekin.
Itselläni on lyhyehköt hiukset ja pesen ne kampaajan suosittelemana tuuheuttavalla ja kosteuttavalla shampoolla ja silloin tällöin myös syväpuhdustavalla shampoolla, hoitoainetta hiuslaatuni ei kaipaa. Kampaajan suosituksesta olen myös vaihtanut muotovaahdon suolasuihkeeseen ja hiukset eivät enää veltostu ja näytä likaisilta jo pesua seuraavana päivänä kuten ennen vaan pysyvät pitempään puhtaina ja kampaus kuosissaan. Suolasuihkeen käyttöä pitää opetella, sitä ei saa suihkia liikaa hiuksiin eli vähempi on parempi. Luulin ennen, että minulla oli hilsettä, mutta nykyinen kampaaja valisti, että päänahka olinkin kuivunut koska olin käyttänyt vääränlaista shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesu, föönaus, kevyt tupeeraus, kuivasampoota juuriin, lakkaa.
Ei auta mulla tämäkään kuin hetken.
Olet jättänyt sitten muotoilutuotteet laittamamatta tai harjannut ne pois hiuksista
Hyvä leikkaus.
Hiuspuuteri.
Sellainen pieni kreppirauta, jolla saa juuren käsiteltyä.
Siinä kolme ihan toimivaa keinoa.
Mulla on tasapitkät vyötärölle ulottuvat hiukset. Illalla pesun jälkeen laitan pyyhekuiviin hiuksiin suolasuihketta.
Kokoan sormin hiukset päälaelle, ja teen yhden löysähkön letin. Laitan tyynyliinan päälle puuvillaisen pyyhkeen.
Aamulla letti auki ilman kampaamista. Nostelen hiusosioita, ja suihkuttelen lisää suolasuihketta, tai hiuslakkaa.
Hiukseni ovat paksut ja karkeat. Mutta kuivuvat silti yön aikana. Pää alaspäin laitan lopuksi vielä viimeisen lakkasuihkauksen. Leiskautan pään ylöspäin, ravistelen hiukset kertaalleen, ja valmista tuli.
Hyvä shampoo mielummin, kuin markettien shampoo. Suosittelen myös lukemaan kokemuksia netistä. Cocopandalla on tosiaan edullisia ja hyviä hiustuotteita, kuten joku edellä mainitsi. Välillä pesu hyvällä syväpuhdistavalla ja kannattaa käyttää kuivashampoota. Suolasuihkekin voi toisilla toimia. Cocopandalla näistäkin näet arvosteluja. Aina kannattaa lukea arvostelut ennen ostopäätöstä, niin säästyy rahaa. Toivon että löydät etsimäsi!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä shampoo mielummin, kuin markettien shampoo. Suosittelen myös lukemaan kokemuksia netistä. Cocopandalla on tosiaan edullisia ja hyviä hiustuotteita, kuten joku edellä mainitsi. Välillä pesu hyvällä syväpuhdistavalla ja kannattaa käyttää kuivashampoota. Suolasuihkekin voi toisilla toimia. Cocopandalla näistäkin näet arvosteluja. Aina kannattaa lukea arvostelut ennen ostopäätöstä, niin säästyy rahaa. Toivon että löydät etsimäsi!
Taas kehotetaan hankkimaan hyvä shampoo, mutta missään nimessä ei voida mainita ainuttakaan tuotetta nimeltä. Mikä?
Tuota kreppirautaa täytyykin testata! Kiitos vinkistä. Muuten olen kyllä kokeillut ihan kaikki maailman aineet ja "hyvät shampoot", ja tosiaan tuntuu siltä, että varsinkin rakennesuihkeet lässäyttävät ja tahmaavat vaan lisää.
Ap
En ehkä aivan ymmärrä, miksi hiukset haluttais laittaa silleen miten ne ei yhtään luonnostaan haluais olla. Miksei mieluummin korostais sitä miten ne luonnostaan haluaa olla niin ei tarvis taistella niitä vastaan?
Minulla puolipitkät hiukset, vähän luonnonkiharaa, ei kovin paksut.
pesen kosteuttavalla shampoolla esim. Four reasons (moisture): sitten muotovaahtoo, esim. Wella, wellaflex, strong muotovaahto ja föönaus pää ylösalas. Muotoilun jälkeen lakkaa esim. Osis+.
hyvin pysyy kuohkeana hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Pesu, föönaus, kevyt tupeeraus, kuivasampoota juuriin, lakkaa.
Olis kyllä niin tunkkanen olo
Kysy Dannyltä. Harvat hiukset aina niin kuohkeana hänellä. Jos siis kuohkealla kampauksella tarkoitat sellaista 80-luvun pehkoa?